"Se intampla destul de rar". Tuborg si Real, pe dos.
Miercuri, 10 Noiembrie 2010
 (AdPlayers, Iulian Toma)

„Se intampla destul de rar, dar poate costa intreaga relatie cu un client”, a afirmat sub protectia anonimatului, pentru AdPlayers, un inalt executiv din industria de media OOH, legat de accidentele decorarilor pe dos din publicitatea outdoor.

Oficialul spune ca imaginea panoului cu reclama flyniki.com inversata si publicata in AdPlayers nu este noua, ci chiar de doua – trei saptamani, daca nu mai mult.

Contactati telefonic si prin e-mail, reprezentantii companiei de outdoor Affichage Romania au promis in AdPlayers si o pozitie oficiala legata de reclama flyniki. Pana la ora 18:00, acest raspuns  inca nu sosise.

Rare, dar de astfel de situatii n-au scapat nici alte marci, unele mai celebre decat altele. Un cititor AdPlayers a trimis pe email un alt caz, cu o probabilitate de a fi intalnit cu siguranta mai mica.

Intr-o locatie  din Brasov au fost amplasate nu una, ci doua astfel de reclame, ale caror decorari au facut probabil deliciul trecatorilor. Este drept ca nu de curand, ci in urma cu doi ani (ianuarie 2008).

De aceasta data marcile care au cazut victime statisticii neiertatoare au fost Tuborg Christmas Brew si Real (foto).

Decoratorii ar trebui sa puna un pvc de neutralizare

„Este un panou „neutralizat”....Se poarta intoarcerea pvc-ului dupa terminarea campaniei”, explica un alt manager de agentie. „Daca este bransat la iluminatul public NU se inchide iluminarea deoarece se plateste oricum..deci... de ce sa inchidem daca oricum platim! De aici rezultatul vazut in imagine...si nu este singurul exemplu".

Omul de publicitate conchide ca "In mod normal, decoratorii ar trebui sa puna un pvc de neutralizare  -  daca il au si daca este specificat in contractul de prestari servicii. Daca nu....”.


PUBLICITATE: