Rezultatele cautarii dupa : "Snapchat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Raport Dentsu „Change and Opportunity. 2023 Media Trends”. Marile tendinte care vor modela piata de media in 2023, inclusiv in Romania
Marti, 15 Noiembrie 2022
 Reclame pe Netflix si Disney+, shopping direct de la TV, cu telecomanda ca si aparitia magazinelor virtuale pe platformele de social media sunt previziunile Raportului „Change and Opportunity. 2023 Media Trends” al grupului de marketing si comunicare Dentsu
2 din 5 respondenti ai Hootsuite's 2022 Social Media Trends au indicat scaderea reach-ului organic. Micro-ambasadorii de brand, mai buni decat cei mari.
Luni, 12 Septembrie 2022
“Este posibil ca un “nor” de micro-influenceri sa fie mai eficient si mai profitabil, din punct de vedere al bugetului si ROI, decat unu-doi macro-influenceri. Dar daca vinzi produse de masa, mergi la sigur cu macro-influencerii. Vorbind de bugete, va fi tot mai rau”, spune Marius Olteanu,...
„Mame vs Tati”: Parintii Millenials si diferentele de perceptie, obiceiuri de consum si comportament intre mamele & tatii din Romania. Cercetare Cognition.
Luni, 01 August 2022
 Care sunt valorile parintilor romanilor cu varste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritatile, pasiunile si obiceiurile de consum, canalele pe care le acceseaza si cum pot brandurile sa ii abordeze pentru a fi relevante? Cognition si-a propus sa raspunda la aceste intrebari in cel mai recent studiu realizat...
35.000 de euro pentru fiecare proiect non-profit in noua campanie #WhatWeValue. Telekom Romania Mobile sustine voluntariatul Generatiei Z.
Marti, 12 Iulie 2022
Liderii de proiecte de voluntariat din Generatia Z pot incarca proiecte non-profit pe platforma 
Specialisti de top in performance marketing vin la GoGlobal sa impartasesca strategii de crestere globala, intr-un eveniment Aleph Holding
Vineri, 24 Septembrie 2021
Maris Naglis, VP of Customer Success la Httpool,,GoGlobal este primul dintr-o serie de evenimente de knowledge-sharing organizate de Aleph Holding pentru a ajuta companiile sa profite la maximum de potentialul global oferit de digitalizare si social media. Evenimentul va permite specialistilor in performance advertising...
48,6% dintre utilizatorii de internet, copii si adulti, petrec zilnic de la zeci de minute, la peste o ora, jucandu-se. Httpool: Campaniile intalnesc gaming-ul.
Marti, 07 Septembrie 2021
 Diana Vlad, Client Solutions Manager / AdColony Lead, despre campania Doritos: „Recomandarea platformei AdColony pentru campania Doritos a venit in mod firesc, avand in vedere focusul echipei de brand asupra obiectivului de engagement si faptul ca AdColony livreaza excelent pe acest indicator. Istoricul de...
Audienta de tineri semnificativ prezenta pe Snapchat. Studiu de caz – Durex pe Snapchat – platforma din spatele e-commerce-ului de succes
Vineri, 27 August 2021
 Platforma ocupa primul loc in clasamentul “Top 10 most innovative companies in augmented and virtual reality”1! Iar realitatea virtuala nu este doar un instrument atractiv, ci si foarte indragit de persoanele din acest segment de varsta.
Unul din trei pe TikTok. Parteneriatul TikTok - Httpool completeaza mare parte a planurilor de media dezvoltate de advertiser-ii din Romania
Joi, 26 August 2021
 „Fiind folosita, in mod frecvent, de peste o treime dintre utilizatorii de internet cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani din tara noastra2 si oferind advertiserilor un reach solid in randul tipurilor de public comercial”, potrivit Biancai Vlaston, Country...
Evaluat la 2 miliarde de dolari, Aleph Holding primeste o investitie CVC Capital Partners pe un pachet de actiuni in valoare de 470 milioane de dolari
Luni, 19 Iulie 2021
Partener global al principalelor platforme media digitale, Aleph opereaza in peste 90 de piete din intreaga lume, ajungand la 2 miliarde de consumatori. Httpool, parte integranta a cresterii grupului Aleph Holding, activeaza in Romania inca din anul 2008.
61% dintre tinerii din Generatia Z sunt ingrijorati de viitorul loc de munca si cariera. Telekom lanseaza Futureproof pentru sprijin.
Joi, 20 Mai 2021
 Proiectul Futureproof este o platforma de sprijin (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care isi propune sa inspire si sa sustina tinerii din Generatia Z in a identifica oportunitati viitoare de cariera si a descoperi abilitati pe care nu le-au valorificat pana in acest moment. Cercetarile efectuate de Telekom releva...
Cum si-au schimbat oamenii obiceiurile pe timp de restrictii si distantare sociala. Sondaj Telekom cu peste 5.000 de respondenti
Vineri, 01 Mai 2020
„Preferintele romanilor in ceea ce priveste plata online a facturilor si cumparaturile online se schimba in functie de contextul general actual. Avem o triplare fata de trimestrul 1 din anul trecut si un salt de 35% fata de trimestrul 4, a numarului de consumatori care apeleaza la comertul electronic in relatia cu...
In marketingul Nokia din 2009, romanca Beatrice Cernatescu a fost promovata Head of Channel Marketing Romania, Greece & Israel, HMD Global
Luni, 15 Iulie 2019
 Responsabilul de marketing HMD Global, compania care detine licenta Nokia pentru telefoane, este de parere ca inteligenta...
S-a lansat Global Influencers. Cea mai mare agentie de influencers cu INNA, Antonia, Carla's Dreams, Lariss, Codin Maticiuc, BRomania, Mircea Bravo
Joi, 12 Octombrie 2017
 Global Entertainment - Global Records, casa de discuri, Global Booking, agentie de impresariat, si Global Influencers, agentie de influencers marketing, reprezinta artisti de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Lariss, Nicoleta Nuca, GJAN, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru, Yanka, Vanotek si influenceri de referinta...
Cannes Lions 2017 este despre o lume a tuturor. De la Cannes, Mirela Podea, The Alternative School
Vineri, 23 Iunie 2017
In timp ce creativii din tari pline de soare se chinuie sa-i vanda clientului idei aleatoare cu iz de premiu, trendul de la Cannes a capatat o cu totul alta dimensiune. Atat de specifice, incat stai sa te intrebi daca nu cumva odata cu manualul de brand au primit si cateva campanii gata de implementat.
Nou packaging design Fanta. Campanie integrata cu activari inedite si panouri stradale inovative.
Marti, 19 Aprilie 2016
 Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.