Fondatoarea Free Comunication, Alexandra Dinita, este noul presedinte Public Relations Global Network
„Preluarea conducerii unei retele globale de agentii intr-un an in care lumea speram ca incepe sa-si revina din pandemia de Covid-19 reprezinta o adevarata provocare de leadership, din orice perspectiva. Imi plac provocarile si, totodata, oportunitatile care apar intr-un astfel de context fara precedent”, afirma Alexandra Dinita, arhitect prin formare, care a fondat Free Communication in 2002, alaturi de Laurentiu Nita si Nicoleta...
Hyundai sustine Scoala Sportiva, de la Fundatia Tiriac. O noua initiativa educationala cu tematica sportiva, sub forma de podcast.
  “Ne bucura faptul ca putem sustine un demers educational in zona sportiva, dedicat atat celor mici, cat si parintilor acestora. Demersul se pliaza pe valorile marcii Hyundai in materie de educatie pentru publicul tanar, catre care inspiram la randul nostru sustenabilitate si alegeri prietenoase cu mediul, in scopul unei vieti sanatoase pentru generatiile curente si viitoare”, spune Teodor Brusalis, Director General al...
Peste 450 de productii si 1001 de zile de streaming video V+O Communication, pentru continuarea comunicarii in martie - decembrie 2020
,, Am ales sa fim empatici cu clientii nostri, carora le multumim pentru deschidere si curaj. I-am ajutat sa suplineasca prin productii multimedia inovative absenta contactului social fizic intre membrii echipelor si al departamentelor, indeplinind o functie critica: le-am demonstrat oamenilor ca nu sunt singuri” a spus Loredana Visa, Director General V+O Communication.
Piata de fashion online din Romania in crestere cu 75%. Va depasi pragul de 1 miliard de dolari pana la sfarsitul anului 2021
  Elena Gheorghe, Country Manager, PayU Romania :  „Ne asteptam ca pana la finele lui 2021 bugetul pentru cumparaturile online in categoria fashion sa creasca cu 75%, trecand pentru prima data de 1 miliard de dolari. De asemenea, veniturile vor avea o crestere anuala de 10% in perioada 2021 - 2025, ajungand astfel la un volum de piata de 1,6 miliarde de dolari pana la finalul anului 2025”
Agricultura viitorului, de la Vodafone. Noi solutii digitale pentru agricultura ce integreaza tehnologii inovatoare de tip Internet of Things (IoT).
  Solutiile digitale integreaza tehnologii de IoT, bazate pe senzori, si analiza datelor, facand posibila, astfel, tranzitia la agricultura digitalizata; Datele colectate cu ajutorul senzorilor indica momentul ideal pentru insamantarea, irigarea, tratarea si recoltarea culturilor, oferind fermierilor beneficii majore de productivitate, calitate a culturilor si sanatate a solului, alaturi de reducerea costurilor;
Parteneriat mondial disponibil si in Romania. WPP si TikTok dezvolta TikTok Academy pentru cea mai puternica retea de specialisti in utilizarea platformei
  “Acest parteneriat sustine demersurile noastre de a raspunde clientilor locali cu solutii creative si inovatoare de interactiune cu consumatorii. In ultimul an, am dezvoltat proiecte care au inclus cu succes platforma TikTok in mixul de comunicare si avem in plan dezvoltarea expertizei de social media cu cei mai pregatiti oameni in domeniu ”  spune Manuela Necula, CEO Ogilvy, Wunderman Thompson & Hogarth Romania.
Fashion House si Stefanini Infinit (Infinit Agency) continua colaborarea in 2021 si mai departe
  Colaborarea dintre Fashion House si Stefanini Infinit a inceput in 2019, bazandu-se pe o continua deschidere spre evolutie si dezvoltare a prezentei in online a celui mai mare parc de retail amplasat in vestul capitalei, la km 13 pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
Zitec devine partener tehnologic Startarium, comunitatea pentru antreprenori fondata de Impact Hub si ING Bank
  ,,Echipa Zitec s-a implicat activ atat in zona de dezvoltare a noilor functionalitati ale platformei, optimizate pentru diferite tipuri de continut, dar si in crearea unor interfete grafice mai usor de folosit. Mai mult, vom impartasi din experienta noastra catre comunitatea de antreprenori prin webinarii tematice sustinute de membrii echipei Zitec, sau chiar in cadrul programelor de mentorat unde ma voi implica personal in calitate de...
Licitatie adjudecata de Mindshare. Groupama Asigurari este noul partener pentru servicii de offline media, cu precadere TV, radio si proiecte speciale
  In urma castigarii licitatiei, echipa Mindshare furnizeaza servicii de consultanta si strategie media, planificare si media buying cu precadere pentru TV si radio, inclusiv proiecte speciale. Pitch-ul a vizat propunerea celor mai eficiente optiuni de promovare a brandului si produselor Groupama Asigurari, pe piata locala.
Cel mai mare ritm de crestere al abonatilor de mobil. Grupul Telekom Romania, in crestere cu 6.3%, pana la 1.65 milioane, mai multe contracte postpaid.
  Telekom Romania s-a evidentiat in cursul anului trecut printr-o crestere semnificativa a numarului de contracte postpaid de telefonie mobila, de 6.3%, pana la 1.65 milioane, tendinta care pare ca se continua si in 2021.
 
PUBLICITATE: