Cel mai mare mall din Romania este locul unde de sarbatoarea copilariei vor avea parte de zeci de activitati distractive si o multime de jocuri. In premiera, vor putea participa la cel mai mare club de Slime, vor putea face baloane uriase de sapun ori experimente inedite cu gheata carbonica la atelierul Happy Chemistry.
A patra editie F-LANE: primul accelerator global din Europa dedicat start-up-urilor sociale din tehnologie create de catre sau pentru femei. Aplicatiile pentru programul de sapte saptamani pot fi trimise la www.f-lane.com/onlineapplication incepand de astazi si pana pe 7 iunie 2019
Travel Channel se adauga listei de statii existente in portofoliul Discovery Media din Romania: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet si Bollywood HD. Lansarea marcheaza oportunitatea de diversificare a pietei autohtone de publicitate, intrucat Discovery Media vine acum in intampinarea clientilor sai cu un nou continut premium care se adreseaza unui public tanar, activ, cu studii superioare si statut social...
De o spatamana, nenorocire: ma costa de doua ori mai mult ca un utilizator sa vada o postare a clientilor mei pe facebook. Reclama/postarea nefiind nici mai buna, nici mai proasta ca saptamana trecuta, produsele promovate nu sunt sezoniere. Am inceput “sa sap” si am dat peste explicatie: au aparut advertiseri mai potenti financiari ca mine: formatiunile politice.
Evenimentul a avut loc in parcul eolian CEZ si marcheaza atat colaborarea cu festivalul Neversea, cat si inceputul unui parteneriat „verde” intre festival si Grupul CEZ.
Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;
Spectrul larg de produse expuse intr-un singur loc vine la pachet cu o gama variata de tehnologii inovatoare de ambalare si ambalaje inteligente pentru toate industriile reprezentate in cele 5 zile de expozitie, cu o atentie speciala tehnicilor de ambalare si ambalajelor din industriile farma si cosmetica, pe langa cele destinate industriei alimentare si a bauturilor
Asociatia Romana de Relatii Publice (ARRP) organizeaza, impreuna cu International Communications Consultancy Organization (ICCO), cea de a doua editie a conferintei „Fake news – o anatomie a mistificarii sociale”, care va avea loc luni, 27 mai, la Athenee Palace Hilton Bucuresti.
Asociatia Pentru Promovarea Turismului din Oradea si Regiune (APTOR) lanseaza brandul de oras, conceptualizat impreuna cu firma de consultanta si design Brandient.
In cadrul campaniei ,,Dupa Noi, strangem tot noi", de la inceputul lunii februarie si pana la jumatatea lunii aprilie, prin reteaua Big Belly, au fost colectate 8,4 tone de materiale reciclabile in cele 15 containere dedicate colectarii deseurilor reciclabile, acest volum reprezentand 64% din volumul total de deseuri colectate in containerele Big Belly.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE:














