Campanie Deloitte 30 de ani in Romania, semnata de Wopa. Despre oameni. Dincolo de cifre.
Miercuri, 05 Octombrie 2022

 

“Despre oameni. Dincolo de cifre” este tema campaniei dezvoltate de echipa de marketing a Deloitte Romania impreuna cu grupul de comunicare WOPA, pentru a marca aniversarea a 30 de ani de activitate in tara noastra a celei mai mari si mai vechi organizatii de servicii profesionale din lume.

AdPlayers. Info

“Despre oameni. Dincolo de cifre” este tema campaniei dezvoltate de echipa de marketing a Deloitte Romania impreuna cu grupul de comunicare WOPA, pentru a marca aniversarea a 30 de ani de activitate in tara noastra a celei mai mari si mai vechi organizatii de servicii profesionale din lume.

Campania a fost lansata in prima parte a anului, pe 23 martie 2022, continua pana la finalul acestui an si se adreseaza comunitatii de business – clienti, colaboratori, parteneri, asociatii de business-, institutiilor din mediul public, angajatilor si comunitatii Deloitte Alumni.

De la cinci angajati care aveau biroul intr-un apartament si lucrau pentru trei clienti, in 1992, Deloitte Romania numara astazi aproximativ 3.000 de profesionisti in toate cele noua entitati prin care este prezenta in tara noastra. De-a lungul acestor trei decenii, expertii sai au contribuit la succesul a sute de tranzactii - inclusiv la mai mult de jumatate din tranzactiile de peste 1 miliard de euro, la definirea strategiei nationale in domenii precum programarea fondurilor europene si tranzitia energetica, la reforma fiscalitatii nationale, la introducerea noilor standarde de raportare financiara, de auditare si de evaluare, la procese de structurare si reorganizare a businessurilor, atat in perioade de crestere, cat si in perioade de criza, la tranzitia companiilor spre digital si sustenabilitate, precum si la elaborarea legislatiei si a politicilor publice prin intermediul contributiei voluntare la activitatea asociatiilor de business.

La baza tuturor performantelor stau, insa, oamenii si relatiile de incredere dezvoltate in toata aceasta perioada cu clientii, colaboratorii, partenerii si angajatii firmei, astfel incat tema campaniei aniversare de 30 de ani este “Despre oameni. Dincolo de cifre/ About people. Beyond numbers”.

“Am pornit in acest proiect de la o cercetare in randul colegilor si al clientilor, legata de modul in care ei definesc Deloitte si istoria noastra de 30 de ani. Concluzia a fost ca, desi cifrele sunt elementul omniprezent in vietile noastre profesionale, relatiile profund umane, bazate pe incredere, pe care le construim in fiecare zi atat cu clientii nostri, cat si intre noi, reprezinta aspectul care ne diferentiaza in peisajul serviciilor profesionale. Astfel, am definit conceptul aniversar pe baza caruia am dezvoltat, impreuna cu grupul de comunicare WOPA, ideea creativa a campaniei”, declara Ruxandra Bandila, Marketing and Business Development Director, Deloitte Romania.

Dezvoltata de grupul de comunicare WOPA si de echipa de marketing a Deloitte Romania, campania aniversara “Despre oameni. Dincolo de cifre” transpune mesajele-cheie in elemente precum identitatea vizuala aniversara – logo, key visual -, video-manifest, pagina dedicata pe site-ul Deloitte Romania, serie video de interviuri cu angajati pe teme centrale proiectului aniversar, semnatura electronica si screen saver pentru angajati. Canalele de comunicare folosite in campanie includ mass-media, social media, evenimente dedicate clientilor si angajatilor, precum si canale de comunicare interna. De asemenea, toate proiectele editoriale speciale si evenimentele Deloitte din acest an se desfasoara sub umbrela aniversara.

“Deloitte Romania se remarca printr-o abordare centrata pe oameni si pe relatiile dintre acestia, elementele-cheie pentru succesul unui proiect de business. Intotdeauna oamenii si modul de abordare fac diferenta dintre o relatie de business «rece» si una in care expertul devine un partener de incredere. Acest aspect ne-a inspirat in procesul creativ pentru aceasta campanie prin care ne-am dorit sa aratam cum Deloitte, de 30 de ani, foloseste cifrele nu ca sa explice, ci ca sa construiasca alaturi de clientii sai. Am ales sa spunem povestea Deloitte prin intermediul metaforei spiralei lui Fibonacci, care releva frumusetea de dincolo de cifre si care, prin forma sa, indica ideea de dezvoltare constanta prin conexiunea elementelor care o alcatuiesc, de echilibru natural”, declara Andra Tivichi, Group Account Director, WOPA.

Credite.

Deloitte Romania 30 Years – About people. Beyond numbers – Video Manifesto: https://www.youtube.com/watch?v=tIXm1Gz7QUM&ab_channel=DeloitteRomania

Deloitte Romania 30 Years Pagina Web Aniversara:

https://www2.deloitte.com/ro/en/pages/about-people-beyond-numbers.html

Echipa Deloitte:

Ruxandra Bandila - Marketing and Business Development Director si echipa de marketing Deloitte

 

Echipa WOPA:

Andra Tivichi – Group Account Director

Dragos Ometita – Creative Director

Traian C. Munteanu – Art Director

Dragos Barda - Copywriter

 

Deloitte Romania este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale din tara noastra si ofera, in cooperare cu Reff & Asociatii | Deloitte Legal, servicii de audit, de consultanta fiscala, servicii juridice, de consultanta in management si consultanta financiara, servicii de managementul riscului, solutii de servicii si consultanta in tehnologie, precum si alte servicii adiacente, prin intermediul a peste 3.000 de profesionisti.

Deloitte furnizeaza la nivel global servicii de audit, consultanta fiscala si juridica, consultanta, consultanta financiara si managementul riscului catre aproximativ 90% din companiile prezente in topul Fortune Global 500® si catre mii de companii din sectorul privat. Expertii firmei contribuie la atingerea unor rezultate masurabile si de durata, care ajuta la consolidarea increderii in pietele de capital, care permit companiilor sa se transforme, sa prospere si sa deschida calea catre o economie mai puternica, catre o societate mai echitabila si o lume sustenabila. Cu o istorie de peste 175 de ani, Deloitte acopera peste 150 de tari si teritorii. Obiectivul sau este sa creeze un impact vizibil in societate cu ajutorul celor aproximativ 415.000 de profesionisti la nivel mondial.

Un grup de companii 100% antreprenorial, infiintat in 2011, WOPA este unul dintre cele mai dinamice grupuri independente de comunicare din Romania. In portofoliul WOPA se regasesc clienti precum Agricola, Stella Artois, Corona, Vincon, Bunge Romania, Lidl, Xiaomi Romania, Avon Cosmetics, Daikin, Syngenta Agro, Sun Plaza, sau L`Oreal, iar peste 30 de companii din industrii precum IT&C, FMCG, Retail, Food & Beverages, Pharma lucreaza de cel putin 5 ani cu grupul WOPA.

Mai mult in Campanii


PUBLICITATE: