Rezultatele cautarii dupa : "world vision"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Castigatorii Romanian PR Award XX. GRF+ este Agentia de PR a Anului.
Vineri, 25 Noiembrie 2022
 Romanian PR Award XX si-a desemnat castigatorii. GRF+ a fost desemnata „Agentia de PR a Anului” in cadrul celei de-a XX-a editii a competitiei Romanian PR Award care si-a anuntat laureatii intr-o gala festiva desfasurata pe joi, 24 noiembrie, la JW Marriott
Donatie de 45.000 de euro pentru copiii din programul „Vreau in clasa a 9-a!” de la Baneasa Shopping City
Vineri, 17 Iunie 2022
 Aura Dinu, Director de Marketing Baneasa Shopping City: "Fiecare bursa oferita in urma acestei campanii reprezinta o sansa la educatie, o sansa pentru un viitor mai bun. Noi credem cu tarie ca educatia sta la bazele dezvoltarii sociale si profesionale si ne bucuram ca putem implica mai departe in acest demers...
Marketing Research din 2008. AdPlayersREPORT: Reveal Marketing Research tinteste piata globala si estimeaza o dublare a business-ului in 2021.
Joi, 30 Septembrie 2021
 ,,Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 8 ani de experienta in cercetare de piata” subliniaza Marius Luican care, in calitatea de fondator si CEO, aduce companiei o experienta de 15 ani in cercetare de piata.
Vodafone Romania a finalizat livrarea tabletelor pentru elevi in cadrul licitatiei initiate de catre Ministerul Educatiei
Vineri, 15 Ianuarie 2021
 Pana la finalul anului trecut, Vodafone Romania a livrat catre inspectoratele scolare judetene toate cele 108.327 de tablete conectate la Internet, ca furnizor in cadrul licitatiei coordonate de catre Ministerul Educatiei si Cercetarii; La acestea se adauga alte cateva zeci de mii de tablete pe care Vodafone...
World Vision Romania in campanie de Pasti cu seturi de igiena pentru copiii vulnerabili
Luni, 15 Aprilie 2019
Potrivit Fundatiei World Vision Romania, in mediul rural, peste jumatate dintre copii nu au conditii sa se spele in fiecare zi
10 Lideri pentru Liderasi. Itsy Bitsy FM a premiat liderii proiectelor de top pentru copii.
Joi, 31 Ianuarie 2019
Oamenii Mari, care au stat in spatele celor mai apreciate 28 de proiecte caritabile, de tehnologie, sport, lectura, muzica, sanatate, programe pentru profesori, jurnalism, social media sau eco educatie au fost aplaudati la Gala Itsy Bitsy – Lideri pentru Liderasi
Baneasa Shopping City doneaza 45.000 de euro pentru copiii din programul Vreau in clasa a-IX-a!
Vineri, 18 Ianuarie 2019
 Potrivit informarii,  prin campania de strangere de fonduri „Ajuta-i sa mearga la liceu!”, desfasurata in perioada 18 decembrie - 13 ianuarie, elevii din clasele IX - XII din judetele Cluj, Dolj, Iasi, Vaslui, Ialomita si Valcea vor fi ajutati de Baneasa Shopping City pentru a-si putea continua...
 Comunica full services auto de 30 mln. euro pe an. Alina Melescanu, Marketing & PR Manager la New Kopel Group
Luni, 17 Octombrie 2016
 „Romanul isi spala masina periodic, o parfumeaza, isi face poze cu ea (zambeste). Asa se explica de ce piata de leasing operational din Romania se afla la un nivel scazut in comparatie cu pietele vest europene. Asta insemna 19% din totalul de masini noi inregistrate intr-un an comparativ cu 30% , chiar 75%,...
Cercetare de Retail cu 15-25 Mii EUR. Beneficii de zeci de ori valoarea investita.
Joi, 18 Octombrie 2012
 Sub numele RetailRate, compania de cercetare Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care poate spune unui producator daca este posibil sa intre pe o piata.
5 cursuri cu greutate in publicitate de la EACA, intre 21 si 29 iunie la Bucuresti
Miercuri, 13 Iunie 2012
 Cursurile care au loc pe  21, 22, 26, 27, 28 si 29 iunie: 1: WINNING IN NEW BUSINESS ( MICKY DENEHY) 2: CREATIVITY IN BUSINESS ( SIMON DAVIES ) 3. 360° TOTAL COMMUNICATIONS PLANNING (PAUL ARNOLD) 4: SELLING CREATIVE WORK ( PAUL ARNOLD) , 5TECHNIQUES AND MINDSETS TO OPEN UP CREATIVE THINKING (PAUL ARNOLD)
7 Nominalizari McCann Erickson si una GMP (actualizare) dupa anuntarea finalistilor a 7 sectiuni Cannes Lions
Luni, 20 Iunie 2011
 McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS

100.000-120.000 EUR in contul The Practice
Marti, 26 Octombrie 2010
 Potrivit unor informatii din managementul agentiei, trei clienti noi castigati sau extinderea colaborarii cu cei existenti aduc aproximativ 10-12% din business-ul companiei de...
ADOR: La revedere Leo Burnett [2003-2007]- Agentia Anului 2009 este Graffiti BBDO
Joi, 10 Septembrie 2009
Dupa 5 ani de Agentia Anului Leo Burnett si o pauza de un an, ADOR 2009 revine cu o competitie la care au participat 350-400 de oameni
World Vision atrage atentia: 50% din copiii de la sate nu au mers la liceu in 2008
Vineri, 08 Mai 2009
 Sub sloganul “Vreau in clasa a noua!”, World Vision a organizat pe 8 mai o intalnire spontana in 4 orase din tara sub denumirea de „flash mob”
Finalistii si Castigatorii Internetics 2008
Vineri, 31 Octombrie 2008

Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online

9 premii de aur, 16 argint si 2 speciale la PR Award 2008
Vineri, 03 Octombrie 2008

Cu titlul de agentia anului castigat de Rogalski & Grigoriu Public Relations, competitia a mai acordat si 10 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award

World Vision Romania sprijina  educatia copiilor din mediul rural cu 44.000 dolari
Luni, 31 Martie 2008

Banii au fost stransi in cadrul campaniei 2% desfasurate in anul 2007

Contul de PR World Vision Romania, la The Practice
Luni, 10 Martie 2008
The Practice va oferi servicii de relatii publice atat pentru comunicarea brand-ului World Vision, cat si pentru comunicarea unui amplu proiect de strangere de fonduri dezvoltat de organizatie in tara noastra
Holcim toarna 1000 de tone de ciment pentru sinistratii din Banat
Miercuri, 18 Mai 2005
Donatia pentru reconstructia si renovarea scolilor, caselor si spitalelor din zonele afectate de inundatii a fost facuta in cadrul campaniei “Realitatea face digul” initiata de Realitatea TV