Rezultatele cautarii dupa : "Starcom"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 »
Savana cu O&M, Imager si MindShare
Duminca, 25 Iunie 2006
In urma unei licitatii in care au mai participat Cohn &Jansen in parteneriat cu United Media si Starcom, Ogilvy & Mather a fost desemnata in luna aprilie agentia de brand pentru vopseaua Savana din portofoliul Fabryo, contul de media fiind castigat de catre agentiile Imager (tv, print, internet) si MindShare (OOH)
Leo Burnett a luminat Noaptea Muzeelor
Miercuri, 31 Mai 2006
Agentia de publicitate a conceput pentru evenimentul „Lumini in noapte” de la Muzeul Antipa o noua campanie promovata prin intermediul executiilor citylights, print, radio si  internet, care a atras peste 4600 de vizitatori
Starlink a castigat Adevarul
Miercuri, 24 Mai 2006
In urma unui pitch organizat la inceputul lunii mai, cotidianul Adevarul a decis sa inceapa colaborarea cu agentia de publicitate Starlink, aceasta deruland in prezent o promotie BTL, campania de media urmand sa fie finalizata si sa fie derulata in curand
2 romani in juriul Euro Effie
Joi, 18 Mai 2006
Radu Florescu Vicepresedinte RAAA (Romanian Association of Advertising Agencies ) si Managing Director Saatchi & Saatchi si Razvan Matasel, Research& Strategic Plannning Director la Leo Burnett Romania au fost cooptati in juriul Euro Effie
Primul advertising contextual
Vineri, 05 Mai 2006
Potrivit oficialilor agentiei, Starcom Media este prima agentie de media care a utilizat advertisingul contextual in Romania  intr-o retea de site-uri, campania BCR Forward avand o rata de click de 31%
Noul Credit doar cu buletinul Altex
Luni, 27 Februarie 2006
Ruxandra Voda, Chief Marketing Officer, ALTEX a declarat pentru AdPlayers ca "ALTEX a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de 275 milioane de Euro (fara TVA), inregistrand vanzari mai mari cu 87% decat in anul 2004" in timp ce cheltuielile de marketing au crescut cu 188% fata de anul precedent
Telenovela Starlink: timp de Alpinia
Vineri, 10 Februarie 2006
Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
Stefan Iordache: Nu mai aveam loc
Joi, 22 Decembrie 2005
Leo Burnett Group  (Leo Burnett & Target, Starcom Media si Starlink Media) s-a mutat  de astazi, 22 decembrie, in str. Nicolae Iorga 13 din Bucuresti
Raport 2005 Leo Burnett Romania
Joi, 15 Decembrie 2005
Sub titlul de "Cartea Alba", grupul de agentii Leo Burnett, Starcom si Starlink promit, incepand cu editia din acest an, un raport sumar al agentiilor in fata jurnalistilor
Leo Burnett e in puterea BCR
Miercuri, 23 Noiembrie 2005
Campania de imagine sub sloganul "BCR. E in puterea noastra!" aniverseaza 15 ani de existenta a bancii si se deruleaza pana la 31 decembrie printr-un spot TV, campanie de presa si OOH
Ierarhiile creativitatii media publicate in The Gunn Report for Media 2005
Marti, 15 Noiembrie 2005
Raportul care scoate la lumina clasamentul creativitatii mondiale in media, a desemnat OMD "Cea mai creativa agentie de media din lume" si Publicis Groupe Media "Cea mai creativa retea de media din lume"
Leo Burnett are Cris Tim din plin
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
Oblique TV Magazin s-a schimbat cu Scala JWT
Vineri, 21 Octombrie 2005
La 10 luni de la aparitia pe piata, primul ghid tv distribuit gratuit, cu un tiraj de 100.000 de exemplare, a anuntat ieri o noua imagine, imbunatatirea distributiei dar si detalii legate de planurile de viitor
Western Union a inceput transferul premiilor
Miercuri, 21 Septembrie 2005
Campania de loialitate "Efectueaza 5 transferuri si poti castiga una din cele 5 Skoda Fabia" derulata de Leo Burnett si Starcom a dat prima Skoda Fabia din cele 5 care vor fi acordate pana la sfarsitul anului
Dupa Euromedia, Epa a preluat si compania de outdoor Beta Cons
Joi, 08 Septembrie 2005
Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
M-Joy cu Milka la Internetics 2005
Vineri, 08 Iulie 2005
Ogilvy & Mather a castigat sectiunea "Banner Campaign" a festivalului Internetics 2005 pentru campania realizata cu ocazia lansarii Milka M-joy
Castigatorii Media Lions - Cannes 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Media Lions din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Productia de premii Internetics 2005
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
Artileria grea din media si publicitatea romaneasca participa la cel mai important summit din ultimii 15 ani
Marti, 14 Iunie 2005
Sase conferinte si doua workshop-uri vor strange maine (15) si joi (16) la "ARBOmedia Annual (re)Source" 2005 cea mai relevanta participare a mediei si publicitatii romanesti
Starlink a castigat contul de media Cristalex
Vineri, 10 Iunie 2005
Pentru Campari Red Passion, agentia cheltuie o parte din buget in lunile iunie- iulie la Pro TV, Pro Cinema, Realitatea TV, la Hollywood Multiplex si in ghidul TV B 24 Fun
« 6 7 8 9 »