"Esalonarea platilor cu clientii nu se poate face in presa" Calin Diaconu, Babel Communications
Marti, 16 Iunie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„Toata lumea intampina dificultati in aceasta perioada, si nu cred ca exista agentie care sa nu fi fost intr-o astfel de situatie cu clientii si furnizorii”, a afirmat Calin Diaconu, director general al companiei de publicitate Babel Communications, intrebat cum comenteaza solutionarea unor restante cu furnizorii agentiei, aparute in presa.

„Din pacate, insa pentru stabilirea unor scadente cu furnizorii, esalonarea platilor cu clientii nu se poate face in presa”, a afirmat seful agentiei. „In momentul in care astfel de situatii sunt solutionate suntem bucurosi ca partenerii si furnizorii nostri sa afle primii acest lucru, si nu presa”, a mai spus oficialul, intrebat cand vede o rezolvarea unor astfel de situatii.

„Cu clientul nostru Carpatina, spre exemplu, ne-am vazut nu mai tarziu de astazi, si avem siguranta recuperarii restantelor cat de curand”, explica directorul general. „Datorita crizei in care ne aflam cu totii, nimeni nu traverseaza astazi o situatie tocmai roz, iar recuperarea restantelor trebuie privita cu intelegere fata de investitorii in comunicare. In plus, noi ca agentie de publicitate trebuie sa fim intelesi ca suntem si protectorii directi ai furnizorilor, carora le preluam practic si responsabilitatea platilor de la clienti”. 

Octavian Popescu, noul director executiv Babel

O intelegere mai buna a clientilor este si motivul pentru care Diaconu spune ca agentia de publicitate a cooptat si noului executiv al companiei, Octavian Popescu, dar si noul PR Manager, Loredana Oproiu. 

Fost Adevarul SA, Adevarul Holding, si mai apoi Romania Libera, Octavian Popescu a fost numit de curand noul director executiv al Babel Communications . „Colegul nostru este un vechi combatant din piata, ca sa spun asa, atat in piata de media, pe partea de agentii, cat si cea a clientilor directi in publicitate. Atributiunile sale sunt legate in principal de partea de new business, dar cu siguranta ne coordonam impreuna pe proiecte de media sau de client service cu clientii”, a detaliat Calin Diaconu, atributiile noului manager.

Noul director executiv al agentiei, Octavian Popescu, a fost inainte de Babel Communications, director de mare publicitate la Romania Libera (Medien Holding), incepand din august 2008 si pana in prezent, editor unde avea in administrare spatiul de mare publicitate in publicatii editate de grupul de media. Anterior agentiei Babel, el a lucrat din 2005 la Adevarul SA, unde a fost director de vanzari in perioada 2005-2006, si mai apoi director coordonator de publicitate la Adevarul Holding in perioada 2006 - 2008.

Noul Director executiv de la Babel, Popescu a inceput cariera in vanzari de publicitate in urma cu 11 ani, la Ringier, unde a fost Key Account Manger din 1998 pana in 2002. In agentii de publicitate a lucrat timp de trei ani, in perioada 2002-2005, timp in care a fost Client Service Director la AdJust (2002-2003) si Director Executiv la agentia Workshop (2003-2005).


PUBLICITATE: