‚Ce mistoo. Manca-ti-as pielea!’. Viralul PRO sau ANTI Lowe continua
Luni, 07 Aprilie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

„Ia uite frate ce misto, e! 745 cu DVD. Ce mistoo. Manca-ti-as pielea. Full option frate".  


Intitulat SPA de catre autori, filmul urmeaza altor trei productii la adresa Lowe, serie in care licentele de limbaj nu sunt deloc putine, continuand astfel campania virala PRO sau ANTI Lowe – pentru ca nu avem inca o pozitie a agentiei. Creatia video este filmata in "platourile" din fata fostului sediu la care puteati gasi pana de curand grupul Lowe, adresa de la care companiile se pare ca s-au relocat.

 

Scena surprinde un admirator al unui BMW  745 „full option”, un model in care mai pot fi vazuti din cand in cand sefii grupului Lowe, a carui vocerecurge la licenta poetica „manca-ti-as pielea” , pentru a-si exprima sentimentele.

 

Productia lasa mai apoi sa se inteleaga ca „autorul” surprinde un dialog intre un Paul si o Veronica, ce par sa aiba o discutie despre un viitor centru SPA: "Veronica io zic ca e o idee foarte buna. Gata. Asa e. Ne facem SPA. Gata. Asta e. Te pup. Pa pa”.

Pe langa coincidenta celor doua nume cu fondatorii grupului – Paul Radu si Veronica Savanciuc - curioasa este si coincidenta celui care se strecoara in BMW-ul ce face subiectul filmului, un personaj care seamana cu Paul Radu.

 

Contactati de catre AdPlayers in aceasta dimineata, reprezentantii de comunicare Lowe au evitat sa faca vreun comentariu legat de filmele virale din ultima vreme, dar au promis ca vor formula un statement in cursul zilei de astazi.


PUBLICITATE: