Producatorul de bere care a lucrat pentru creatia si strategia de la "Ziua Barbatului" Bergenbier cu agentia Leo Burnett, a semnat noul spot Tv pe „fotbal” cu o agentie specializata in evenimente
Campania de comunicare Weleda pentru 2010 vizeaza in principal media relations, organizarea de evenimente speciale si sesiuni de testare pentru consumatori
Inspirati probabil din headline-ul Jacobs „Incearca-le pe toate”, un pitch de creatie si strategie care a invitat agentiile DDB, Tempo si Papaya organizat in jurul Sarbatorilor de Pasti, nu are nici pana astazi un castigator, in schimb a trimis participantilor raspunsuri „3 in1” din propunerile concurentilor
Alexandra Popa (foto) este noul Account Director pe Philip Morris, Luiza Dumitras este Account Manager care se va ocupa de Marlboro, Ionut Ciocsan – Senior Producer si Radu Baitan – BTL Director
Intr-un raspuns adresat tuturor participantilor de la Leo Burnett, McCann Erickson, Publicis Romania si Ogilvy organizatorii licitatiei spun ca „Ideile au fost exceptionale si indetionam sa dezvoltam o parte din ele impreuna cu voi”. Care idei? De la ce agentii / agentie? "With you".
Cu venituri de aproximativ 200.000 EUR pe an, business-ul de publicitate si sponsorship din jurul iQads si Smark va fi coordonat de Marius Cristea, fondatorul portalului iQads si director de dezvoltare la F5
Fostul oficial de la Intact Interactive nu exclude sa mai aiba colaborari punctuale cu grupul condus de Camelia Voiculescu
Creatia celor trei spoturi Policolor semnata de Saatchi & Saatchi este derulata de agentia Zenith Media, care administreaza contul de media
Mediaedge:cia va derula contul de media, iar Evenimento va administra creatia, BTL si PR-ul
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: