Exclusiv: Unde aplicati in licitatia de creatie si strategie Indesit ?
Marti, 02 Noiembrie 2010

 (AdPlayers, Iulian Toma)

Licitatia de creatie si strategie internationala Indesit Company, aflata in prezent in plina desfasurare, este coordonata de departamentul de brand marketing din Italia, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers, Rodica Stere (foto)– Director de Marketing, la reprezentanta Indesit Company din Romania.

Directorul de marketing local dezvaluie in AdPlayers si cine va conduce procesul de selectie.

„Fiind un proces de selectie International, licitatia este coordonata de catre directorul departamentului de brand marketing din Italia, condus de domnul Marco Rota - Brand Marketing Director, la Indesit company Italia”.

Conform informatiilor AdPlayers, Rota poate fi contactat electronic la adresa
marco.rota[at]indesit.com .

Proces de evaluare a pietei pentru Hotpoint, Hotpoint-Ariston si Indesit

Agentia de publicitate care s-a ocupat de Indesit Company a fost Leo Burnett, aleasa in urma unei licitatiei internationale care a avut loc in urma cu cativa ani. Castigatorul licitatiei in desfasurare va gestiona campaniile de comunicare pentru brandurile Hotpoint, Hotpoint-Ariston si Indesit. Leo Burnett, agentia ce detine contul in prezent, va lua parte la pitch, alaturi de alte agentii a caror selectie este in derulare.

 „Este un proces firesc de evaluare a pietei, dupa o colaborare frunctuoasa cu reteaua Leo Burnett, cu care dealtfel am castigat si cateva premii de creatie, inclusiv un mare premiu Cannes Lions pentru Hot Point”, a afirmat rodica Stere.

Intrebata la ce nivel se ridica investitiile in marketing si comunicare ale companiei pe piata Romaneasca, Stere a afirmat ca este greu de creionat un buget avand in vedere ca multe dintre activitati se desfasoara in copartneriat.

„Indesit nu investeste neaparat in comunicare ATL, dar acorda o atentie importanta relatiei cu diverse categorii de parteneri, de la magazine si lanturi de retail, pana la producatori de bunuri de folosinta indelungata”, afirma directoarea de marketing.

„De cativa ani investim in coparteneriat cu retailerii, de la Flanco, Domo, Altexpana la Cora Carrefour sau Metro, insa avem parteneriate si cu alte categorii de producatori de bunuri de larg consum cum ar fi Reckitt Benckiser, sau P&G”, a conchis Stere.

Indesit Company

Al doilea mare producator de electrocasnice din Europa, dupa cota de piata, potrivit reprezentantilor companiei, Indesit este lider de piata in Italia, Marea Britanie, Rusia, Portugalia, Romania, Bulgaria si Ucraina si este unul dintre liderii pietei in tari ca Franta, Polonia, Turcia, Cehia, Ungaria si Grecia. Indesit Company isi desfasoara activitatea prin 17 unitati de productie (Italia, Polonia, Marea Britanie, Rusia, Turcia si China) si prin 24 de filiale comerciale in intreaga lume, avand 17.000 de angajati.

In Romania, Indesit Company este prezenta din 1996 cu un birou de reprezentanta. Biroul local coordoneaza activitatile comerciale, logistice, de marketing si de service. Distributia produselor se realizeaza prin parteneri specializati, la nivel national. 

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: