''Am venit si v-am pus-o!!!'', La Repezeala, pe centura
Vineri, 08 Februarie 2008



( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

 

„La repezeala” – Am venit si v-am pus-o!!!” Nu este o gluma ci o reclama cat se poate de autentica. Cu un astfel izvor creativ, ne gandim chiar sa deschidem sectiunea „handmade”, cu sprijinul cititorilor sau publicitarilor binevoitori care ne pot trimite la AdPlayers astfel de lucrari "memorabile".

 

Reclama de mai sus este facuta „in casa” pentru o mica pravalie din Bucuresti care „vinde transporta si monteaza usi exterior si de interior”. Adresa de website promovata nu este inca functionala, dar cine stie ce ne rezerva viitorul.

 

„Ideea a fost a noastra. Am inscriptionat-o pe centura, undeva inspre IMGB”, a afirmat pentru AdPlayers, Adrian Spirache, proprietarul magazinului „La Repezeala”, „creativul” care a mesterit nastrusnicul mesaj inscriptionat pe doua masini, in lipsa probabil de buget pentru o agentie de publicitate.

 

Intrebat cat l-a costat, proprietarul magazinului spune ca reclama a a fost inscriptionata pe doua masini ale pravaliei si a costat „vreo 30 si ceva milioane de lei (vechi), cu tot cu prelata”.

 

„La repezeala” este o mica pravalie de cartier infiintata in a doua parte a anului trecut si, dupa cum spune chiar cel care „a pus-o” pe picioare, invarte o cifra de cateva mii de euro pe luna. „Am inceput in septembrie. Luna asta sincer sa fiu nu prea a mers stiti cum e cu lunile astea mai proaste”, sustine Spirache.

 

Sorin Tranca: „Am ramas cu gura cascata”

„Am ramas cu gura cascata”, spune Sorin Tranca, Creative Director si Managing Partner la agentia de publicitate Friends Advertising, cel care dealtfel a descoperit recent "curajoasa" creatie, publicata si pe blogul Artaprecizie


PUBLICITATE: