Agentia a castigat evenimentul de lansare Jaguar XJ (Premium Auto) in urma unei licitatii organizate in luna aprilie
„Nu se pune problema „inspirarii”, ci poate doar de o comparatie dupa care s-a scormonit prin anale” afirma Razvan Capanescu, director creativ al agentiei Publicis care nu vede paiele in acelasi peisaj cu legumele
Alese in urma unor licitatii, potrivit responsabililor de comunicare, Covalact lucreaza in campania “Gustul Adevarat de Tara” cu agentiile Candiso (creatie), Optimedia (servicii de media) si Oxygen PR
„In acest an nu ne mai intalnim foarte mult cu atitudinea „asteptam sa treaca criza” a proprietarilor de site-uri a afirmat pentru AdPlayers Adina Vasilescu, director de new media la Sanoma Hearst, a carei divizie regionala online a cumparat de curand magazinuldecase.ro
„Vreau sa intarim pozitionarea pagina de media ca o publicatie online, ca un site de stiri din domeniul comunicarii, nu ca un blog”, a afirmat pentru AdPlayers Petrisor Obae, editorul site-ului
Organizata in Parcul Herastrau in weekendul 3-4 iulie, seria de evenimente cuprinde 5 actiuni in parteneriat cu Administratia Lacuri Parcuri si Agrement Bucuresti, fiind sustinuta de Raiffeisen Bank, Ben Gay, Champion, Umbro, Pepsi si inghetata Kri Kri (fosta Delta) in parteneriat cu Gazeta Sporturilor si Radio 21.
Contul a fost castigat in urma unei licitatii la care au mai participat Draftfcb, Frank, Graffiti BBDO, Lowe&Partners
Creatia pe contul de comunicare a fost castigata in urma unei licitatii, insa oficialii de comunicare URBB nu au dezvaluit agentiile participante. Producatorul lucreaza in prezent cu agentiile Mediaedge:cia (Media), Publicis Romania si Graffiti BBDO pe Creatie si Strategie, Prospero (BTL / Promotions), si Rogalski Grigoriu (Public Relations).
In proiectul international Expedition 206, Coca Cola Romania a participat cu platforma online cetefacefericit.ro dezvoltat de MRM Partners, si un eveniment organizat de McCann PR in care au fost prezentati ambasadorii turneului international derulat in 206 tari din lume
Evenimentul de lansare va avea loc in septembrie, dupa o licitatie castigata de Wunderman, la care au mai participat agentiile The Practice, Nicola Porter Novelli, Skepsis, Split Advertising, Tonic Advertising, Pastel Group, PI2 si 2ActivePR
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: