Plus de peste 2,5 Milioane EUR la Divizia TV Intact, pe primele 3 luni din 2010
  Potrivit cifrelor funizate de oficialii Intact si estimarilor AdPlayers, Divizia TV a grupului Intact, care include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSPTV, a avut pe primul trimestru din 2010 o cifra de afaceri de 14,5- 15 Milioane EUR, in crestere de la aproximativ 12-12,5 Milioane EUR, cat a inregistrat pe primele trei luni din 2009
Bergenbier a pompat in Ziua Barbatului intre 700.000 si 800.000 EUR
 Producatorul m arcii de bere a organizat Ziua Barbatului din Capitala cu intre 90.000 si 100.000 EUR, in timp ce seria de evenimente din cele 15 orase din tara ar putea avea un buget total de 700.000 - 800.000 EUR
Potrivit estimarilor AdPlayers, noua campanie   de imagine Lay's “Inghite doar adevarul” ar putea cheltui in media in jur de 100.000 EUR, din cei aproximativ 700.000 cat ar putea fi bugetul marcii in acest an, creatia fiind semnata de Graffiti BBDO pentru alti 70.000-90.000 EUR
Premium Communication a pierdut contul de 40.000 EUR Schneider Electric, care a ales Lowe PR
 Contul este aproximat de AdPlayers la peste 35.000-40.000 EUR pe an, reprezentantii Lowe PR nu au comentat valoarea bugetului
Oglinda Bosch 2010 a fost inovata de Suzuki in 2008
  Conceptul cu produsul reflectat in oglinda folosit astazi de BSH Electrocasnice pentru Bosch “Tehnologie dupa chipul si asemanarea ta”s-a mai facut si in 2008, de Suzuki, intr-o campanie Media Today sub titlul “Cum ti-ar sta intr-un Suzuki”
70-100 mii EUR cercetare, creatie, productie pentru copii, de la Fundatia Romtelecom pentru Romani
  Cu un buget estimat de AdPlayers la 70-100 mii EUR dedicat cercetarii, productiei si implementarii proiectului, Fundatia Romtelecom pentru Romani a lucrat in campania de sensibilizare sociala cu Gallup, DC Communication si casa de productie Factor
Pitch BSH Electrocasnice, dupa care marketingul una zice, alta face
 Peter Jansen, partener al Cohn & Jansen si Presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania isi aminteste ca dupa ce a anuntat rezultatul unui pitch organizat in 2008, marketingul BSH Electrocasnice nici macar nu a mai corespondat cu agentia castigatoare, nicidecum sa mai lucreze
Bosch Electrocasnice inovativ in 50 de locatii OOH, cu Brandstalk si Media Investment
 Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
Mercury 360 n-a fost la licitatia Philip Morris
 „Lucram cu JTI din 2008, si este un client strategic important pentru noi. Nu lucram cu doi clienti din aceasta categorie, si nici nu ne-am dorit acest lucru”, spune Radu Miu, directorul agentiei Mercury 360
"Acum e randul tau sa inghiti". Greenpeace, de Saatchi & Saatchi
 „Am fost socati de realitatea cruda a fotografiilor”, afirma Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi, agentie de publicitate care nu a intervenit in niciun fel in imaginile realizate de fotograful Chris Jordan
 
PUBLICITATE: