Rezultatele cautarii dupa : "vizita"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Slow Coffee Festival 2025 se întoarce în această toamnă, de 10 ori mai mare
Miercuri, 30 Iulie 2025
 Ajuns la a noua ediÈ›ie, festivalul care va avea loc intre 3-5 octombrie 2025, la Romexpo, Pavilion A, anunta o creÈ™tere spectaculoasă: un spaÈ›iu de 10 ori mai mare, care aÈ™teaptă vizita a peste 50.000 de vizitatori.  
MedLife introduce în premieră în România testul de sânge EarlyCDT®, pentru depistarea timpurie a cancerului pulmonar
Marti, 29 Iulie 2025
 EarlyCDT® este un test de screening non-invaziv, care identifică autoanticorpi specifici produÈ™i de organism ca răspuns imun la prezenÈ›a celulelor tumorale, cu o medie de pană la 4 ani inainte ca leziunile să fie vizibile imagistic – È™i chiar cu pană la 9 ani in unele cazuri.
Oază de răcoare în mijlocul orașului: „La Antipa e cool. Chiar și pe caniculă!
Marti, 29 Iulie 2025
 Sub sloganul „La Antipa e cool. Chiar È™i pe caniculă!", Muzeul NaÈ›ional de Istorie Naturală „Grigore Antipa" ii intampină pe vizitatori cu activități educative, relaxante È™i o experiență completă de răcoare – de la intrare È™i pană in grădină. 
Prima serie de spectacole imersive din istoria Festivalului Enescu: o nouă dimensiune a muzicii clasice, la Muzeul Artei Noi Imersive
Joi, 24 Iulie 2025
 In perioada 24 august – 21 septembrie 2025, in fiecare seară de joi È™i vineri, de la ora 20:00, publicul va putea urmări spectacole prezentate in patru formule artistice distincte, fiecare gandită ca o experiență sinestezică in care muzica nu doar se aude, ci se vede È™i se trăieÈ™te.
Castigatorii celei de-a patra editii a programului Solve for Tomorrow, Samsung Romania
Luni, 17 Martie 2025
Cea de-a patra editie a fost organizata in parteneriat cu Junior Achievement Romania, cu sprijinul Google Romania si Startarium.
Bugetul dedicat sarbatorilor de iarna creste cu 13% in 2024. Nu neaparat pentru un consum mai mare, ci pentru acoperirea inflatiei.
Marti, 31 Decembrie 2024
 Potrivit studiului Reveal Marketing Research din preajma sarbatorilor, 68% dintre romani intampina sarbatorile de iarna cu sentimente pozitive, insa proportia celor care se confrunta cu...
Romanii sunt mai cumpatati in asteptarea Craciunului si Anului Nou. Vor cheltui cu 12% mai putin decat anul trecut pe mancare, cadouri si decoratiuni. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Decembrie 2023
 Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi...
 „Exclusiv in Romania, la aproape 250 de episoade si 10 ani, la TVR 1.
Luni, 23 Octombrie 2023
 „As pomeni, drept momeala pentru prietenii emisiunii, povestea observatorului de ursi de la Borzont (Harghita), unde vizitatorii pot privi ursii de la o jumatate de metru in siguranta totala. De asemenea, in vartejul diverselor dispute patriotarde ale multor tabere, o vizita la Centrul Memorial al...
 9 din 10 romani considera ca muzica le poate influenta starea de spirit si comportamentul in locatii publice. Studiu Reveal Marketing Research.
Miercuri, 18 Octombrie 2023
 83% dintre romani declara ca le place muzica in general, in special tinerilor intre 18-24 ani (91%), iar daca ne raportam la rutina zilnica, 87% dintre acestia asculta muzica mai mult de 30 de minute pe zi.
6 din 10 romani admit ca deciziile de consum si cumparare le sunt influentate de cei apropiati. Reveal Marketing Research.
Vineri, 25 August 2023
 Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
7 din 10 romani merg la mall cel putin o data pe saptamana . Suma medie cheltuita este 300 lei. Reveal Marketing Research pentru Brand Management
Marti, 23 Mai 2023
 Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este...
Pentru prima data, Galeria Rotenberg-Uzunov va fi prezenta la MoBU - International Art Fair of Bucharest, stand 15B, deschis la Romaero Baneasa, in perioada 19-28 mai 2023
Vineri, 19 Mai 2023
Galeria va fi prezenta la MoBU, cea mai noua platforma de arta contemporana din zona Europei Centrale si de Est, cu o selectie de opere ale unor artisti tineri, cunoscuti deja pe piata de arta interna si internationala si tranzactionati la casele de licitatii.
Clinica Northo, evolutie pozitiva in 2022: peste 1000 de pacienti noi, 10% cota de piata din tratamentele cu Invisalign®
Luni, 20 Martie 2023
 Cu o investitie initiala de 650.000 euro, Northo este singura clinica din Romania cu o certificare Invisalign® Diamond. Northo inseamna o echipa de medici si tehnologie digitala: 5 unituri dentare, medici cu peste 15 ani de experienta si mai mult de 10.000 de cazuri tratate. Dr. Teodorina Secara este medic...
Mixul online si indoor advertising - cea mai eficienta metoda de a indruma consumatorul catre decizia finala de cumparare
Luni, 09 Ianuarie 2023
 „Consumatorul a devenit fidel promotiilor brandurilor ce au produse la preturi accesibile si pare ca incearca sa cumpere mai ales din proximitate, astfel evitand si consumul de combustibil. Reclamele sunt o sursa de informare asupra preturilor si disponibilitatii anumitor sortimente de produse. Perioada este...
Revelionul, mai important decat Ziua Nationala. 42% dintre romani se relaxeaza acasa, de 1 decembrie. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 29 Noiembrie 2022
 Desi sarbatoarea nationala preferata de cei mai multi romani din mediul urban este ziua de 1 Ianuarie – Anul Nou (36%), Ziua Nationala a Romaniei ocupa pozitia a doua, considerata sarbatoarea nationala preferata de 30% dintre respondenti. Pentru persoanele peste 55 de ani, 1 Decembrie ocupa pozitia 1 in topul...
33% dintre romanii cu venituri peste medie merg mai des la dentist decat in pandemie. Frica de stomatolog, in top trei motive pentru care nu merg la dentist
Miercuri, 16 Noiembrie 2022
 Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat DENT ESTET: 88% dintre respondenti se declara preocupati de sanatatea lor dentara. 8 din 10 participanti la studiu declara ca au vizitat medicul stomatolog cel putin o data, in ultimul an. Creste interesul pentru serviciile de estetica dentara. Aproape 50% dintre...
Festivalul „Vino la Apos!”. Profi si agentia Godmother redescopera mestesuguri stravechi, artizanat autentic, experiente si gusturi din Romania
Luni, 14 Noiembrie 2022
 ”Vino la Apos!” a fost primul dintr-o serie de evenimente prin care Profi, cu ajutorul Godmother, isi propune sa aduca experientele autentice aproape de consumatori, in acelasi timp cu a sustine producatorii locali si a descoperi patrimoniul cultural.
Doar 43% dintre romani merg la medicul dermatolog, comparativ cu 80% in 2016. Fundatia pentru Sanatatea Pielii si Reveal Marketing Research au cercetat perceptia romanilor despre cancerul de piele
Luni, 01 August 2022
 Realizat in parteneriat cu Dr. Leventer Centre, Eau Thermale Avene, MagnaPharm Marketing and Sales, MPR Agency, studiul ”Perceptia romanilor si nivelul de cunostinte despre cancerul de piele”, a fost realizat de Reveal Marketing Research, in luna iunie, la solicitarea Fundatiei pentru Sanatatea...
Top destinatii de pe Via Transilvanica, descoperite in peste 1.000 de km concentrate in Rucsacul cu Povestiri
Miercuri, 20 Iulie 2022
 Echipa Cronicari Digitali porneste la drum, alaturi de creatori de continut si jurnalisti invitati sa contribuie la „Rucsacul cu Povestiri de pe Via Transilvanica”, cu materiale proprii in care peste peste 1000 de km vor fi stabatuti pe jos si cu masina, in cautare de povesti de spus si experimentat din...
Descopera atractiile Capitalei cu Treasure Games Bucuresti, gratuit de vineri pana duminica. 5 premii pentru Best Treasure Foto.
Joi, 19 Mai 2022
 Timp de trei zile, oricine are un cont public de Instagram se poate inscrie gratuit la Treasure Games Bucuresti 2022, jocurile unde, cu ajutorul unor indicii simple, bucurestenii sunt incurajati sa descopere atractiile arhitecturale, culturale si gastronomice ale orasului
1 2 3 4 5 »