Rezultatele cautarii dupa : "probleme"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
1 din 2 români considera ca berea înseamnă vacanță și relaxare
Vineri, 01 August 2025
 Această percepție este reflectată deopotrivă de bărbați (58%) și femei (40%); tendința este peste medie in randul celor cu varsta de peste 35 de ani.
Compania farmaceutică Salveo România lanseaza Brandul isla®, cu experiența sa de peste 150 de ani pentru afecțiuni ale gâtului și vocii
Luni, 28 Iulie 2025
Salveo este o companie regională de marketing și vanzări de produse farmaceutice ce și-a lansat operațiunile in 2007 in Croația. Salveo este acum prezentă și in Serbia, Muntenegru, Polonia, Bosnia Herțegovina, Macedonia, iar in 2024 a intrat și pe piața din Romania și Bulgaria.
GMP&U a câștigat licitatia Sphera Franchise Group, lider în industria de food service din România
Joi, 17 Iulie 2025
 „Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.  
44% dintre români preferă să planifice vacanțele pe cont propriu, rezervând direct transportul și cazarea
Vineri, 04 Iulie 2025
 Principalii factori care influențează alegerea modului de organizare a unei vacanțe sunt bugetul disponibil (72%), destinația și durata vacanței (51%) și nivelul de confort dorit (44%).
70% dintre români consideră că berea face parte din experiența fotbalului. Reveal Marketing Research
Joi, 19 Iunie 2025
 In opinia respondenților la cercetarea initiata la solicitarea Centrului de Studii despre Bere impreuna cu Reveal Marketing Research, berea incurajează interacțiunea și buna dispoziție, fie că este vorba de partide internaționale de fotbal sau de confruntări locale urmărite in compania prietenilor.
Peste 8 din 10 români se așteaptă ca România să se confrunte în următoarele luni cu probleme economice. INSCOP Research.
Vineri, 13 Iunie 2025
 Remus Ștefureac – director INSCOP Research: ”Marea majoritate a populației (peste 85%) se așteaptă ca Romania să se confrunte cu probleme economice in următoarele luni. 
Castigatorii celei de-a patra editii a programului Solve for Tomorrow, Samsung Romania
Luni, 17 Martie 2025
Cea de-a patra editie a fost organizata in parteneriat cu Junior Achievement Romania, cu sprijinul Google Romania si Startarium.
In urma unei licitatii, GMP & U devine agentia de Employer Branding a HEINEKEN Romania
Joi, 27 Februarie 2025
 Colaborarea vine intr-un climat al pietei marcat de schimbarile post-pandemie si de necesitatea angajatorilor de a se diferentia, pentru a putea atrage, pastra si creste profesionisti valorosi si dornici sa isi mentina acelasi loc de munca pe termen lung.
 Investitie de 2,3 milioane de euro atrasa de Footprints AI, condusa de Catalyst Romania, pentru dezvoltarea si extinderea retelei de retail media
Marti, 25 Februarie 2025
 Piata globala de retail media este estimata sa atinga 166 de miliarde de dolari in 2025, iar pana in 2027, compania estimeaza ca o parte semnificativa a bugetelor destinate pana acum unor canale „traditionale” precum radio, TV, OOH, dar si digital marketing, va fi redirectionata catre acest canal.

Directii cheie si proiectii de piata pentru Europa Centrala si de Est in 2025 in perspectivele Grayling
Luni, 24 Februarie 2025
 Lider global in comunicare strategica si afaceri publice, Grayling a prezentat raportul sau anual „Perspectivele ECE pentru 2025” (“CEE Outlook for 2025”)
Samsung Romania anunta 25 de pasiuni si proiecte inovatoare, in etapa a II-a a competitiei Solve for Tomorrow 2024-2025
Marti, 14 Ianuarie 2025
Elevii cu varste intre 16 si 18 ani, pasionati de tehnologie si sustenabilitate, si-au inscris ideile in competitie, abordand provocari din categoriile Educatie, Mediu inconjurator, Dezvoltare durabila si Diversitate si incluziune sociala. 
Preturile accesibile si sustenabilitatea devin prioritati. Reveal Marketing Research
Joi, 19 Decembrie 2024
 Studiul evidentiaza o crestere semnificativa a interesului fata de subiectul sustenabilitatii, procentul celor care considera acest aspect important pentru romani urcand la 58% in 2024, comparativ cu 36% in 2023.
 5 din 10 romani sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn. Studiu CIPRA si Reveal Marketing Research.
Miercuri, 11 Decembrie 2024
 Stresul este cel mai important factor care afecteaza calitatea somnului romanilor, fiind mentionat de 52% dintre respondenti (in scadere fata 61% anul trecut), urmat de timpul in exces petrecut la calculator sau pe telefon, cu un procent de 40%, obicei care afecteaza in cea mai mare masura tinerii din categoria...
In urma unei licitatii, GMP & U livreaza servicii de PR pentru Tazz
Luni, 09 Decembrie 2024
 ,,Tazz este o companie deschisa spre inovatie in comunicare, careia nu ii este teama sa faca lucruri in afara tiparelor, asa cum orice echipa creativa si-ar dori. Impreuna vom aduce magia in proiecte si tot impreuna vom gestiona provocarile pe care le intampina industria dinamica a clientului nostru”, a...
Contul de comunicare Provident Financial Romania, castigat de GMP&U
Joi, 26 Septembrie 2024
 „Impreuna, ne vom concentra pe actiuni si proiecte comunicate intr-o maniera care sa ajute consumatorii sa faca alegeri financiare responsabile si constiente si sa inteleaga rolul...
FANTA® SI WARNER BROS. PICTURES in parteneriat global cu noul film BEETLEJUICE BEETLEJUICE
Luni, 12 August 2024
 
Veneris avertizeaza asupra infectiei urinare in vacanta
Luni, 05 August 2024
 ,,Este bine sa porti mereu cu tine in bagajul de vacanta un test rapid pentru infectii urinare din gama Veneris, spun reprezentantii de comunicare.

5 miliarde de oameni au suferit de pe urma caldurii extreme. Specialisti Dyson despre cele mai eficiente metode de racorire.
Miercuri, 31 Iulie 2024
Institutul Naitional de Sanatate Publica din Romania raporteaza o creistere cu 30% a apelurilor de urgenita legate de stresul termic, deshidratare isi probleme respiratorii.
Solutiile sustenabile contureaza prezentul si viitorul constructiilor. Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat cu ProBCA.
Luni, 29 Iulie 2024

Potrivit rezultatelor cercetarii, specialistii incurajeaza initiativele ecologice in constructii, un exemplu relevant in acest sens fiind utilizarea materialului de constructie BCA, ideal pentru a construi o locuinta ecologica, moderna si eficienta energetic.

...
De ce ajung copii sa incerce droguri? Sondaj in cadrul campaniei nationale UNSPOKEN impotriva consumului de droguri
Luni, 22 Iulie 2024
 Peste 65% dintre respondentii la sondaj considera anturajului ca principalul factor care-i determina pe copii sa incerce drogurile, prima data la modul experimental, in timp ce 56% dintre parinti au indicat apoi lipsa de afectiune ca fiind al doilea cel mai important factor care-i determina pe copii sa consume...
1 2 3 4 5 »