Rezultatele cautarii dupa : "momentul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
 Itsy Bitsy premiaza “Verde la fapte bune pentru copii si parinti.
Marti, 07 Aprilie 2015
 
Recompensa: 9 Burse Superscrieri de 2.000 de euro. Cautat: Continut pe “Violenta Domestica si “Educatie Formala
Vineri, 06 Martie 2015
 Fundatia Friends For Friends alaturi de AVON si BRD– Groupe Société Générale va oferi in 2015 jurnalistilor si fotografilor interesati noua Burse Superscrieri de 2000 de euro pentru continut de calitate pe doua teme de interes public: violenta domestica si educatia formala

Tymbark Maspex a ales pentru Salatini conceptul Friendly Monsters de la Cocoon Bucharest
Marti, 30 Septembrie 2014
 Estimat de practicienii din domeniu intre 5.000 si 10.000 EUR, proiectul de design de produs a iesit din mana agentia de branding si design Cocoon Group Bucharest, dupa o licitatie care a adus contul in portofoliu in prima parte a anului.
 
Media programatica, creatie, continut digital si e-commerce pe 12 si 13 iunie la ICEE Fest.
Luni, 02 Iunie 2014
 La evenimentul care va avea loc saptamana viitoare in 12 si 13 iunie, joi si vineri, la Grand Cinema & More din Baneasa Shopping City, sunt asteptati peste 2.000 de participanti
Romtelecom si COSMOTE se pregatesc pentru T. Nicio vorba despre cine va administra comunicarea.
Luni, 02 Iunie 2014
 Cele doua companii se pregatesc pentru lansarea serviciilor ca parte din familia Deutsche Telekom, folosind identitatea „Telekom”, anunta un comunicat de presa comun
Pump up the Jam! Dupa Bigger, Stefan Voloaca se reinventeaza in creatie de eveniment.
Joi, 08 Mai 2014
 „Punem pe ecrane si in boxe exact ce am ascultat cand cresteam” spune Stefan Voloaca, reinventandu-se in Creative Production cu 90stalgia: „un concept de petrecere pentru cei care isi amintesc de Adidas Torsion, Tacerea Mieilor, oaia Dolly, Pager, Titan Ice, Matrix, guma Turbo, Martin, Bobby si J.R., eliberarea lui Mandela si sfarsitul Apartheidului, Super Nintendo si...
Trofeul Cupei Mondiale fotografiat cu mii de romani. Estimari intre 4.000 si 6.000 pe editie.
Joi, 20 Februarie 2014
 Editia precedenta a adunat mii de persoane dornice sa se fotografieze cu trofeul mondial. Spre deosebire de editia de acum 4 ani fotografiile ar putea ajunge in fata mai multor ochi, gratie canalelor media de socializare
Castiga un weekend romantic pe Coasta de Azur, de Ziua Indragostitilor. (P).
Luni, 20 Ianuarie 2014
 Surprinde-ti persoana iubita cu cel mai frumos cadou - trimite o comanda de minimum 3 produse si myFragrance.ro te insoteste intr-o vizita parfumata la fabrica Galimard din capitala mondiala a parfumurilor, Grasse.
UNIFUN Radio lucra fara bani in ianuarie '90. Publicitatea nu exista.
Luni, 06 Ianuarie 2014
 Sub numele UNIFUN Radio, la 11 ianuarie 1990 emitea primul post de radio independent din Romania. In urma unui parteneriat cu Universitatea din Bucuresti, cateva echipamente de emisie donate de FUN Radio din Franta traversasera Europa pe fundalul evenimentelor din decembrie ‘89 pentru a deschide un...
Pleaca de la MEC pentru o forma diferita. Prajisteanu raspunde in adplayers.
Miercuri, 06 Noiembrie 2013
 „Sunt sigur ca voi ramane in acelasi domeniu in care m-am perfectionat si am acumulat o mare experienta insa forma in care o sa continui o sa fie diferita fata de ce am facut inainte”, Bogdan Prajisteanu, ex Managing Director, MEC Romania.
A lasat Kubis, pentru Infinit. Shuja Shaikh a ales “cea mai mare agentie digitala independenta.
Vineri, 13 Septembrie 2013
 Fost manager la Kubis Interactive, Shuja Shaikh a ales sa fie Managing Partner la Infinit Solutions

Rosia Montana sau inceputurile asa-zisei democratii in Romania.
Miercuri, 11 Septembrie 2013
Despre primul pas al Romaniei spre asa zisa democratie a internetului.
Henkel nu comenteaza licitatia de 4-5 Mil. EUR.
Luni, 19 August 2013
 Contactati telefonic de catre adplayers, oficialii de marketing Henkel s-au abtinut pana la aceasta ora sa ofere un raspuns negru pe alb in privinta organizarii unui proces local de selectie a agentiei care ar urma sa administreze serviciile de media de la inceputul anului 2014.
Modificari in structura angajatilor dupa integrarea Burda – Sanoma Hearst?
Vineri, 09 August 2013
 „Inainte de a lua orice decizie cu privire la reducerea de personal, dorim sa examinam toate structurile companiei”, Sandi Apostoloiu  -...
Ce schimba achizitia Sanoma Hearst in publicitate?
Vineri, 09 August 2013
 „Operatiunile SHR vor continua ca si pana acum pana la avizul Consiliului Concurentei. Vom satisface agentiile si clientii de publicitate, dar si cititorii, in cel mai bun mod cu putinta” a declarat pentru adplayers, Theodor Manolache, Publishing Director Sanoma Hearst Romania
Publicis Romania si Zenith Romania la comanda campaniei Carrefour-online.ro
Luni, 29 Iulie 2013
 Andreea Mihai, director de marketing Carrefour Romania estimeaza ca in topul cantitativ al vanzarilor carrefour-online.ro cu livrare la domiciliu se vor afla lichide, fructe, legume si detergenti, iar in cel valoric apa, scutece, cafea, hartie igienica, dar si banane.
Cafeneaua Veche a batut multinationalele Starbucks, Subway si McDonald's. Studiu de caz Sabre Awards.
Luni, 03 Iunie 2013
 O poveste aniversara de 200 de ani dezvoltata de agentia  PR People alaturi de creatia Gavrila si Asociatii a adus un trofeu de aur de la Sabre Awards proiectului de lansare pentru Cafeneaua Veche, cea mai veche cafenea atestata documentar in Bucuresti
Strategie Profi la indigo de la Tesco: Vecine Lidl, bine te-am  gasit
Luni, 20 Mai 2013
 Campania si strategia  "Vecine Lidl, bine te-am  gasit" nu este noua. Managerul Profi, Pawel Musial, intampina astfel Kaufland si Lidl pe cand lucra la Tesco, in Polonia.
Aplicatiile pe mobil, la inceput. Premiata la Mobilio, Cocoa Platypus vrea 250.000 EUR pe an din design.
Vineri, 26 Aprilie 2013
 Premianti la Mobilio 2013,competitia de aplicatii pe mobil dezvoltata de Ziarul Financiar, studioul de design Cocoa Platypus este de parare ca veniturile din aplicatii pe mobil sunt inca la inceput in Romania.
CNA
Campania Interesul Public realizata doar cu resurse CNA
Luni, 18 Februarie 2013
 Campania CNA ,,Interesul public mai presus de gustul publicului” a fost realizata doar cu resurse interne ale Consiliului National al Audiovizualului, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii  institutiei