Rezultatele cautarii dupa : "promovare site"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Marketing cu burse pentru absolventii de BAC. De la cei care n-au avut 10, dar au fost buni in afaceri
Miercuri, 12 Iulie 2017
Calin Biris, Eliade Rotariu, Lorand Soares Szasz, Eusebiu Burcas, Andrei Tiganas, Ovidiu Oltean si Zoltan Veres au dezvoltat platforme de invatare online, iar impreuna, in cadrul proiectului #nuamfostde10, ofera gratuit cursuri practice in valoare totala de peste 51.000 de euro absolventilor de liceu din 2017, care nu au fost de 10 la BAC.
40% vor lichidari de stoc, 30% reduceri peste 35%. Pretul si promotiile conving in achizitiile online
Miercuri, 12 Iulie 2017
Cei mai multi cumparatori online, aproximativ 40%, sunt influentati intr-o mare masura de campaniile de lichidari de stoc sau cele care se incadreaza in umbrela campaniilor de tip „Black Friday”, in timp ce 30% dintre persoanele chestionate isi indreapta atentia catre acest tip de campanie doar daca produsele pe care intentioneaza sa le cumpere au o reducere mai mare de 35%, arata...
 Buget de 20.000 euro BT pentru BaBeTe - online, social media,e-mail marketing. Campanie dezvoltata in-house, derulata prin Havas.
Miercuri, 01 Martie 2017
 Oficialii Bancii Transilvania au precizat pentru adplayers ca noua comunicare se deruleaza pe urmatoarele canale de promovare: Homepage site www.bancatransilvania.ro , Microsite campanie www.bancatransilvania.ro/babete , Social Media , Google AdWords si Facebook Ads,...
20.000 de pacienti si familiile au avut ingrijire paliativa gratuita HOSPICE Casa Sperantei din 1992
Joi, 08 Decembrie 2016
 Companiile care doresc sa sprijine activitatea HOSPICE Casa Sperantei pot redirectiona, fara niciun cost, pana la 20% din impozitul pe profit pentru sustinerea ingrijirii paliative pe pagina 20.hospice.ro
 Godmother testeaza elevii cu Evaluare Digitala. Obiectiv 2015: 1.000 de teste activate in baza platii
Marti, 03 Noiembrie 2015
 “In prima faza, adica pana la finalul anului 2015, ne-am setat un target de 800-1000 de teste platite. Asta ar insemna incasari de aproximativ 20.000 euro”, a declarat pentru adplayers Valentin Vacarus, initiatorul proiectului si managing director al agentiei Godmother, autoarea proiectului.
Info: Castigatorii Internetics 2012
Marti, 02 Octombrie 2012
Premiile festivalului de comunicare digitala Internetics 2012
Juriul Internetics 2011
Marti, 27 Septembrie 2011
 Inscrierile in competitie vor fi jurizate in luna noiembrie de 21 de oameni de marketing online din Romania.
Campania TLC: cu Headvertising, Zenith Media si News Outdoor
Miercuri, 26 Ianuarie 2011
 Cu venituri de la operatorii din cablu, dar si din publicitate, Ada Roseti, Channel Director la Discovery Romania, spune ca insasi lansarea TLC este o dovada a faptului ca Discovery are incredere in piata romaneasca si ca va continua sa investeasca aici
Promotie Millennium Bank cu premii in salarii de 8.000 EUR
Marti, 18 Ianuarie 2011
 Proiectul de comunicare dezvoltat cu agentia de comunicare online Pukka, promoveaza Contul de salariu si pune la bataie 7 premii premii in valoare totala de 34.500 lei.
Castigatorii INTERNETICS 2010
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
 sursa: Internetics
Estimat la 15.000-20.000 EUR, portalul Realestate Romtelecom a fost dezvoltat de Webstyler
Miercuri, 11 August 2010
 Estimat surse AdPlayers din piata la un buget de 15.000 –20.000 EUR, portalul proprietatilor imobiliare Romtelecom a fost dezvoltat de Webstyler, in baza parteneriatului pentru servicii online pe care compania de comunicatii il are cu GMP PR
Sponsorii acopera 70% din bugetul de 900.000 EUR al BCR Open Romania
Joi, 03 Septembrie 2009
 Pe langa BCR – sponsor de titlu, printre partenerii turneului  BCR Open Romania se numara Enel, Caroli, Vodafone, Ciuc, Alexandrion, Powerade, Dedeman, Duck, Gazeta Sporturilor si TVR
Finalistii si Castigatorii Internetics 2008
Vineri, 31 Octombrie 2008

Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online

Castigatorii Internetics 2008 LIVE
Joi, 30 Octombrie 2008

Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )

Eficienta Internetics umbla cam goala de Internet
Duminca, 26 Octombrie 2008
Altadata element diferentiator principal in competitie, Internetul a ajuns la Internetics doar o platforma de masurat eficienta comunicarii offline
Gala Premiilor eCommerce, la startul editiei 2008
Luni, 21 Iulie 2008

Competitia care rasplateste performantele in comertul electronic din Romania ofera doua premii: Magazinul Anului in eCommerce, respectiv Cel mai bun Start-up in eCommerce

Realitatea-Catavencu si Adevolution estimeaza ca reprezinta 35% din piata online
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
AdEvolution si divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu au semnat un parteneriat strategic de promovare si reprezentare reciproca a site-urilor din cele doua portofolii, in urma actiunii partile estimand ca polul de media pe care il vor reprezenta detine 35% din piata online din Romania
Magnetique vrea peste 350 K din piata online, pe MenReport
Miercuri, 14 Februarie 2007
Sefa Magnetique Marketing si Splendid Media Interactive - Eveline Fabritius, a declarat pentru AdPlayers ca are ca obiectiv 30.000 EUR pe menreport.ro, lunar, (360.000 EUR pe an, n.r.), si īsi doreste ca cel mai recent site, aflat acum īn teste, sa aiba un continut "elegant chiar si la pornography"
Vodanet Media vrea 1 milion EUR
Luni, 13 Februarie 2006
Publisher-ul online a decis sa se reprezinte singur in fata agentiilor si advertiserilor incepand de maine pentru a vinde solutii complexe de comunicare online pe site-urile proprii si consultanta in comunicare
Carrefour Romania a vandut de Pasti cu 30% mai mult decat in 2004
Vineri, 06 Mai 2005
Retailerul lucreaza in comunicarea Cardului Carrefour - BRD cu agentiile Red Cell 141 si ADDV pentru creatie, ZenithMedia pe media si Momentum pe evenimente si PR