Cont de 25-30.000 EUR lansare Jaguar XJ, la Zebra Communications
Agentia a castigat evenimentul de lansare Jaguar XJ (Premium Auto) in urma unei licitatii organizate in luna aprilie
"O comparatie dupa care s-a scormonit prin anale" Creatia Publicis in cazul Granini versus Univer
  „Nu se pune problema „inspirarii”, ci poate doar de o comparatie dupa care s-a scormonit prin anale” afirma Razvan Capanescu, director creativ al agentiei Publicis care nu vede paiele in acelasi peisaj cu legumele
Licitatie de 1 Milion EUR Covalact la Candiso si Optimedia
 Alese in urma unor licitatii, potrivit responsabililor de comunicare, Covalact lucreaza  in campania “Gustul Adevarat de Tara”  cu agentiile Candiso (creatie), Optimedia (servicii de media) si Oxygen PR
Cat poate plati Sanoma Hearst pentru un site?
 „In acest an nu ne mai intalnim foarte mult cu atitudinea „asteptam sa treaca criza” a proprietarilor de site-uri a afirmat pentru AdPlayers Adina Vasilescu, director de new media la Sanoma Hearst, a carei divizie regionala online a cumparat de curand magazinuldecase.ro
Paginademedia.ro s-a relansat cu agentia interactiva Fred din Craiova
  „Vreau sa intarim pozitionarea pagina de media ca o publicatie online, ca un site de stiri din domeniul comunicarii, nu ca un blog”, a afirmat pentru AdPlayers Petrisor Obae, editorul site-ului 
Sport Arena face, cu 50.000 EUR, cinci serii de evenimente Sport in Parc. 3-4 iulie, in Herastrau.
Organizata in Parcul Herastrau in weekendul 3-4 iulie, seria de evenimente cuprinde 5 actiuni in parteneriat cu Administratia Lacuri Parcuri si Agrement Bucuresti, fiind sustinuta de Raiffeisen Bank, Ben Gay, Champion, Umbro, Pepsi si inghetata Kri Kri (fosta Delta) in parteneriat cu Gazeta Sporturilor si Radio 21.
100-150 mii EUR Piraeus Bank, de la DRAFTFCB la Mather Communications si Mindshare
  Contul a fost castigat in urma unei licitatii la care au mai participat Draftfcb, Frank, Graffiti BBDO, Lowe&Partners 
300-400 mii EUR creatie si media Bilbor (URBB), la Publicis si Mediaedge:cia
  Creatia pe contul de comunicare a fost castigata in urma unei licitatii, insa oficialii de comunicare URBB nu au dezvaluit agentiile participante. Producatorul lucreaza in prezent cu agentiile Mediaedge:cia (Media), Publicis Romania si Graffiti BBDO pe Creatie si Strategie, Prospero (BTL / Promotions), si Rogalski Grigoriu (Public Relations).
Buget de activare local de aproape 50.000 EUR pentru "CeTeFaceFericit" Coca-Cola
 In proiectul international Expedition 206, Coca Cola Romania a participat cu platforma online cetefacefericit.ro dezvoltat de   MRM Partners, si un eveniment organizat de McCann PR in care au fost prezentati ambasadorii turneului international derulat in 206 tari din lume
Buget de 600.000 EUR si pitch castigat de Wunderman pentru lansarea COCOR Store
  Evenimentul de lansare va avea loc in septembrie, dupa o licitatie castigata de Wunderman, la care au mai participat agentiile The Practice, Nicola Porter Novelli, Skepsis, Split Advertising, Tonic Advertising, Pastel Group, PI2 si 2ActivePR
 
PUBLICITATE: