Rezultatele cautarii dupa : "ro"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Propaganda scoate din beciul Vincon intreg portofoliul de marci
Miercuri, 13 Noiembrie 2013
 Noul site vincon.ro realizat de departamentul digital al agentiei Propaganda vrea sa puna accent inclusiv pe portofoliul de vinuri premium si superpremium si  premiile castigate de catre acestea in competittiile internationale, insuficient vizibile pe vechea pagina de internet.
Criza la proiectul Digi 24. Deciziile managerului de proiect date la o parte
Vineri, 04 Octombrie 2013
 Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, deciziile lui George Orbean, project managerul canalului, nu se mai regasesc in ultima...
Bataie pe viteza la cablu: Robert Redeleanu promite cel mai rapid Internet de la UPC: 200Mbps
Miercuri, 28 August 2013
 Intr-o conferinta de presa transmisa astazi in direct si de paginademedia.ro, Robert Redeleanu de la UPC (foto) promite sa ofere astfel cea mai mare viteza disponibila in piata de transfer de date
Pitch de media pe milioane de euro la Henkel. Surse adplayers.
Joi, 08 August 2013
Potrivit unor surse adplayers apropiate licitatiei, in cursa Henkel s-ar afla una din agentiile de media The Group, care controleaza contul in ultimii 4-5 ani, MEC Romania care detine contul pe o parte din piete si OMD care administreaza alte piete pentru Henkel
Publicis Romania si Zenith Romania la comanda campaniei Carrefour-online.ro
Luni, 29 Iulie 2013
 Andreea Mihai, director de marketing Carrefour Romania estimeaza ca in topul cantitativ al vanzarilor carrefour-online.ro cu livrare la domiciliu se vor afla lichide, fructe, legume si detergenti, iar in cel valoric apa, scutece, cafea, hartie igienica, dar si banane.
Okazii estimeaza 1.000 de afiliati rapid si cu 10%-30% mai multe tranzactii
Vineri, 24 Mai 2013
 „Vrem sa crestem numarul de tranzactii Okazii.ro cu 10%-30%, tranzactii venite din sistemul de afiliere si afiliatii care sa ne genereze acest volum de business, parteneri carora sa le generam veniturile asteptate” a afirmat pentru adplayers Emilia Corban, Senior Marketing Project Manager.

Dupa 11 ani de PR, a ales copiii
Marti, 19 Martie 2013
 Cu 11 ani de PR la Graffiti, Fundatia Dinu Patriciu, Nissan Romania si Action Global Communication, Diana Gamulescu a intrat in antreprenoriat cu un magazin de produse pentru copii, deocamdata pentru bebelusi. Micolino.ro
Uraste ne iubeste! Ce spune agentia autoare? Raspunde Armada Marketing.
Vineri, 12 Octombrie 2012
 Ne-a raspuns: “Mesajul campaniei noastre este mai puternic decat al celeilalte, dar in acelasi timp si mai controversat” spun reprezentantii Armada Marketing despre comparatia mesajului de pe uraste.ro cu o campanie italiana de responsabilitate sociala
S-a rupt Money Channel. In MONEY.RO TV si nimic. Cine vinde publicitatea?
Miercuri, 10 Octombrie 2012
 „Publicitatea televiziunii Money.ro sau cum se va numi va fi vanduta tot de DBV Media House”, a mai afirmat una din sursele familiarizate cu ruperea postului in doua.
O mizerie numita campanie pe Uraste.ro
Miercuri, 10 Octombrie 2012
 „Uraste-ti baietelul care a devenit de nestapanit. Uraste-ti baietelul care niciodata nu vrea sa stea locului si nici nu te asculta. Uraste-ti baietelul care se enerveaza din nimic si se poarta urat cu ceilalti” este doar o parte din primul indemn la ura impotriva celor de langa noi.
Money Channel, Money Magazine si .ro tintesc publicitate de 1,5 Milioane euro.
Marti, 14 August 2012
 Publicitatea produselor sub umbrela Money - canalele de media Money Channel, Money Magazine si platforma on-line Money.ro, tinteste in 2012 o suma globala de 1,5 milioane euro, a declarat pentru adplayers Dan Apostol, CEO Money Channel. Vanzarile sunt reprezentate pe piata de media prin DBV Media House. Revista Money Magazine a intrat in portofoliul Lion House pentru realizarea revistei.
Trimite femeilor buchete de 500.000 de euro pe an din Floria.
Luni, 13 August 2012
 Cu un business online de aproximativ 500.000 euro pe an, Floria.ro vinde in zilele mari (atentie, vine Sfanta Maria) in jur de 250 comenzi de buchete de flori. Cam de  5 ori mai mult decat intr-o zi obisnuita, dupa cum afirma Mugur Cosmin Frunzetti, antreprenorul care a pus la punct afacerea in 2010.  Chiar de ziua lui, un barbat punea bazele unui business care aduce de doi ani...
Fondatorul agentiei The AdStore a lansat magazin online de creatie de urgenta
Luni, 28 Mai 2012
 Remus Frunza, managerul „vreaucreatie.ro a declarat pentru adplayers ca magazinul de comenzi de creatie tinteste 200.000-300.000 euro pe an
INFO: Panaitescu, blogger oficial pentru Kotler
Luni, 09 Aprilie 2012

Doru Panaitescu este blogger oficial al Marketing 3.0 - trainingului acreditat sustinut de Philip Kotler, legendarul om de marketing caruia ii va lua si un interviu.

INFO: Enel de la Saatchi & Saatchi; ArtWars lansat de Infinit Solutions; Tic-Tac de Hyperactive; Ioana Spasiu la V + O Communication
Luni, 19 Martie 2012
 Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.

Exclusiv. Tuborg Romania a plecat de la Rogalski Grigoriu la GolinHarris.
Luni, 12 Martie 2012
 Oficialii companiei de relatii publice din grupul Lowe au confirmat castigarea contului, insa nu au dezvaluit detalii despre serviciile asigurate si valoarea contului

The Group s-a suparat. Dezvaluirea parteneriatului cu Omnicom trimite adplayers la agentii de stiri
Marti, 21 Februarie 2012
 Nicola Porter Novelli inoveaza comunicarea corporate in Romania. Dezvaluirea in exclusivitate, in cursul diminetii de marti, a parteneriatului The Group cu Omnicom a facut ca profesionistii de comunicare ai agentiei de relatii publice sa trimita adplayers la agentii de stiri
Protest inedit impotriva prostitutiei in design.
Marti, 24 Ianuarie 2012
 Oana Zainescu, alias Zaineasca.ro, a dat frau liber creativitatii pentru a protesta impotriva prostitutiei in design.
Romanii sunt destepti cu bani putini. Buget sub 20.000 EUR, in campania ROM.
Joi, 22 Decembrie 2011
 Dezvoltata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania ROM care a reusit sa schimbe (macar o parte) din sugestiile negative generate automat de Google a avut buget de sub 20.000 EUR dupa cum au afirmat pentru adplayers.ro surse apropiate contului de comunicare.

 

Seatwebshop: 7.000-10.000 EUR buget, 3 masini vandute in 3 saptamani
Miercuri, 07 Decembrie 2011
 Cu un buget de creatie, strategie si implementare estimat de AdPlayers intre 7.000 si 10.000 de euro, proiectul de vanzare online...