In urma evenimentului de lansare a unui program de adoptii spirituale s-au strans donatii in valoare de aproximativ 25.000 de euro.
Divizia specializata in servicii BTL de la Next a fost lansata ca agentie de sine...
Estimarea Media Fact Book 2008 de 15 Milioane EUR in publicitatea pe Internet este insa una pesimista comparativ cu cea a unor jucatori importanti pe piata online care au afirmat pentru AdPlayers ca cifra s-ar putea ridica la 18-20 Milioane EUR
Teledonul organizat de Realitatea TV si UNICEF a strans pentru victimele inundatiilor 490.000 de euro si alte ajutoare materiale, in valoare de peste 56.000 de euro
Pus de Cap (creatie) si Next (media), Dorel sapa pentru a opta oara pentru Unirea, de data aceasta pe un santier arheologic
195 de radiodifuzori: 93 de televiziuni centrale si locale, 36 de televiziuni prin cablu si 66 de posturi de radio s-au angajat in campania electorala
Ce s-ar fi facut Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?
Evenimentul a avut loc la invitatia premierului britanic, Gordon Brown, si a sotiei sale, Sarah Brown
Campania este programata pe outdoor, presa, internet si altele



















