Online simpla, la TV complicata. Telenovela cu trei agentii si influente amazoniene.
Marti, 26 Martie 2013
 (Adplayers, Iulian Toma) In ciuda formularilor simple, productia mesajelor de marketing poate avea culise complicate si schimbari de agentii. Care a fost agentia cea mai buna, inca nu am aflat. Un lucru este sigur: Clientul a schimbat 3 companii de publicitate ca sa spuna „Online va fi mereu simplu”. Pentru cine nu isi mai aminteste cum a inceput povestea, adplayers o asterne online.

Lansata in 2012, platforma se intinde pe doi ani si a devenit aproape o telenovela cu mai multe agentii si episoade de productie TV izbitor de asemanatoare, daca nu chiar identice, cu scene din comunicarea unei alte platforme de vanzari online internationale.

Dupa o colaborare inceputa cu agentia Headvertising, ceea ce urma sa fie productia TV eMag 2012  era oprita nu inainte de a lasa in urma o actiune in instanta, demarata de agentia care si-a dorit sa incheie conturile cu magazinul online. Din informatiile adplayers confirmate de surse din piata, Headvertising a vrut sa se asigure la tribunal ca unele prevederi contractuale privind termenul de plata a unei productii acceptate de client nu vor intrece asteptarile casei de productie, devenite usor depasite.

Povestea comunicarii eMag a continuat cu o alta agentie. Daca numele Headvertising nu a fost suficient de bun pentru a multumi managementul eMag, in toamna anului trecut, magazinul online difuza pe toate canalele productia unui atelier de servicii de marketing mai putin cunoscut.

Produsul TV? Executia video eMag 2012 contine scene trase aproape la indigo dintr-un spot Tv apartinand platformei de vanzare online Amazon. Potrivit unor surse din piata de creatie, campania eMag derulata in toamna lui 2012 includea scene izbitor de asemanatoare, aproape identice, cu o campanie din 2009 a cunoscutului magazin online. Ati putea avea o alta parere, dar spotul Amazon 2009 este public. Iar cat timp din creatie isi castiga painea, opinia unui creativ este importanta pentru adplayers.

Astazi telenovela eMag „Online va fi mereu simplui” a ajuns in comunicarea ATL la seria spoturilor TV semnate de agentia G2 Romania, eMag 2013. Vazuta drept solutia anului dupa schimbarile anterioare de agentie, colaborarea eMAG – G2 a inceput cu o campanie TV de imagine care, potrivit autorilor, invita utilizatorul sa vada personal cat de simplu este sa comande online de la eMAG. Cele 3 spoturi TV sunt primele executii dintr-o campanie ce se va desfasura pe mai multe medii de comunicare.

Savurati-le simplu. Opiniile privind influentele culturale amazoniene in creativitatea si originalitatea executiilor sunt asteptate cu interes.

Amazon 2009


eMag 2012


eMag 2013



 

PUBLICITATE: