Rezultatele cautarii dupa : "key"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Campanie Deloitte 30 de ani in Romania, semnata de Wopa. Despre oameni. Dincolo de cifre.
Miercuri, 05 Octombrie 2022
 
Noua Peroni Nastro Azzurro de la Propaganda
Miercuri, 28 August 2019
 PROPAGANDA a realizat cea mai noua campanie de imagine dezvoltata in Romania de catre marca italiana de bere Peroni Nastro Azzurro. Ddenumita #MomenteDeRespiro Peroni, noua campanie marcheaza o schimbare importanta de „tone of...
Unilever isi extinde portofoliul de ingrijire personala cu Love Beauty and Planet. Campanie cu Mindshare si Image PR
Marti, 27 August 2019
 Potrivit reprezentantilor de relatii publice, campania de comunicare a lansarii noului brand de la Unilever eset dezvoltata in colaborare cu agentiiile Mindshare (servicii de media) si Image PR (relatii publice si comunicare) si se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital,...
Unilever lanseaza in Romania un brand de ingrijire a gospodariei cu o filosofie green. Campania Seventh Generation, cu Mindshare si Image PR
Joi, 22 August 2019
 Campania de comunicare a lansarii noului brand se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.
Brand New packaging pentru Timisoreana Nepasteurizata
Marti, 16 Iulie 2019
 Potrivit agentiei, „Accentul este pastrat pe gustul produsului, care primeste un tratament grafic, construind astfel key visual-ul central al etichetei/ambalajului – anume butoiul si textul “gust proaspat, ca in fabrica de bere”. Pozitionarea in segmentul craft este consolidata la nivel de...
30 de tineri au absolvit cursurile Scolii ADC*RO 2019
Marti, 18 Iunie 2019
 Lucrarile lor au fost evaluate de catre un board format din unii dintre cei mai buni directori de creatie din Romania. Board-ul de tutori al editiei 2019 a fost format din: Adrian Preda, Andrei Tripsa, Catalin Rusu, Laura Nedelschi, Liviu Turcanu, Radu Pilat, Șerban Alexandrescu si Stefan Vasilachi.
Cambridge Assessment English a desemnat Centrul Cultural de Limba Engleza Shakespeare Bucuresti cel mai bun centru de pregatire la categoria pas-cu-pas
Vineri, 05 Aprilie 2019
In 2018 Cambridge Assessment English a lansat in premiera in Romania Preparation Centre Awards pentru a recompensa cele mai bune centre de pregatire pentru examene. Din cele 73 de scoli din cursa pentru a doua editie a Preparation Centre Awards din Romania, Centrul Cultural de Limba Engleza Shakespeare din Bucuresti a...
Fost Mediafax Group si Intact Media Group, Oscar Saska se alatura Teads Romania pe clientii cheie
Marti, 26 Februarie 2019
 In noul sau rol, Saksa spune ca aspira sa redirectioneze piata romaneasca de publicitate de la cea predominant televizata la cea in format digital.
The HUB Partners, prima agentie integrata de direct communication, angajeaza Account Manager si Senior Account Manager (P)
Joi, 31 August 2017
The HUB Partners, prima agentie integrata de direct communication, angajeaza Account Manager si Senior Account Manager.  Clientul este mare, strategic, inovativ si plin de provocari (din acelea pozitive). Citeste mai multe despre ce cautam mai jos, iar despre noi aici:...
Agenda completa iCEE.fest 2017. S-a extins la 6 scene si o zona outdoor, cu 12 linii de continut
Luni, 29 Mai 2017
 Printre liniile de continut se numara Disruption, eHealth, VR&AR, Content, eCommerce, AdTech, Marcom, Smart Homes, Fin Tech, Creativity, Startups si Entertainment – concerte live, spectacole de standup comedy si prezentari amuzante
Zero Based Budgeting. Bugetarea pe baza zero. Mai mult inspre viitorul marketingului. Raluca Kisescu.
Marti, 24 Ianuarie 2017
 
Comunicarea Groupe SEB Romania (Tefal, Rowenta, Krups) castigata de Pure Media Solutions
Joi, 25 Februarie 2016
 Pure Media Solutions comunica pentru Groupe SEB Romania, in urma unui proces de selectie desfasurat in Bucuresti la inceputul lunii februarie
Hello World Happiness Report! Romania e generoasa Bursa de Fericire (Ogilvy), finalista la Cannes.
Miercuri, 18 Iunie 2014
 Bursa de Fericire (Ogilvy) a fost pe shortlist la Cannes. Ce-a impresionat juriul Cannes Health din Bursa de fericire, vedeti mai jos in date si cifre.

IMAGE finalista la IPRA Golden World Awards
Sambata, 22 Iunie 2013
 Inscrisa in categoria ,,Healthcare”, campania ,Medicamentele nu sunt bomboane” desfasurata in anul 2012 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM) a intrat in finala competitiei ce recunoaste excelenta in PR din 1990

5 cursuri cu greutate in publicitate de la EACA, intre 21 si 29 iunie la Bucuresti
Miercuri, 13 Iunie 2012
 Cursurile care au loc pe  21, 22, 26, 27, 28 si 29 iunie: 1: WINNING IN NEW BUSINESS ( MICKY DENEHY) 2: CREATIVITY IN BUSINESS ( SIMON DAVIES ) 3. 360° TOTAL COMMUNICATIONS PLANNING (PAUL ARNOLD) 4: SELLING CREATIVE WORK ( PAUL ARNOLD) , 5TECHNIQUES AND MINDSETS TO OPEN UP CREATIVE THINKING (PAUL ARNOLD)
Print & Sign, Gifts Show si Expoplast au aterizat la Romaero cu 300.000 - 400.000 EUR
Marti, 27 Septembrie 2011
 Desi oficialii companiei nu au confirmat informatia, potrivit unor surse AdPlayers apropiate organizatorilor de la Euroexpo, cele trei targuri care au avut loc saptamana trecuta la Romaero Baneasa aduc in cont  companiei organizatoare in jur de 300.000-400.000 EUR
Esalonarea platilor cu clientii nu se poate face in presa Calin Diaconu, Babel Communications
Marti, 16 Iunie 2009
 Calin Diaconu, directorul general al agentiei Babel, a cooptat forte prospete in echipa agentgiei si l-a numit pe Octavian Popescu, ex Adevarul si mai apoi Romania Libera, noul...
Mercury360 face 1,2 Mil. EUR din merchandising Coca-Cola, Colgate-Palmolive si Philip Morris
Joi, 14 Mai 2009
 Agentia de publicitate va oferi celor trei companii servicii de merchandising in IKA (International Key Accounts) si supermarket-uri  la...
Key Visual Effie 2009, de Sorin Predescu
Miercuri, 11 Martie 2009
 Despre concursul de creatie pentru key visualul Effie 2009, cu Sorin Predescu, 14 ani de creatie in publicitate si Director de Creatie, Candiso
Effie Awards Romania da tot aurul festivalului pe eficienta, si doar 4000 lei pe creatie
Luni, 23 Februarie 2009
Festivalul isi da iar pielea pe mana freelancerilor in concursul pentru crearea vizualului campaniei de comunicare pentru editia din acest an, dand foc increderii in creatia agentiilor de...
1 2 »