Rezultatele cautarii dupa : "power"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
Brand nou si parteneri noi pentru Cupa Romaniei: UPC si Kaufland.
Miercuri, 18 Mai 2016
 Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016,  de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal,  odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.
Nou director de creatie MRM. Ioana Filip este Executive Creative Director al MRM//McCann
Vineri, 20 Noiembrie 2015
 „Sunt deja cativa ani de cand am inceput sa o rog si sa ma rog ca Ioana Filip sa se alature echipei MRM//McCann Romania” a spus Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann Romania si Chief Innovation Officer pentru McCann CEE.

+27% pe piata de hartii creative la Antalis in 2014
Joi, 15 Ianuarie 2015
 Din estimarile de vanzari de pana la aceasta ora, in 2014, un procent de 17% din cifra de afaceri a companiei Antalis a provenit din vanzarile diviziilor de Visual Communication, Packaging si Solutions, in crestere de la 5%, cat reprezenta  in 2010.

Creatia depinde de alegerea hartiei
Miercuri, 15 Octombrie 2014
 Alegerea hartiei potrivite poate amplifica impactul unui concept creativ. Este concluzia furnizorului de hartie  Antalis care promoveaza beneficiile acestui suport.

Razboi intre gigantii publicitatii? 4 luni fara reclame Vodafone la Intact.
Vineri, 06 Iulie 2012
 Din mii de puncte de rating atinse lunar de sectorul Telecom (pe segmentul 15-54 ani), Vodafone are Zero GRP-uri consumate la Intact: Zero in aprilie, zero in mai si zero in iunie. Cu 12 puncte in martie (probabil 2 spoturi) operatorul a ochit intreaga audienta Antena 1, Antena2, Antena 3.

 

Reteaua telespectatorilor care n-a auzit de Vodafone. Power tv you OFF.
Miercuri, 04 Iulie 2012
 Cu un buget de media administrat de McCann Erickson, operatorul de telefonie mobila Vodafone se pare ca nu prea vrea “minute” de publicitate de la Antena 1, Antena 2 si Antena 3. Agentia de publicitate pare sa nu aiba insa vreo problema cu antenele, cat timp planifica spoturi TV in grupul Intact pentru mai multi clienti ai McCann

Licitatie Vodafone, sau ce preturi bune vrea in 2011?
Joi, 07 Iulie 2011
 Anuntata drept o licitatie, decizia Vodafone de “a se asigura” ca are cele mai bune conditii de cumparare in media la putine luni peste un an de la ultimult pitch regional, lasa specialistii de media cu gura cascata. “Inca o evaluare? N-ati facut una anul trecut?”

Rebrandingul Scandia Food (Seed Consultants) premiat la American Design Awards
Miercuri, 11 Mai 2011
 Rebrandingul Scandia Food, semnat de compania de consultanta de brand Seed consultants a ocupat locul 3 din 1500 de inscrisi la American Design Awards, sectiunea Logo Design
58% dintre utilizatorii de Internet Mobil, folosesc zilnic telefonul mobil pentru a intra online
Joi, 05 Mai 2011
 Potrivit rezultatelor „Unlocking the Power of Mobile”, din totalul activitatilor realizate de romani pe telefoanele mobile, un procent de 31% sunt dedicate serviciilor de date (internet pe mobil sau e-mailing-ului), 19% sunt activitati de SMS, iar 43% sunt apeluri telefonice. Comparativ cu Romania, utilizatorii internationali petrec semnificativ mai mult timp cu serviciile de...
TAAN Bucharest Meeting 2011: Agentii independente de sute de milioane de euro, la Bucuresti.
Marti, 05 Aprilie 2011
 Fondata in anul 1936 in SUA si avand agentii ce reprezinta 49 de piete din intreaga lume ce deruleaza afaceri de sute de milioane de dolari anual, TAAN...
Branding de 20-25.000 EUR Intact Media Academy, cu Seed Consultants
Luni, 14 Martie 2011
 Estimata de AdPlayers la un buget de 20-25.000 EUR, compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv Landor in Romania,...
Teddy Dumitrescu: E nerealist sa credem ca primele 8 Grupuri insumeaza 421.5 Milioane EUR
Joi, 24 Iunie 2010
 Presedintele grupului din care fac parte Publicis Romania, Publicis Events si Optimedia subscrie opiniilor exprimate de Bogdan Enoiu si Radu Florescu, dar vine si cu o perspectiva a pietii in cifre si o ilustrare sugestiva a invingatorilor
PRO FM lanseaza radioul online cu numarul 24: Pro FM Classic Rock
Joi, 03 Septembrie 2009
 Din 4 septembrie, Pro FM Classic Rock este dedicat in exclusivitate iubitorilor de muzica rock 
Castigatorii Golden Drum 2008
Sambata, 11 Octombrie 2008

Juriul a desfiintat McCann Erickson, iar Stefan Iordache a adus noroc Leo Burnett  

New Media Manager nou Initiative: Iuliana Stere il inlocuieste pe Laurentiu Pop
Joi, 05 Iunie 2008

Iuliana Stere (26 ani) va gestiona comunicarea online pentru Orange, GSK, MOL, BMW, Johnson&Johnson, Austrian Airlines, Millennium, Bayer

Comunicare romaneasca nominalizata la European Excellence Awards
Sambata, 24 Noiembrie 2007
GMP PR, Mmd, Pleon Graffiti, Grey Bucuresti, McCann PR si Ogilvy Public Relations sunt nominalizate la European Excellence Awards, competitie la care au participat peste 600 de intrari.
Dacia da start primei campanii de publicitate pe bloguri
Marti, 28 August 2007
Agentia Media Direction si 13 posesori de bloguri in frunte cu autorul Zoso.ro - Vali Petcu (foto), au convins Dacia ca blogul este la fel de bun ca orice alt suport media Online, luand-o inaintea unui alt proiect de publicitate pe acest segment, anuntat de Blog Agency - o agentie al carei business vrea sa valorifice exclusiv interesul comunicarii prin intermediul jurnalelor online
Ajax Professional in campanie Extra Power cu Y&R/Team Advertising si Ogilvy Public Relations
Luni, 09 Iulie 2007
Ajax Professional Extra Power este sustinut de o campanie integrata de promovare: spot TV, macheta print, activitati de PR, materiale POP si diferite activitati promotionale desfasurate la punctele de vanzare
Doru Panaitescu: LogOut ARBOmedia Online si login Initiative Multimedia
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am īndreptat catre o oportunitate de a schimba, īn primul rānd, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu īl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
Piata media din Romānia a crescut cu 26% īn 2005 fata de 2004
Vineri, 13 Octombrie 2006
Concluzia apartine Media Fact Book, ghidul anual realizat de Initiative Romānia, potrivit caruia anul trecut Televiziunea a crescut cu 37%, Presa Scrisa cu 10%, Radio cu 15%, Outdoor cu 25% iar Internetul cu 53%, Octav Popescu, seful agentiei, estimānd īn 2006 o crestere a pietei cu 30%, la 320 milioane EUR
« 1 2 3 »