Rezultatele cautarii dupa : "tablete"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 23 Iulie 2013
Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:
Joi, 03 Februarie 2022
„In 2021, ne-am concentrat, pe de o parte, pe a minimiza impactul contextului actual asupra companiei, si, in acelasi timp, ne-am extins si consolidat reteaua pentru a ne asigura ca atat clientii din mediul urban, cat si cei din cele mai indepartate zone raman conectati, cu acces fiabil la servicii fixe si...
Joi, 14 Decembrie 2023
Brandul celebreaza acele persoane remarcabile care isi dedica timpul pentru a ingriji, a munci si, in general, a merge dincolo de orice pentru binele altora, mai ales in aceasta perioada speciala a anului.
Marti, 20 Februarie 2018
Lansata de Salvati Copiii si Fundatia Orange, Logopedia pune la dispozitia specialistilor care lucreaza cu copii cu deficiente de auz si de vorbire 11 jocuri educationale dar si un ghid de bune practici, in care sunt incluse o serie de metode si instrumente digitale de lucru.
Vineri, 14 Aprilie 2006
Campania continua dupa succesul promotiei de anul trecut care a inregistrat peste 10.000 dintre utilizatorii Internetului prin dial-up de la Romtelecom
Joi, 19 Mai 2022
Joi, 13 Iulie 2023
Fundatia Vodafone, prin SkillsUpload Jr, ofera elevilor si profesorilor abilitatile, increderea si cunostintele pentru a prospera intr-o societate digitala in crestere. SkillsUpload Jr a ajuns deja la peste 7,8 milioane de elevi si profesori din Europa, oferind resurse educationale de ultima ora pentru a face...
Miercuri, 23 Decembrie 2020
Doar 16% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mearga in vizita la familie in aceeasi localitate in care locuiesc si doar 4% afirma ca si-ar vizita rudele din afara localitatii.
Vineri, 04 Decembrie 2020
Pentru a participa la tombola cu premii, clientii Telekom Romania trebuie sa intre in aplicatia MyAccount, sa isi personalizeze contul si sa realizeze cel putin una dintre operatiunile urmatoare: sa reinnoiasca abonamentul direct din aplicatia mobila sau din platforma web MyAccount, sa plateasca in aplicatie cel...
Marti, 10 August 2021
Daca in 2019 piata globala de e-learning era estimata la 200 de miliarde de dolari, pana la finalul lui 2026 estimarile arata ca aceasta se va dubla, mai arata compania.
Joi, 28 Iulie 2016
Potrivit cercetarii Zenith, acest lucru va duce la 31,3% cota cheltuielilor de publicitate aferenta video online in cadrul display-ului digital, fata de 26,7% in 2015.
Luni, 18 Decembrie 2017
Premiile sunt oferite de Carrefour si partenerii sai: Savcom, Colgate Palmolive, DHS Distribution, RTC, Canson, APLI, Stabilo, Poieni, CMP Morocolor, Leerdammer, Kores, Edding, Danone, Lecolor si Timbark.
Miercuri, 01 Februarie 2023
“Primul an nu e usor. Onoarea e de partea celor care continua”, spune noua campanie HONOR Romania. Lansata sub platforma globala #HONORtobewithyou, campania se intampla exclusiv in digital si isi propune sa ne aminteasca tuturor despre primul an de activitate, de la job, la pasiune sau chiar business....
Luni, 19 Septembrie 2016
Avand ca tinta peste 200 de copii din clasele V-VIII si dascalii acestroa, Fundatia Orange a investit pana in acest moment peste 350.000 de euro in proiectul pilot Digitaliada de invatare prin metode digitale in 10 scoli din mediul rural.
Marti, 18 Mai 2021
„Ultimul an financiar, care a coincis si cu anul pandemic, a fost ca niciun altul: provocari neasteptate, oportunitati de accelerare a digitalizarii, lectii de invatat, oportunitati de a demonstra rezilienta retelei de telecomunicatii si rolul sau critic mai important ca oricandVineri, 02 Februarie 2024
La evenimentul de lansare, desfasurat la Porsche Experience Center din Leipzig, au participat peste 400 de reprezentanti media si parteneri, demonstrand astfel angajamentul HONOR fata de inovatie si excelenta in design
Luni, 09 Martie 2020
Dintre cei 130.000 de romani care au accesat Harta in ultimele 8 luni ale anului trecut, 36.000 au revenit periodic pe platforma pentru a cauta cele mai apropiate puncte de colectare separata. Platforma a fost lansata in luna mai 2019 de Asociatia ViitorPlus, cu sprijinul Coca-Cola HBC Romania, cu sustinerea Ministerului Mediului si face parte din proiectul Dupa Noi, strangem tot noi.
Joi, 15 Noiembrie 2018
„Ne vom cunoaste si vom afla ce vor sa faca. In functie de nevoile fiecarui proiect selectat, vom hotara cum ii vom sprijini si vom comunica, dupa obiectivele pe care le urmaresc si competentele fiecarui antreprenor” a declarat pentru adplayers, Andreea Cramer, Director Marketing, segmentul Business, Telekom Romania
Luni, 31 Octombrie 2016
Potrivit raportului Zenith Mobile Advertising Forecasts, rata de utilizare a internetului mobil acrescut rapid, de la 40% in 2012 la 68% in 2016, cu o estimare de 79% pentru 2018.
Vineri, 30 Iunie 2023
Noua campanie HONOR, dezvoltata la nivel local si semnata de agentia Tribal Worldwide Romania, isi propune nu doar sa comunice performantele remarcabile ale celui mai nou telefon flagship din seria Magic – HONOR Magic5 Pro – ci chiar sa le puna la incercare in mod real, pentru a demonstra superioritatea acestora printr-o...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: