Sef nou peste bugete online de 3 Mil. euro la MEC Interaction
 Cu un volum de business estimat de adplayers la 3 Milioane EUR pe an, divizia specializata de servicii online a agentiei de media MEC Romania este condusa de Raluca Mateescu, noul Head of MEC Interaction, incepand cu 18 aprilie.  
Buget de 40.000 EUR Heidi Chocolat la Rogalski Grigoriu
 "Cu Heidi Chocolat suntem in discutii de la finalul anului trecut, acum ne-am casatorit si suntem in luna de.... ciocolata" spune pentru adplayers Alina Damaschin, CEO la Rogalski Grigoriu PR
Licitatie Cif & Domestos cu Engines si Odyssey, "curatata" de McCann Erickson cu "Harnici si Darnici"
Cu un buget de peste 300.000 euro, contul de media "Si Harnici si Darnici" este administrat de Mindshare, iar de serviciile digitale se ocupa Senior Interactive (online) si Syscom Digital (mobile marketing). Contul de relatii publice si comunicare este administrat de McCann PR
300.000-500.000 euro pe an creatie Timisoreana si Ciucas la GMP.
Dupa un pitch cu 8 agentii, GMP este agent ia cas tigatoare a conturilor de crea t ie pentru Timis oreana s i Ciucas .
Licitatie adjudecata. 200.000-400.000 EUR Holcim la Spoon (media) si Notice (creatie si PR)
 Potrivit informatiilor adplayers, in pitch au mai fost vazute oferte si prezentari de la Media Direction, Creative Ideas, Roddia, HDH si Propaganda
Workshop de fotografie de produs. Azi, de la 19.00, la iStyle Cotroceni.
 Astazi (Joi, 22 martie 2012) incepand cu ora 19:00, la iStyle Cotroceni are loc workshop-ul “Introducere in fotografia de produs”. Sesiunea de lucru este adresata atat incepatorilor, cat si fotografilor mai experimentati care doresc sa studieze problema fotografierii obiectelor cu suprafete reflexive.
INFO: Enel de la Saatchi & Saatchi; ArtWars lansat de Infinit Solutions; Tic-Tac de Hyperactive; Ioana Spasiu la V + O Communication
 Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.
Goldbach vrea 200.000 - 250.000 EUR pe publicitate in limba maghiara. Cu gandul la 1%-2% din piata.
 Cu 19 canale media in proiectul „Media in Limba Maghiara”, Regia Goldbach Media Romania spune ca in viitorii ani si atragerea unui procent de 1%-2% din piata de media ar fi o reusita pentru casa de vanzari
Friptura de 1 Milion de euro. Red Angus "frige" un steakhouse si in "Satul Francez"
  Daca lucrurile vor merge asa cum se vad astazi, Dragos Panait, managerul restaurantului, estimeaza ca sfarsitul anului 2012 ar putea aduce in contul noului Red Angus Steakhouse de langa Satul Francez venituri de 1,1 – 1,2 milioane de euro
 “Nu se schimba nimic. Este o informatie chiar in premiera pentru o publicatie. In urma cu cateva zile, am luat o decizie impreuna cu Bobby Paunescu de a continua vanzarile cu Clir Media Events”, a afirmat pentru adplayers Sorin Oancea, Director General B1 TV.
 
PUBLICITATE: