Babanu (Murfatlar) - Cap (Creatie) si Next (Media)
Campania se deruleaza la ProTV, Antena 1, Kanal D, Etno TV, Taraf TV, OTV, Sport.ro, Telesport, TVR 1 si TVR 2.
Timisoreana este lider cu 11,3% cota de piata pe 2007
Marca de la URSUS Breweries a inregistrat o cota de piata de 11,3% in ultimele 12 luni (ianuarie 2007- ianuarie 2008), fata de 8,8% in 2006, respectiv 7,1% in 2005
Toyota Yaris: Gloria lui Sapte, Saatchi & Saatchi
Campania beneficiaza de un spatiu generos de expunere, fiind dezvoltata pe  TV, retea nationala de OOH, on line, print, radio, in-store
Piraeus Bank, doua spoturi cu happy end DRAFTFCB
Agentia a semnat 2 spoturi care promoveaza creditul pentru nevoi personale de la Piraeus Bank
Bancpost: Contul Perfect, de la Scala JWT
Agentia de publicitate Scala JWT a dezvoltat si lansat recent campania de comunicare pentru cel mai nou produs Bancpost, Contul Perfect
Hochland Cascaval Pane, la Bridge
Bridge Communication si Hochland Romania au lansat o noua campanie de comunicare in care prezinta cel mai recent produs din gama sa - Hochland Cascaval Pané
Next face Creditul de doua ori cat casa (Banca Transilvania)
Noua campanie cuprinde un spot TV si unul radio si se desfasoara in perioada 5 martie – 20 aprilie pe Europa Fm, Kiss Fm, Antena1, Kanal D, TVR 2, Antena 3, Realitatea TV, National Geographic, Discovery, Money Chanel si Hallmark
Brandstalk face diferenta intre Adibas si Adidas, Naik si Nike
De ziua consumatorului, agentia a ilustrat diferenta dintre imitatii si branduri: intre Fuma si Puma, Adibas si Adidas, Naik si Nike sau Lacosta si Lacoste
Matache Macelaru  (Principal), la Cap si Next
Spotul ruleaza pe TV incepand cu a doua jumatate a lunii februarie la Pro Tv, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Acasa TV, Realitatea TV, Prima TV si National Geographic
BCR Asigurari, la Media Investment (The Group)
„Toate materialele folosite s-au concentrat pe acelasi concept vizual– “casuta din bete de chibrit”- pe care l-am folosit pe toate canalele de comunicare: spot TV, macheta de presa, literatura de produs, website, bannere internet”, a declarat Mihai Tecau, Presedinte al Directoratului BCR Asigurari
 
PUBLICITATE: