HONOR Romania si Tribal Worldwide lanseaza Campania PRIMUL AN, care iti aminteste de inceputuri si te incurajeaza sa mergi mai departe.
  “Primul an nu e usor. Onoarea e de partea celor care continua”, spune noua campanie HONOR Romania. Lansata sub platforma globala #HONORtobewithyou, campania se intampla exclusiv in digital si isi propune sa ne aminteasca tuturor despre primul an de activitate, de la job, la pasiune sau chiar business. Romania si Tribal Worldwide lanseaza campania  PRIMUL AN.
Biz Agency, compania care editeaza Revista Biz, a inregistrat o crestere cu peste 45% a cifrei de afaceri in 2022 si consolideaza echipa de management
  Pentru a sustine cresterea accelerata, compania Biz Agency, care editeaza Revista Biz, i-a desemnat ca parteneri asociati pe Gabriel Barliga, Redactor Sef Revista Biz, si pe Lelia Petrescu, Marketing Director, care vor face parte din echipa de management, alaturi de ownerul Biz, Marta Usurelu.
iPROSPECT si DENTSU castiga contul de media ZALANDO
  Decizia vine in urma nei licitatii competitive menite sa consolideze toate mediile de comunicare intr-un singur grup de agentii cu capacitatea de a accelera colaborarea pe piata si continuitatea campaniilor derulate la nivel international.
Crestere cu 120% in 2022 la Godmother. Agentia condusa de Valentin Vacarus a atins 5,5 milioane de Euro, nivelul pre-pandemic al cifrei de afaceri.
  „2022 a fost un an intens, in care am simtit ca revenim la acea normalitate pe care o stiam, cu proiecte multe si diverse, care ne-au provocat sa gasim cele mai bune solutii nu numai la nivel creativ ci si la nivel de management al resurselor” a spus Valentin Vacarus, Managing Director, Godmother. Cu 5,5 milioane de Euro cifra de afaceri, Godmother a inregistrat o crestere de 120% in 2022 comparativ cu anul precedent si isi...
PROFI si Logicor Romania extind contractul de inchiriere pentru aproximativ 52.000 mp din Parcul Logistic Logicor Ploiesti
  Gaetan Pacton, CEO PROFI: „In procesul sustinut de extindere a retelei noastre, apreciem existenta unei baze de parteneri profesionsti care actioneaza in mod consecvent in sprijinul cresterii si calitatii. Logicor Ploiesti se incadreaza in categoria parcurilor logistice pe care le apreciem si, prin urmare, ne bazam pe el pentru anii urmatori.”
AdPlayersREPORT 2022 OOH Indoor. Laurentiu Jiga, Brand Management: ,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. ”
,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. Desi prognoza s-a adeverit, viziunea este departe de asteptari. E drept ca, intre timp, a inceput un razboi si, in plus, se vad efectele pandemiei la nivel economic. Lanturile de aprovizionare au avut de suferit, consumatorii au avut de suferit, companiile au avut de suferit”, este de parere Laurentiu Jiga, fondator si CEE...
Cu 9 Milioane euro investiti in noua fabrica de la Reghin, Lactate de Ibanesti, 100% romanesti, se extind national si se pregatesc international
  Fratii Mircea si David Todoran au preluat afacerea MIRDATOD Prod care comercializeaza brand-ul de la parintii lor in anul 1994, atunci cand au deschis manufactura de branza de la Ibanesti. O afacere in care laptele este adus de la ferma de peste deal, procesat dupa o reteta mostenita de la mama bunicului din partea tatalui, un produs 100% romanesc, un produs nealterat de niciun fel de produse chimice.
Peste 100.000 euro in sustenabilitate de la Brand Management pe o piata in care investitorii prefera suporturile publicitare clasice celor digitale, de 10%.
  Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, a investit anul trecut peste 500 de mii de lei in modernizarea si sustenabilitatea infrastructurii publicitare, anunta compania care a inregistrat si o crestere semnificativa a portofoliului de campanii in 2021 (87%). Marketerii continua sa prefere suporturile publicitare clasice celor digitale – prezente in...
Exploratist lanseaza serviciile integrate de marketing experiential Project Atom. Cu partenerul strategic AHA Media estimeaza o crestere cumulata cu 50%
  ,,Colaborarea cu AHA Media ne permite sa extindem proiectele dincolo de zona de employee experience, catre zona de consumer experience, valorificand intreg potentialul marketingului experiential, atat din punct de vedere creativ, cat si din punct de vedere tehnologic”, declara Silviu Andrei Petran, Managing Director, Exploratist.
MCCANN HEALTH BRAIN & HEART. Cea mai mare retea globala de comunicare si marketing medical, IPG Health formeaza o alianta strategica cu Brain & Heart Communications din Romania.
  Cu sediul in Bucuresti, McCann Health Brain & Heart este condusa de Ruxandra Vasilescu, un veteran al industriei de comunicare si advertising, cu peste 16 ani de experienta. Vasilescu a facut parte din proiectele globale McCann Health incepand din anul 2015 si are un palmares de peste 70 de premii locale si internationale, inclusiv in cadrul Cannes Lions Health.
 
PUBLICITATE:
« 5 6 7 8 9 »