Exploratist lanseaza serviciile integrate de marketing experiential Project Atom. Cu partenerul strategic AHA Media estimeaza o crestere cumulata cu 50%
  ,,Colaborarea cu AHA Media ne permite sa extindem proiectele dincolo de zona de employee experience, catre zona de consumer experience, valorificand intreg potentialul marketingului experiential, atat din punct de vedere creativ, cat si din punct de vedere tehnologic”, declara Silviu Andrei Petran, Managing Director, Exploratist.
MCCANN HEALTH BRAIN & HEART. Cea mai mare retea globala de comunicare si marketing medical, IPG Health formeaza o alianta strategica cu Brain & Heart Communications din Romania.
  Cu sediul in Bucuresti, McCann Health Brain & Heart este condusa de Ruxandra Vasilescu, un veteran al industriei de comunicare si advertising, cu peste 16 ani de experienta. Vasilescu a facut parte din proiectele globale McCann Health incepand din anul 2015 si are un palmares de peste 70 de premii locale si internationale, inclusiv in cadrul Cannes Lions Health.
HUAWEI Consumer Business Group Romania, la Rogalski Damaschin Public Relations. Agentia a castigat contul in urma unui proces de selectie.
  Incepand cu luna noiembrie 2022,  Rogalski Damaschin Public Relations  va asigura servicii de strategie, cercetari de piata, planificare, gestionarea situatiilor de criza si gestionarea influencerilor pentru HUAWEI Consumer Business Group, unul dintre cele mai importante branduri din industria IT&C.
Romanii prefera sa inchirieze in detrimentul cumpararii, pe fondul crizei financiare. Cercetare privind preferinte de consum in imobiliare.
  Printre judetele importante unde s-a observat o scadere a apetitului pentru cumparare se numara Cluj, Timis si Brasov, cu scaderi de pana la 9% fata de 2021.
  Recent instalata la inceputul acestei luni in echipa de marketing si comunicare Vodafone, potrivit surselor APlayers, Ruxandra Rau a confirmat pentru AdPlayers numirea si a punctat, pe scurt, misiunea sa in carul operatorului de tehnologie.
Cu peste 20 de ani in marketing si comunicare, Nicoleta Maican este noul Brand & Communication Manager al Telekom Mobile
Maican coordoneaza strategia si campaniile de comunicare ale brandului, cu misiunea de a asigura o comunicare clara si inovatoare in toate punctele de interactiune ale clientilor cu compania, pentru serviciile de telecomunicatii oferite in spiritul promisiunii sale de brand
110 milioane de vizitatori pe an expunere in campaniile indoor advertising Brand Management
  La 18 ani de activitate, Brand Management, lider pe piata de afisaj indoor din Romania, a tras linie si a totalizat 250.000 mp expunere, 2.700 campanii, respectiv o audienta de 75% din totalul populatiei urbane a Romaniei si anunta planuri de dezvoltare in 10 piete din strainatate in urmatorii 5 ani, printre care Germania, Franta si Benelux
Agentia Tribal Worldwide Romania (The Group) devine noul partener de comunicare al HONOR
  In urma unui proces complex de pitch organizat in luna octombrie a acestui an, agentia de creatie digitala membra The Group a inceput un parteneriat strategic cu HONOR, noul brand de smartphone-uri lansat recent pe plan local, prin care va oferi servicii de creatie, social media, event management, media relations, influencer marketing si brand activations.
Cu peste 1 milion de membri care o folosesc, Aplicatia Profi lanseaza o noua functionalitate de fidelizare
  Odata cu posibilitatea de a colecta buline in aplicatia Profi, cumparatorii fideli au motive sa treaca pragul magazinelor cu beneficii sigure.
Licitatia OLX Romania, castigata de agentia de comunicare integrata McCann PR
  Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: ,,Prin subiectele polivalente de comunicare, dar si prin initiativele de educatie anti-frauda, compania isi propune sa comunice deschis, autentic – si mai ales in beneficiul conumatorului - acestea fiind si bazele in care noi credem cel mai mult si pornind de la care construim acest parteneriat.”
 
PUBLICITATE:
« 6 7 8 9 10 »