Rezultatele cautarii dupa : "special"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
MedLife introduce în premieră în România testul de sânge EarlyCDT®, pentru depistarea timpurie a cancerului pulmonar
Marti, 29 Iulie 2025
 EarlyCDT® este un test de screening non-invaziv, care identifică autoanticorpi specifici produși de organism ca răspuns imun la prezența celulelor tumorale, cu o medie de pană la 4 ani inainte ca leziunile să fie vizibile imagistic – și chiar cu pană la 9 ani in unele cazuri.
Oază de răcoare în mijlocul orașului: „La Antipa e cool. Chiar și pe caniculă!
Marti, 29 Iulie 2025
 Sub sloganul „La Antipa e cool. Chiar și pe caniculă!", Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa" ii intampină pe vizitatori cu activități educative, relaxante și o experiență completă de răcoare – de la intrare și pană in grădină. 
Compania farmaceutică Salveo România lanseaza Brandul isla®, cu experiența sa de peste 150 de ani pentru afecțiuni ale gâtului și vocii
Luni, 28 Iulie 2025
Salveo este o companie regională de marketing și vanzări de produse farmaceutice ce și-a lansat operațiunile in 2007 in Croația. Salveo este acum prezentă și in Serbia, Muntenegru, Polonia, Bosnia Herțegovina, Macedonia, iar in 2024 a intrat și pe piața din Romania și Bulgaria.
Kayak Champions lansează campania “Creștem Campioane”, prin care să inspire cât mai multe fete să își descopere sportul preferat
Marti, 22 Iulie 2025
“Vrem să le deschidem fetelor calea spre un stil de viață activ și sănătos, indiferent dacă aleg sportul ca pasiune sau carieră. Prin această campanie, ne aliniem obiectivelor Uniunii Europene privind egalitatea de gen in sport și ne propunem să arătăm că, in discipline precum caiacul, considerat...
Brandurile Impruvis D3Vit, Möller’s Omega-3 și compania dedicata celor mici ,,Câte-n lună și-n stele”, alături de mame și copii încă din prima luna de viață
Marti, 22 Iulie 2025
Cu oferte valabile la Farmacia TEI și Bebe TEI, atat in locațiile fizice, cat și online, in perioada 21–31 iulie 2025, proaspetele mămici pot beneficia de oferte speciale, gandite cu grijă atat pentru sănătatea lor, cat și a bebelușului: 30% reducere la uleiul de ficat de cod cu Omega-3 Möller’s...
6 din 7 români se consideră persoane religioase, in timp ce 1 din 7 români, nu se considera religiosi.
Luni, 21 Iulie 2025
 Aproximativ 1 din 2 romani (47%) spun că merg la biserică o dată pe lună sau mai des.
Câștigătorii premiilor speciale HELL s-au întâlnit cu celebrul actor și cântăreț italian, Michele Morrone, ambasadorul marcii
Miercuri, 16 Iulie 2025
 Evenimentul a avut loc intr-o locație pitorească de pe malul Lacului Maggiore. La inițiativa brandului, invitații au explorat uluitoarea Isola Bella, unul dintre cele mai romantice și emblematice repere turistice ale Italiei. 
Publicitatea lucrează: 1 din 2 români au făcut achiziții în ultima lună, impulsionați de reclame. Reveal Marketing Research.
Luni, 14 Iulie 2025
 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
POOL FASHION SHOW 2025, un eveniment Avanpremiere by Alin Gălățescu, a reunit designeri talentați care și-au prezentat noile creații de sezon
Miercuri, 09 Iulie 2025
 “Eu cred că Garderoba de Vacanță e expresia perfectă a asumării estetice a libertății totale - simbolizată de aceasta. Am descoperit in POOL FASHION SHOW 2025 soluții grafice excelente pentru toate etapele unei zile de vis la mare sau la piscină.” a spus Alin Gălățescu, organizatorul și...
44% dintre români preferă să planifice vacanțele pe cont propriu, rezervând direct transportul și cazarea
Vineri, 04 Iulie 2025
 Principalii factori care influențează alegerea modului de organizare a unei vacanțe sunt bugetul disponibil (72%), destinația și durata vacanței (51%) și nivelul de confort dorit (44%).
Artmark lansează „Summer Sale, un nou concept  dedicat tinerilor colecționari de artă, cu pornire de la un preț simbolic de doar 100 euro
Joi, 03 Iulie 2025
 Toate lucrările incluse in cele două evenimente pot fi admirate in expoziția deschisă cu intrare liberă, la Palatul Cesianu-Racoviță (din str. C.A. Rosetti nr. 5), in intervalul orar 10.00-20.00, zilnic (de luni pană duminică). Ambele licitații vor avea loc atat in sală, cat și online, pe Platforma...
Dyson promite coafuri revoluționare cu noul Airwrap Co-anda 2x, dotat cu un motor pentru îngrijirea părului de 9 ori mai rapid decât unul de Formula 1
Miercuri, 02 Iulie 2025
 „Dyson a dezvoltat un nou motor pentru Airwrap2x™, care atinge 150.000 rotații pe minut, oferind o presiune de aer dublă, uscare mai rapidă și mai puține daune provocate de căldură. Presiunea ridicată permite obținerea unor bucle mai rezistente sau a unui păr mai drept.” spune James...
3 din 4 români sunt de părere că situația economică a României s-a înrăutățit comparativ cu acum un an.
Miercuri, 02 Iulie 2025
Remus Ștefureac – director INSCOP Research:,,Grupurile socio-demografice cu venituri mai reduse sau din mediul rural sunt semnificativ mai pesimiste, semnaland o adancire a inegalităților și o percepție că beneficiile creșterii economice nu sunt distribuite echitabil in societatea...
 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media. Studiu United Media Services
Miercuri, 25 Iunie 2025
1 din 2  respondenti au făcut o achiziție online in ultima săptămana, potrivit studiului United Media Services „Online Shopping Habits 2025”, care oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie in procesul...
70% dintre români consideră că berea face parte din experiența fotbalului. Reveal Marketing Research
Joi, 19 Iunie 2025
 In opinia respondenților la cercetarea initiata la solicitarea Centrului de Studii despre Bere impreuna cu Reveal Marketing Research, berea incurajează interacțiunea și buna dispoziție, fie că este vorba de partide internaționale de fotbal sau de confruntări locale urmărite in compania prietenilor.
1 din 2 români nu știu ce s-a întâmplat la evenimentele din 13-15 iunie 1990
Luni, 16 Iunie 2025
 Potrivit cercetarii Inscop Research, 54.1% dintre respondenți spun că știu ce s-a intamplat la evenimentele din 13-15 iunie 1990, in timp ce 45.7% răspund negativ. 0.2% nu răspund.
50.4% dintre români cred că alegerile prezidențiale din 2025 au fost organizate mai degrabă corect, iar 45.7% că au fost organizate mai degrabă incorect
Vineri, 06 Iunie 2025
 Remus Stefureac, Director, INSCOP Research: ,,Contrastul intre păreri este puternic intre votanții cu studii superioare (75% cred că alegerile au fost organizate mai degrabă corect și votanții cu studii primare (75% cred că alegerile au fost organizate mai degrabă incorect), dar și intre locuitorii din...
Confident face un pas strategic spre formarea noii generații de profesioniști internaționali în comunicare, prin programul Erasmus+
Joi, 05 Iunie 2025
 Agenția devine prima din Romania parte  a programului internațional Erasmus+
Fundația Țiriac a relansat podcastul „Școala Sportivă” în format video, de ziua lui Ion Țiriac
Miercuri, 14 Mai 2025
 Relansat din 9 mai, de ziua lui Ion Tiriac, publicul va putea urmări povești inspiraționale din lumea sportului, prezentate intr-o manieră vizuală captivantă, cu note educaționale, pe canalul de Youtube „Școala Sportivă”. Podcastul este găzduit de jurnalistul Mircea Meșter.
1 din 4 adulți și 1 din 3 copii suferă de rinită alergică. Campania „Respiră, nu șterge” de la Nisita®, brand pozitionat aliat de încredere în sezonul alergiilor .
Joi, 08 Mai 2025
 Potrivit autorilor, campania Nisita® iși propune să crească nivelul de conștientizare asupra importanței susținerii rolului mucoasei nazale in reducerea simptomatologiei in rinita alergică prin curățarea și hidratarea corectă a nasului.
« 1 2 3 4 5 »