Ketonal (Sandoz), pentru 2 ani la Brandstalk
Joi, 06 Martie 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Brandstalk, membra The Group, a castigat contul Ketonal in urma unei licitatii organizate in luna ianuarie. Potrivit agentiei de publicitate, agentia va gestiona serviciile de creatie ATL pentru toate formele de prezentare ale analgezicului produs de Sandoz, pentru o perioada de doi ani.

 

Prin brief-ul trimis, Sandoz dorea sa imprime consecventa si un caracter unitar in comunicarea pentru toate formele farmaceutice ale produsului – atat cele eliberabile cu prescriptie, cat si forma OTC (cu vanzare directa).

 

“Sandoz este un client foarte important pentru noi, cu care am mai lucrat pe diverse proiecte punctuale”, a declarat Roxana Memetea (foto), Managing Partner Brandstalk. „Am colaborat bine in trecut, si ne-am dorit, cu atat mai mult, sa stabilim un parteneriat pe termen lung. Cu toate acestea, pitch-ul pentru Ketonal nu a fost deloc usor.

 

“Am ales sa colaboram (cu Brandstalk, n.r.) pentru ca au dovedit o cunoastere in detaliu a pietei farmaceutice, pe de o parte, si a psihologiei consumatorului, pe de alta parte, si pentru ca au reusit sa-si transpuna cu succes cunostintele intr-o platforma de comunicare credibila si relevanta”, a declarat Andreea Popa, Marketing Head, Sandoz.

 

/ MARKET

Sandoz, un nume cu reputatie pe piata farmaceutica din Romania, este prezent in tara noastra de mai bine de 75 de ani. Anul 2006 marcheaza momentul revenirii in forta a companiei Sandoz, devenita acum divizia de medicamente generice a prestigiosului grup Novartis. Sandoz detine acum un portofoliu care o recomanda drept una dintre cele mai puternice prezente pe piata de medicamente generice. Ketonal este produsul numarul unu al companiei.


PUBLICITATE: