Lansare de brand inspirat din fitoterapie. Plant Line (Unilever) cu The Hub & Partners - creatie, Mindshare - media, Image PR - relatii publice
Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa dintre cei care au testat deja produsele Plant Line
Vodafone continua sa rasplateasca utilizatorii, indiferent de reteaua mobila, cu inca doua Audi Q3, telefoane Samsung si alte milioane de premii
Clientii Vodafone au sansa sa castige doua Audi Q3, 50 de excursii pentru doua persoane, 100 de Samsung Galaxy S10 Plus si 1000 de kit-uri de vara Eau Thermale Avène
Toyota face recomandari de pregatire a masinii pentru vacanta
  Sfaturile sunt oferite in contextul in care plecarile vizitatorilor romani in strainatate in cele trei luni de vara, inregistrate la punctele de frontiera, cresc cu aproximativ 32% comparativ cu media anuala. In plus, dauna materiala RCA a crescut, in medie, cu 14%, in primele trei luni ale anului, potrivit celor mai recente date ale pietei.
Coca-Cola HBC va lansa in 2020 Costa Coffee in cel putin 10 dintre cele 28 de piete unde este prezenta
Coca-Cola HBC – unul dintre cei mai mari imbuteliatori ai Coca-Cola din lume – intentioneaza sa lanseze Costa Coffee in cel putin 10 dintre cele 28 de piete unde este prezenta, incluzand Romania, Bulgaria, Grecia, Ungaria, Polonia, Rusia si Elvetia.
Telekom Romania conecteaza Butonul Rosu - sistemul unic de teleasistenta si teleurgenta destinat persoanelor varstnice din Romania
  Potrivit autorilor, serviciul a fost implementat cu succes in 2015 in Centrul pilot de coordonare a ingrijirilor integrate la domiciliu din municipiul Bucuresti de catre Crucea Alb Galbena Romania pentru 300 de varstnici si extins anul urmator in Constanta, Buzau si Bacau pentru 400 de beneficiari prin proiectul Butonul Rosu – Niciodata singur.
Brand New packaging pentru Timisoreana Nepasteurizata
  Potrivit agentiei, „Accentul este pastrat pe gustul produsului, care primeste un tratament grafic, construind astfel key visual-ul central al etichetei/ambalajului – anume butoiul si textul “gust proaspat, ca in fabrica de bere”. Pozitionarea in segmentul craft este consolidata la nivel de ambalaj prin stilul grafic specific, cu ilustratii detaliate si elemente care subliniaza caracterul acestui tip de bere”
Noua conducere IAB Romania: Gabriel Patru, Presedinte. Andrei Dragu, Oana Lupoaie, Oana Petroff, Cristian Petriceanu, Ionut Oprea, Ionut Munteanu, Ana Visian si Doina Radicof in Consiliu.
  Consiliul Director al Asociatiei IAB Romania 2019-2021 va fi compus din Gabriel Patru (GroupM), Andrei Dragu (V8 Interactive), Oana Lupoaie (Think Digital), Oana Petroff (Mediacom), Cristian Petriceanu (MadHouse), Ionut Oprea (STANDOUT), Ionut Munteanu (Webdigital), Ana Visian (OLX) si Doina Radicof (Gemius).
,,A crescut numarul accidentarilor la sporturile pe plaja" Dr. Ion Bogdan Codorean, Medic ortoped, specializat in traumatologie sportiva
  Fotbalul, voleiul, badmintonul, kite-ing-ul, skiul nautic fac parte din bucuriile verii si ale vacantelor la mare daca exista atentie si ponderatie, insa ele se pot lasa si cu entorse de glezna si de genunchi, fracturi de glezna, rupturi de ligament sau de menisc daca sunt practicate extrem si fara grija. 
Campania ,,Doneaza sange constant", singura din Romania premiata la IPRA Golden World Awards (GWA) 2019.
“In numai o luna de la lansarea campaniei, am reusit sa avem alaturi de noi, in premiera, majoritatea grupurilor de presa din Romania" a afirmat pentru AdPlayers Lavuinia Chican, Senior Partner McCann PR, despre c ampania Doneaza sange constant, initiata de Crucea Rosie Romana, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala Prof. Dr. C. T. Nicolau, McCann Worldgroup Romania, McCann PR si UM Romania.
7 din 10 femei nu se simt inca reprezentate in mass-media si publicitate. Dove isi propune sa schimbe stereotipurile de frumusete cu initiativa #ShowUs
Acelasi studiu Dove arata ca femeile isi doresc ca cei din media si advertising sa portretizeze mai vast diversitatea formelor si dimensiunilor fizice (66%), in timp ce 64% considera ca aspecte fizice precum cicatricele, pistruii sau afectiunile pielii sunt nereprezentate in media.
 
PUBLICITATE: