Brand nou si parteneri noi pentru Cupa Romaniei: UPC si Kaufland.
Miercuri, 18 Mai 2016

Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016,  de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal,  odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.

adplayers. info

Federatia Romana de Fotbal a anuntat numele noilor parteneri ai Cupei Romaniei, companiile UPC Romania si Kaufland. Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016,  de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal (FRF), odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.

“Suntem foarte bucurosi sa primim alaturi de noi tot mai multi parteneri de referinta din mediul de business. Astazi, relansam Cupa Romaniei, competitia comunitatilor care fundamenteaza reputatia fotbalului ca fenomen social. Și suntem onorati ca UPC Romania si Kaufland, care impartasesc principiile si valorile Federatiei Romane de Fotbal, sa sustina atat aceasta competitie speciala, cat si schimbarile majore care se produc in fotbalul romanesc” a declarat Razvan Burleanu, Presedintele FRF.

„Noua viziune a Cupei Romaniei se aliniaza promisiunii facute clientilor nostri: divertisment de calitate, crearea de experiente memorabile, inovarea permanenta si sustinerea comunitatilor locale” a declarat Bogdan Bucurei, Director Marketing UPC. „ Prin investitiile in extinderea ariei de acoperire, vrem sa fim prezenti cu serviciile noastre in cat mai multe zone din tara, iar Cupa Romaniei, singura competitie ce reuneste toate echipele indiferent de divizia in care activeaza, aduce experienta fotbalului si in localitatile mici si mijlocii in care noi ne extindem constant”

“ In acest an, strategia companiei de implicare la nivelul comunitatilor in care activam are o importanta componenta de incurajare a activitatilor fizice, a sportului si de promovare a unui stil de viata sanatos” a adaugat  si Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland. „ In 2016, am sprijinit financiar cinci competitii de alergare nationale si internationale. Parteneriatul cu Federatia Romana de Fotbal ne onoreaza si odata cu acesta reafirmam angajamentul nostru permanent de a sustine valorile si specificul Romaniei”.

UPC Romania, una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii de pe piata locala, ofera servicii de televiziune (digitala, prin satelit si analogica), Internet in banda larga si telefonie in aproximativ 300 de localitati si conecteaza la serviciile digitale oferite de companie  1.243.300 de clienti. UPC a lansat pe piata din Romania servicii de televiziune digitala, tehnologii HD, DVR, 3D, dar si internet de mare viteza, Fiber Power 200 Mbps. Serviciile  companiei au devenit in 2014 disponibile si in afara casei, prin lansarile UPC Wi-Free si Horizon Go.

Cu peste 1.200 de magazine in 7 tari, Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa. Strategia Kaufland este de a oferi experinta cumparaturilor cu accent pe garantiile si serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate si preturi atractive. Pe langa educatie si sanatate, compania sprijina proiecte dedicate protectiei mediului inconjurator si pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viata sanatos prin intermediul activitatilor sportive si adoptarea unei nutritii echilibrate.

 Mai mult in Conturi, Sport Marketing, Parteneriate si Achizitii


PUBLICITATE: