Licitatia media Citroen, la OMD
Ruxandra Stefan - Managing Director OMD, a confirmat pentru AdPlayers intrarea, in portofoliul agentiei, atat a contului de media local Citroen, cat si a celui regional Walmark, anuntat de AdPlayers, la inceputul lunii noiembrie
Dupa o licitatie media la care au participat 8 agentii, in finala au ajuns Starcom Romania, Mediaedge:cia si OMD, organizarea procesului de licitatie fiind asistata de compania de audit Media Strategy
GE Money, in contul Leo Burnett Group
In urma unei licitatii cu cinci agentii, castigat de Leo Burnett, serviciile oferite nu apartin doar zonei de advertising, ci si celei media sau zonei interactive, contul de comunicare GE Money fiind astfel gestionat in totalitate de Leo Burnett Group
Heineken si Golden Brau, confirmate la McCann Erickson
„McCann Erickson au dovedit, de-a lungul timpului, ca inteleg brand-urile, dar si consumatorii”, a spus Andreas Stieber (foto), Marketing Manager, Heineken Romania, despre agentia de publicitate care confirma oficial castigarea contului de strategie si creatie pentru Heineken si Golden Brau
Mos Craciun, la concurs de desene Carrefour
Concursul de desene a fost organizat de Carrefour in colaborare cu BIC, Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Colgate, Nestle, Philips, Coca-Cola HBC Romania, Eurosport DHS, Procter&Gamble, Kraft Europe
Pe langa BBH, LG a ales MindShare, Y&R Worldwide si Publicis Modem
Dupa ce a ales agentia londoneza Bartle, Bogle, Hegarty (BBH) pentru dezvoltarea strategica si creativa a comunicarii globale de marketing, LG a ales MindShare (WPP), Y&R Worldwide (WPP) si Publicis Modem (Publicis) pentru pentru dezvoltarea strategiei media, servicii de creatie la nivel local, precum si pentru servicii de marketing digital si on-line
Spectacolul de Craciun organizat de Coca-Cola pe 20 si 21 decembrie la Opera Nationala Bucuresti, va dona banii stransi din bilete integral Centrului de Recuperare Neuromotorie „Marin Pazon” din Bucuresti
Timisoreana si Primaria Sectorului 6 organizeaza „Targului de iarna Timisoreana”, evenimentul fiind desfasurat in perioada 14 – 26 decembrie 2007
Silva (Heineken Romania), la Ogilvy&Mather
Campania de imagine este derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde
Asitrans, in campanie Radio, Outdoor si Indoor pe RCA cu Spoon Media
“Comunicarea se desfasoara pana in luna ianuarie si este o campanie de produs RCA”, a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu, General Manager la Spoon Media, creatia campaniei de comunicare fiind semnata de agentia Tactic Communications
 
PUBLICITATE: