Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 04 August 2005
Promotia marcii de bagaje si genti a fost organizata in 4 magazine Carrefour, iar reprezentantii marcii au in vedere alegerea unei agentii pentru anul viitor
Luni, 26 Aprilie 2010
Comandat de Agrana si realizat impreuna cu casa de productie Domino, spotul al carui buget este de aproximativ 80.000 si 100.000 EUR va fi ON AIR la sfarsitul lunii mai. Bugetul de...
Vineri, 06 Iulie 2007
"Bugetul de relizare al spotului este de aproximativ 150.000 EUR", a declarat pentru AdPlayers.ro, Cristian Ramboiu – Account Supervisor la Saatchi &Saatchi, unul din membrii echipei care s-a deplasat pentru filmarile spotului Croziera din promotia Ciuc
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara în perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei înregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Joi, 17 Noiembrie 2005
Promotia "Cine n-are Toyota sa-si ia 7 Days!" realizata cu DDB Bucharest a dat deja 4 din cele 5 autoturisme oferite ca mari premii
Joi, 31 Mai 2018
Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
Miercuri, 18 Mai 2005
Promotia marcii de la Compania de Bere Romania demarata de curand se incheie la 31 iulie si acorda premii in valoare totala de peste 285,500 EUR
Luni, 24 Iulie 2006
Parte a unui proces complex de rebranding desfasurat pentru Danone Romania, noul Nutriday este ambalajul sub care se gasesc iaurturile Natural si Savoarea de la Danone, semnat de agentia condusa de Andreea Idriceanu Calev
Vineri, 24 Iunie 2005
Agentia Prospero a dat drumul pe strada unei noi promotii de vara Tuborg cu "10 Peugeot 407 in cautarea unor stapani"
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunicând în acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plecând de la viteza de 2,5 Mbps
Joi, 12 Aprilie 2007
Campania este comunicata, in perioada 22 martie – 20 aprilie prin televiziune pe canalele: ProTv, TVR1, Kanal D, Acasa, Prima, Pro Cinema; radio - pe posturile ProFM, InfoPro, Guerrilla, a declarat pentru AdPlayers, Gabriela Mandrea (foto) -Marketing Manager la Domo
Joi, 18 August 2005
Lipit pe cutia postala, autocolantul din promotia "99 de saptamani fara de plata!" pentru Dero Surf creata si implementata de Punct Advertising aduce posibilitatea castigarii altor 308 premii a cate 99 de zile "fara plata"
Vineri, 12 August 2005
"Ratusca nu este inclusa in oferta!" este titlul campaniei promotionale de vara Constam Constructii si Ambient semnata anul acesta de Violet Advertising
Luni, 03 Noiembrie 2008
Cu 12 ani de publicitate, fostul sef de creatie de la Punct Advertising lucreaza in comunicare din 96, unde timp de 6 ani a activat in agentia Graffiti BBDO, iar din 2002 pentru compania de care s-a despartit in urma cu doua saptamani
Vineri, 29 Iulie 2005
In spoturile TV Fanta Bamboocha pentru promotia locala, McCann a folosit filmarile Ogilvy New York, spoturile radio fiind realizate in intregime de McCann Erickson Romania
Luni, 24 Mai 2021
,,Si daca as vrea ca ceva sa se intample dupa cartea mea, atunci acest lucru ar fi ca lumea as vrea sa aiba mai mult suflet” scria Bogdan Dumitrescu, la lansarea SMS, volum aparut in 2009 despre care spunea ca „Este o carte despre o lume care se face praf, care se dezintegreaza, despre eul nostru care se...
Luni, 01 Iunie 2009
McCann Erickson, una dintre cele mai premiate agentii in festivaluri de creatie, nu a luat niciun premiu de eficienta
Vineri, 20 Aprilie 2018
ENGIE Romania lanseaza campania de comunicare sub headline-ul ,,Incarca-te cu energie pentru un festival magic !’’ pentru a marca reinnoirea, pentru al doilea an consecutiv, a parteneriatului dintre ENGIE Romania si UNTOLD si a lansa noua oferta dedicata de furnizare de electricitate, BeEnergy.
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
Joi, 23 Februarie 2012
„Cea mai buimacitoare productie video din ultimii ani”, o califica Bogdan Manea, alias Fozzie, Creative Partner al atelierului de creatie Brightness
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: