Premii de 5.000 de euro pentru colectare selectiva la ECOlimpiada Elevilor
Luni, 08 Iunie 2015
 adplayers. Iulian Toma

Proiectul educational ECOlimpiada Elevilor si-a rasplatit castigatorii cu premii in valoare de aproximativ 5000 de euro potrivit estimarilor adplayers, in baza aproximarii valorii premiilor in tablete, telefoane mobile sau rucsacuri, acordate in cadrul proiectului. Oficialii de comunicare ai agentiei de relatii publice si McCann PR care administreaza proiectul nu au comentat valoarea premiilor.

Trofeele au fost acordate in urma unui proces de evaluare interdisciplinar, in care au fost analizate aproape 9.000  de compuneri  despre colectarea separata si reciclarea deseurilor de ambalaje, realizate de elevii de clasa a III-a din 45 de localitati din Romania.

Festivitatea de premiere s-a desfasurat in cadrul Muzeului National de Istorie Naturala „Grigore Antipa”, intr-un eveniment eveniment la care au mai participat Ministrului Educatiei si Cercetarii Stiintifice, Sorin Mihai Cimpeanu si Gratiela Gavrilescu, Ministrul Mediului, Apelor si Padurilor.

Organizat pentru al treilea an consecutiv, proiectul educational Eco-Rom Ambalaje, in parteneriat cu Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice cu sustinerea Ministerului Mediului, Apelor si Padurilor, a a acoperit 9.000 de elevi si 351 de cadre didactice s-au inscris in competitia ecologica. Pana in prezent, 33.593 de elevi si 1.359 de cadre didactice au avut parte de aceeasi experienta educationala completa si  inedita.

„Vrem sa cream adevarate comunitati responsabile fata de deseurile de ambalaje. Investitiile pe care le facem in serviciile de gestiunea deseurilor nu ar fi complete fara investitia in educatia tinerei generatii” declara Sorin Cristian Popescu, Directorul General Eco-Rom Ambalaje. “Asa cum suntem deschizatori de drumuri in colectarea separata suntem si promotorii unor programe de educare cu impact real - laborioase dar atractive pentru copii. Le multumim cadrelor didactice pentru implicare.” 

Mai mult in PR, Conturi


PUBLICITATE: