Platforma desprevin.ro fondata de Alex Dona si Marina Samoila lanseaza Primul Rose
  Primul Rose este varianta rose a vinului Primul, lansat de platforma  www.desprevin.ro , primul vin itinerant din lume produs in fiecare an cu o alta crama, in serii limitate.
26% dintre romani intentioneaza sa calatoreasca in strainatate, iar in cazul utilizatorilor fintech, 33%.
  Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
Peste 30% mai multe preinscrieri la UTCB. Record in campania de admitere dezvoltata de Cognition, in anul cu cel mai mic numar de absolventi de liceu
  ,,Campania de admitere de anul acesta a strans un numar foarte mare de preinscrieri, depasind anii anteriori cu peste 30% si s-a axat pe multe directii de promovare, angrenand mai multe resurse si idei care pana acum au un return foarte bun. Suntem incantati ca agentia Cognition a raspuns acestei provocari cu un concept puternic si a lansat mai multe directii de promovare care se arata a fi castigatoare in atingerea obiectivului...
2 milioane de clienti in Romania. 1 din 3 bucuresteni din populatia activa este client Revolut.
,,Revolut in Romania a devenit unul dintre performerii companiei, cu aproximativ 500.000 de clienti noi inclusi anual, consolidandu-si pozitia pe piata locala prin lansarile de noi produse financiare"  Gabriela Simion, Director General al sucursalei Revolut din Romania.
7 din 10 romani sunt ingrijorati de eliminarea deseurilor din constructii in locuri inadecvate. Studiu Reveal Marketing Research:
  Rezultatele studiului arata ca 6 din 10 romani sunt ingrijorati in mare masura de toate problemele ecologice asociate domeniului constructiilor care influenteaza calitatea vietii. In prezent, cea mai mare ingrijorare a acestora este legata de eliminarea deseurilor in locuri inadecvate (69%) si de volumul de materiale nereciclabile utilizate (61%).
Vodafone devine one stop shop de tehnologie si servicii in aria de retail, prin EasyTech
  Noi game de produse IoT si gadgeturi devin disponibile in magazinele Vodafone, iar clientii vor beneficia si de servicii precum consultanta, buyback sau plata in rate. Clientii vor putea testa si achizitiona direct din magazin sau de pe Vodafone.ro/easytech de la televizoare, la produse audio, tablete, ceasuri inteligente si dispozitive conectate pentru locuinta, dar si trotinete electrice, purificatoare de aer, aspiratoare robot,...
Dupa 25 de ani de constructie in industria de comunicare, GraffitiPR devine Graffiti Plus (GRF+)
  Noul Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu si pentru branduri active in societate.  Schimbarea identitatii de brand GRF+ are loc ca urmare a unui proces de dezvoltare continua inceput in anul 2019.  
Singura agentie romaneasca membra a Neuromarketing Science & Business Association. Godmother lanseaza Cognition, agentie de digital specializata in comunicare online integrata
  Membri fondatori si asociati in cadrul Cognition sunt Claudia Archip, Alice Gavril si Valentin Vacarus, cea dintai coordonand si activitatea agentiei digitale. Printre clientii cu care Cognition porneste la drum se numara companii precum: Profi, Novaservis FERRO Group, WebTalk, UTCB, Bioderma, agentia gestionand in acelasi timp si zona de digital pentru clienti din portofoliul Godmother.
Investitie de 18 milioane de euro in judetul Mures, de la HELL ENERGY
  Investitia sustine angajamentul companiei fata de comunitatea locala, oferind tinerilor fara experienta, din zona, posibilitatea de a se forma si descoperi profesional, acum si in viitor, pe masura dezvoltarii regionale a business-ului.
Agentie cu ADN Digital fondata in Romania, la 15 ani de la lansare. Stefanini Infinit are acces global pe 43 de piete si 3 ani de parteneriat in grupul Stefanini.
“Da, am castigat o serie de clienti foarte interesanti in Statele Unite, Romania, Germania, UK, Olanda si in multe alte zone ale lumii. Acesta este avantajul primar al joint venture-ului cu grupul Stefanini - avem prezenta globala, ceea ce inseamna acces si colegi ( peste 30,000) in piete din peste 43 de tari."
 
PUBLICITATE:
« 8 9 10 11 12 »