1.350 de postari pe Instagram si InstaStories. 200 de instagrameri au explorat patrimoniul Bucurestiului intr-un nou Heritage Instameet Cronicari Digitali
Joi, 01 August 2019

1.350 de postari pe Instagram si InstaStories, in primele 9 ore, toate avand drept subiect patrimoniul industrial si evenimentul Heritage Instameet Bucuresti din 27 iulie, 97 de video generate de instagrammeri si de vloggeri, 287 de participanti la evenimentul dedicat influencerilor avand drept obiectiv patrimoniul

AdPlayers. Info

Patrimoniul tehnic si industrial romanesc (cladiri, piese, masini mecanice, electrice si hidraulice), prea putin cunoscut publicului, reprezinta la ora actuala o atractie mai mare pentru influenceri decat palatele si casele din patrimoniul cultural.

Peste 250 de blogeri, vloggeri, instagrammeri si jurnalisti au participat, in week-end-ul recent incheiat, la cea de-a 6-a editie de Heritage Instameet, componenta a proiectului Cronicari Digitali. In primele 9 ore (15.30-00.30) au fost generate 1.350 de postari si InstaStories, 97 de video, toate avand drept obiectiv patrimoniul industrial, arhitectural si evenimentul dedicat influencerilor.

Intalnirea lor cu patrimoniul industrial din zona Parcului Carol-Filaret a insemnat 5 tururi ghidate pornind de la Institutul Astronomic al Academiei Romane catre Casa Bosianu, Uzina Electrica Filaret, fostele „Hale Carol” (Fabrica Hesper) si Muzeul National Tehnic „prof. ing. Dimitrie Leonida”. 

Sub hashtagurile #CronicariDigitali, #DoEpicShots, #ExperienteImpreuna, #CoraStiiDeCeRevii #bankingasacumtrebuie, tinerii cronicari din new media au fost ghidati de 10 profesori si cercetatori reputati, buni cunoscatori ai patrimoniului tehnic si industrial.

„Am avut emotii la aceasta editie a Heritage Instameet. Ma temeam ca, fara castele si palate in program, piese de rezistenta indiferent de anotimp si dispozitie, propunerea noastra de acum va avea un coeficient redus de atractie pentru influenceri. Dimpotriva, interesul a fost mai mare. Comunitatea prezenta a crescut pana aproape de 300 de persoane” a povestit Silvia Teodorescu, Managing Partner Zaga Brand, organizatorul campaniei Cronicari Digitali.

,,Unii au venit din Iasi, Cluj-Napoca, Sibiu, Timisoara, Brasov si Constanta special pentru acest eveniment. A fost incredibil. Ne-au spus ca sunt dispusi sa renunte la petrecere numai ca sa fie lasati mai mult timp in interiorul obiectivelor de patrimoniu”

Heritage Instameet 6 din acest week-end a marcat un an de existenta pentru Cronicari Digitali, campanie realizata de Zaga Brand si sustinuta de Institutul National al Patrimoniului cu scopul de a promova patrimoniul national prin intermediul retelelor de socializare. Pana in acest moment, proiectul a avut 1.193 de influenceri- participanti la evenimentele de promovare a patrimoniului.

„Ne bucuram sa fim alaturi de Cronicari Digitali si anul acesta, un proiect care ne este tare drag, pentru ca sustine valori in care si noi credem, precum autenticitatea si utilizarea tehnologiei in scopuri benefice comunitatii, respectiv promovarea inedita a elementelor culturale si de patrimoniu. Suntem onorati ca obiectivele vizitate in cadrul Instameet-ului de sambata au putut fi descoperite cu ajutorul Samsung Galaxy”, declara Simona Panait, Director Corporate Marketing Samsung Romania si Bulgaria.

Pana la sfarsitul anului, vor mai avea loc 3 intalniri cu influencerii din new media (Heritage Instameet) la Bucuresti, Oradea, Iasi.  Acestora li se mai adauga si 3 Heritage Trips, cealalta componenta a proiectului Cronicari Digitali, in care influencerii calatoresc prin tara descoperind si share-uind obiective diverse din patrimoniul national.

Partenerii campaniei Cronicari Digitali in 2019 sunt:

Partener de Conectivitate: Telekom Romania

Parteneri Principali: Samsung Romania, cora Romania, Raiffeisen Bank

Parteneri Secundari: Canon Romania, AQUA Carpatica, Domeniile Samburesti

Partener de mobilitate: Hyundai Auto Romania si MOL Romania.

Parteneri ai evenimentului Heritage Instameet Industrial: Metaxa, Cointreau si Fabrica de pufi

Facebook.com/cronicaridigitali

Instagram.com/cronicaridigitali

Campania Cronicari Digitali a scos in evidenta faptul ca tinerii sunt interesati si captivati de obiectivele de patrimoniu, important fiind modul in care este prezentata aceasta mostenire culturala si accesul catre ea. Proiectul, derulat de Zaga Brand si Institutul National al Patrimoniului, a fost premiat cu Best Digital PR Campaign la IAB MIXX Awards 2018 si alte trei premii la PR Awards 2018: Silver Award for Excellence la categoria „Social Media”, Silver Award for Excellence la categoria „Comunicare in domeniul public”  si Golden Award for Excellence la categoria „Cultura si Arta”. De asemenea, in 2019 campania a obtinut premiul al treilea la categoria „Campanii de comunicare pe teme sociale” in cadrul Galei Societatii Civile.

Institutul National al Patrimoniului (INP) este principala institutie publica de specialitate responsabila cu gestiunea patrimoniului cultural din Romania. Institutul coordoneaza activitatea de inventariere, protejare, consolidare-restaurare si punere in valoare a monumentelor istorice, activitatea de gestiune si punere in valoare a patrimoniului cultural mobil, digital, intangibil si imaterial. In domeniul patrimoniului mondial, INP este responsabil de monitorizarea monumentelor si siturilor inscrise in Lista Patrimoniului Mondial UNESCO si, de asemenea, de elaborarea dosarelor de nominalizare a monumentelor si siturilor Romaniei pentru inscrierea in Lista Patrimoniului Mondial.

Mai mult despre Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera „crazy about our work”, agentia a generat rezultatele dorite de clientii sai B2B si B2C oferind servicii complete de PR, Creative concepts si BTL. Misiunea Zaga este de a crea o comunicare reala intre comunitate si brand-urile sau companiile carora li se adreseaza prin PR - cea mai curajoasa si de durata contributie in a inspira oamenii, a genera reactii, a crea reputatii si fair advertising. Onest, cu rezultate masurabile, avand la baza actiuni de comunicare. De la concerte LIVE pe trenuri in miscare, concursuri nationale de creatie, campanii de CSR sau silent disco in autobuze si metrou, Zaga isi propune continuu sa suprinda publicul cu abordari creative, astfel incat mesajele de comunicare sa ajunga direct la acesta.

Mai mult in Conturi, Campanii


PUBLICITATE: