Rezultatele cautarii dupa : "studiului"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
55% dintre romani, ingrijorati de emisiile de carbon. Cercetare Reveal Marketing Research
Marti, 14 Iunie 2022
 Emisiile globale de CO2 au atins un nivel record in 2021, dupa o usoara regresie inregistrata la inceputul pandemiei. In acest context, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a intelege perceptiile romanilor despre sustenabilitatea in constructii si prioritatile acestora pentru viitor.
39% dintre romani spun ca au redus consumul de carne, in ultimii ani. Ce-i impiedica pe romani sa adopte un stil de viata vegetarian?
Luni, 23 Mai 2022
 Intrebati ce i-ar impiedica sa adopte un stil de viata vegetarian sau vegan, romanii au raspuns ca: mancarurile care nu contin carne nu sunt la fel de satioase (35%), preparatele vegane si vegetariene nu sunt la fel de diversificate (26%), un astfel de stil de viata ar fi prea costisitor (21%), nu cunosc...
ING Bank Romania a ales McCann PR. Compania de PR condusa de Imola Zoltan a devenit agentia de comunicare partenera a bancii pe urmatorii ani
Vineri, 20 Mai 2022
 Imola Zoltan, Managing Director, McCann PR ,,ING isi propune sa transforme modul in care banking-ul este prezent in vietile romanilor, si credem ca acest lucru ne ofera oportunitati de comunicare in care putem demonstra capacitatile si creativitatea unui parteneriat care pune impreuna ceea ce noi consideram a fi...
Cu o prezenta globala in 32 de tari, Burlington English Romania a ales sa comunice cu McCannPR
Miercuri, 13 Aprilie 2022
 “Am colaborat cu McCann PR pana acum pe proiecte punctuale si am descoperit nu doar o echipa cu experienta si cu energie buna, ci si un partener de incredere, cu o intelegere a brandului Burlington English si o abordare bazata pe gandire strategica, creativitate si performanta” a spus Shay Hafzadi, CEO...
McCann PR si Avenor College in parteneriat strategic pentru proiecte  educationale inovatoare
Marti, 05 Aprilie 2022
 “Ma bucura ca doi lideri din domeniile lor de activitate semneaza acest parteneriat strategic. Credem in misiunea Avenor de a-i ghida pe copii sa isi creeze propriul traseu de invatare si sa isi contureze propriul viitor si ne dorim sa sprijinim comunicarea initiativelor inovatoare ale scolii. Educatia de...
53% dintre romani intentioneaza sa isi renoveze locuinta in 2022, in scadere cu 27% comparativ cu anul trecut
Miercuri, 02 Martie 2022
 A doua parte a anului 2022 se anunta a fi o perioada de renovare in 5 din 10 locuinte din Romania. Romanii declara ca locuintele lor au nevoie de renovare atat in privinta zugravelii cat mai ales a dotarilor tehnice, arata cel mai recent studiu realizat de compania de cercetare de piata Reveal Marketing...
Crestere cu 7,5% comparativ cu 2020 in FMCG. Industria bunurilor de larg consum continua sa fie un motor al economiei
Luni, 21 Februarie 2022
 Marcile proprii ale retailerilor, in majoritate cu preturi mai mici, continua sa castige teren in fata brandurilor de producator (+1.0% cota de piata), ajungand sa reprezinte 15.1% in valoare din totalul vanzarilor de FMCG din Romania.
4 din 10 romani nu recicleaza aparatele electrice vechi pentru ca nu stiu unde. Studiu al Asociatiei Environ realizat de Reveal Marketing Research.
Marti, 01 Februarie 2022
 Luand in considerare rezultatele studiului, Asociatia Environ lanseaza campania Recicleaza! Acum ai unde. prin care isi propune extinderea retelei nationale de puncte de colectare a deseurilor electrice de mici dimensiuni cu minim 2022 de locatii noi.
Sapte din zece romani aleg o farmacie dupa cost. Acelasi procent obisnuiesc sa consume suplimente alimentare. Cercetare Reveal Marketing Research
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
 Dintre suplimentele alimentare, cele mai cautate sunt vitamine si minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente pentru raceala si gripa (57%), suplimente pentru ficat / hepatoprotectoare (34%) si suplimente pentru digestie, flora intestinala, probiotice si prebiotice (33%)
Daruri de Craciun de 910 lei, pentru 5 persoane. Buget mai mic decat anul trecut, iar cumparaturile online vor fi in centrul atentiei. Studiu Compari.ro
Vineri, 05 Noiembrie 2021
 Potrivit studiului realizat de Compari.ro pe un esantion de 1.627 de persoane, utilizatorii de internet din Romania vor cheltui in medie 910 lei pentru cadourile de Craciun din acest an, ceea ce reprezinta o scadere de aproximativ 17% fata de 2020. Cheltuielile pentru cadourile de Craciun pot ajunge chiar pana la un sfert din venitul mediu lunar net pentru o gospodarie.
Bunurile de consum, cea mai mare crestere a clientilor loiali (75%) in 2021 comparativ cu 2020
Vineri, 29 Octombrie 2021
 Sectorul retail este singurul cu o crestere neta a loialitatii in perioada 2020 – 2021 (in anul 2021 romanii se declara cu 22% mai loiali comparativ cu anul 2020), in timp ce sectorul bunuri de consum a inregistrat cel mai mare procent al clientilor loiali (75%). Cu alte cuvinte, consumatorii sunt atrasi de...
Graffiti PR si Cult Market Research lanseaza Barometrul Influentei in social media (BAR)
Vineri, 17 Septembrie 2021
 „In realizarea Barometrului de Influenta in social media, am pornit de la o serie de nevoi concrete: lipsa unui instrument care sa masoare puterea de persuasiune a influencer-ilor romani si identificarea atributelor care determina influenta, impreuna cu variatiile acestora in functie de varsta comunitatilor...
Revista BIZ a lansat BrandRO 2021 - Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
Joi, 02 Septembrie 2021
 ,,Analiza pe care o facem de 12 ani alaturi de Unlock Market Research ne arata companiile si oamenii care stiu cum sa-si impuna brandul in fata consumatorilor, dar si cat de importante sunt investitiile constante si strategice in branding. Doar asa poti ajunge printre cele mai puternice branduri romanesti.” a...
43% dintre romani gatesc zilnic sau aproape zilnic si 14% isi comanda mancare la domiciliu de 2-3 ori pe saptamana. Studiu ,,Gatit acasa versus food delivery”
Miercuri, 01 Septembrie 2021
 Printre asteptarile livrarii la domiciliu potrivit cercetarii Reveal Marketing Research: aproape 55% vor ca mancarea sa ajunga calda, peste 45% vor ca livrarile sa fie facute in conditii de igiena maxima iar aproape 37% isi doresc un timp scurt de livrare. Totodata, peste 20% au mentionat ca asteapta ca livrarea sa...
Unul din trei pe TikTok. Parteneriatul TikTok - Httpool completeaza mare parte a planurilor de media dezvoltate de advertiser-ii din Romania
Joi, 26 August 2021
 „Fiind folosita, in mod frecvent, de peste o treime dintre utilizatorii de internet cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani din tara noastra2 si oferind advertiserilor un reach solid in randul tipurilor de public comercial”, potrivit Biancai Vlaston, Country...
Pentru aproximativ 60% dintre romanii din urban, pandemia a schimbat perceptia privind viata la tara. Avantaje de a trai la tara pentru 44% dintre ei
Miercuri, 30 Iunie 2021
Conform unui studiu Vodafone, peste 60% dintre romanii care traiesc in zonele urbane s-ar putea gandi sa se mute la tara; Pentru 59% dintre romanii care traiesc in urban pandemia a provocat o noua perceptie privind viata la tara; Avantajele de a trai la tara predomina pentru 44% dintre romanii din urban; Pentru 69%...
Peste 30% dintre romani spun ca includ in alimentatia lor produse ecologice
Miercuri, 30 Iunie 2021
 Peste 30% dintre romani consuma produse ecologice si sunt de parere ca un comportament responsabil are impact pozitiv asupra mediului inconjurator (86%), conform studiului realizat de Reveal Marketing Research in parteneriat cu Retail-FMCG  pe un esantion de 1024 de persoane.
Crestere continua a EBITDA pentru Telekom Romania in primul trimestru al anului 2021
Joi, 13 Mai 2021
 Cresterea EBITDA are loc in ciuda veniturilor mai mici inregistrate, comparativ cu aceeasi perioada din 2020, de 210 milioane de euro in primul trimestru al anului 2021, reflectand in mare masura baza de comparatie ridicata din primul trimestru al anului trecut, datorita etapizarii proiectelor ICT si a efectelor...
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) publica in premiera rezultatele Studiului de Audienta OOH
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Studiul de Audienta OOH (SAO) se deruleaza in cadrul BRAT prin participarea a noua companii de panotaj si 13 agentii de media, masurand audienta a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orase ale Romaniei
Zitec devine partener tehnologic Startarium, comunitatea pentru antreprenori fondata de Impact Hub si ING Bank
Marti, 13 Aprilie 2021
 ,,Echipa Zitec s-a implicat activ atat in zona de dezvoltare a noilor functionalitati ale platformei, optimizate pentru diferite tipuri de continut, dar si in crearea unor interfete grafice mai usor de folosit. Mai mult, vom impartasi din experienta noastra catre comunitatea de antreprenori prin webinarii tematice...
« 1 2 3 4 5 »