Rezultatele cautarii dupa : "coduri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cu peste 1 miliard de recenzii si opinii pentru aproape 8 milioane de companii, Tripadvisor si Fuzetea fac echipa pentru a lansa noi itinerare de calatorie pline de fuziune
Vineri, 04 August 2023
 Doua branduri globale, Fuzetea si Tripadvisor, colaboreaza pentru a oferi calatorilor experiente unice si memorabile, care ii incurajeaza sa exploreze si sa se exprime. Lansarea campaniei celebreaza si introducerea unei noi arome zero zahar: Fuzetea Ceai Negru, Pepene si Menta
3.000 de metri patrati de  spatii verzi vor fi amenajate in Bucuresti de Asociatia CSR Nest, cu sprijinul Fundatiei Coca-Cola, prin New World Program
Miercuri, 19 Iulie 2023
 ,,Acest proiect isi propune sa dezvolte si sa promoveze conceptul de hub inteligent de regenerare urbana. Astfel, pe langa vegetatia decorativa variata, zonele de relaxare si materialele sustenabile integrate perfect cu mediul natural din cele doua spatii, proiectul presupune si derularea de activitati...
3 din 4 romani (73%), ingriorati de cresterea preturilor. Campanie OLX pentru diminuarea cheltuielilor zilnice pentru cei care folosesc serviciul platformei sale online de livrare
Luni, 20 Martie 2023
 Prin intermediul unei mecanici de tip concurs, utilizatorii platformei de anunturi generaliste au posibilitatea de a-si reduce din costurile facturilor lunare, alegand livrarea prin OLX la orice comanda.
„Romanii si platile cu cardul”. Cine sunt si ce obiceiuri de consum au utilizatorii din Romania. Studiu Cognition.
Joi, 03 Noiembrie 2022
 In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
Prima campanie globala din cadrul noii platforme de comunicare Real Magic, Coca-Cola.
Vineri, 01 Octombrie 2021
 Brandul Coca-Cola prezinta Real Magic, noua sa platforma globala de marketing, si dezvaluie “Hug”, o noua abordare a emblematicului logo Coca-Cola.
Matt Damon si Ben Affleck in primul trailer al filmului „The Last Duel”. Premiera, in 15 octombrie.
Vineri, 23 Iulie 2021
 Studiourile 20th Century anunta lansarea trailerului pentru unul din cele mai asteptate filme, “The Last Duel”, o drama istorica regizata de vizionarul Ridley Scott, castigator a patru premii Oscar, avandu-i cap de afis pe Matt Damon, Adam Driver, Jodie Comer si Ben Affleck.
Coca-Cola in campanie integrata cu ocazia Euro 2016
Miercuri, 18 Mai 2016
 Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
 Vlad Ruta, Spectacular: N-avem nimic cu Metrorex. Vinovati sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca Metrorex pierde milioane de euro din publicitate!
Joi, 23 Iulie 2015
 „N-avem nimic cu Metrorex, partenerul de contract. Vinovatii sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca pierd milioane de euro din publicitatea Metrorex” este pe scurt pozitia lui Vlad Ruta, reprezentantul legal Spectacular, compania care a castigat reprezentarea spatiului de publicitate la metrou in 2011.
Sticla de 1 Milion lei (Murfatlar): 2 Milioane participari si 350.000 tinte mobile marketing
Miercuri, 17 Martie 2010
 Derulata in perioada 15 septembrie 2009 - 15 ianuarie 2010, potrivit lui Daniel Negrescu, Marketing manager la Murfatlar, promotia Sticla de 1.000.000 lei a inregistrat2 Milioane de...
Noutatile mobile marketingului de la Mobile World Congress, Barcelona 2010
Luni, 22 Februarie 2010
 Maia Novolan, Managing Partner, Syscom Digital, prezenta la evenimentul desfasurat intre 15 si 18 februarie la Barcelona
Intalniri cu Andra si Catalin Maruta, premii de la Delikat
Luni, 21 Decembrie 2009
 Lowe si Lowe PR au lucrat pentru activarea promotionala „Ghici cine vine la masa?”, in care marele premiu al promotiei pentru 10 familii de romani il reprezinta intalniri...
AdPlayers prezinta Sexy Publicitatea de Business (ep. 1)
Marti, 24 Februarie 2009
 AdPlayers programeaza incepand din aceasta saptamana primul episod din telenovela "Sexy Publicitatea de Business" in care primii protagonisti, Domo, Banca Transilvania, UPC sau Vodafone, joaca in sexy-publicitatea premium sau de business, insa pentru o audienta cu tinta cat se poate de generalista
Senior Interactive plimba suvitele Sunsilk online
Marti, 08 Mai 2007
Compania Senior Interactive a  dezvoltat suportul online al promotiei Sunsilk "Plimba-ti frumoasele suvite intr-o broscuta cu fite"
Promotia Heineken la final
Marti, 23 Mai 2006
22 de romani au vazut in direct finala Ligii Campionilor UEFA, promotia „Welcome to Champions Planet", desfasurata pe site-ul www.championsplanet.ro inregistrand un numar de peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Camay a condus 13.936 EUR
Joi, 15 Septembrie 2005
Desfasurata in perioada 11 iulie – 31 august, promotia de vara "Lasa-te condusa de senzatiile Camay!" a dat marele premiu unei Marii, chiar de Sfanta Maria
Propaganda de vara pentru Adidas cu premii de 70.000 EUR
Miercuri, 29 Iunie 2005
Promotia "Da cheie bestiei" de la Coty Romania are acoperire nationala si se desfasoara in perioada 15 iunie - 31 august impreuna cu agentia Propaganda Advertising
Anitra „a atacat” consumatorii cu un Volkswagen Polo si 50 masini Candy
Luni, 23 Mai 2005
Promotia „Si acum, cu Anitra la atac!” a fost realizata cu Foote Cone & Belding Bucharest
Headvertising scoate HotNews din RevistaPresei
Joi, 21 Aprilie 2005
Revista online cu 25.000-28.000 de cititori unici pe zi a facut “un rebranding care sa defineasca mai bine adevarata natura a produsului” spune Serban Alexandrescu