Rezultatele cautarii dupa : "mediu"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 21 Martie 2006
											
											Laura Tampa (foto) este noul Director Executiv Adjunct, Grey Worldwide Romania dupa ce a fost Client Service Director al agentiei de publicitate din 2003
										Vineri, 17 Martie 2006
											
											Asociatia a obtinut reducerea taxei de utilizare a locurilor publice la valoarea unica de 500 de Euro/zi pentru filmare spoturi publicitare/locatie, reprezentand o scadere, in medie, de la 20 EUR / mp la 0,5 EUR / mp
										Joi, 09 Martie 2006
											
											Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a tras filmul noului spot de imagine "Intrecerea fantastica" pentru Romaqua Group cu regizorul Randall Cook, cunoscut pentru efectele speciale din filmele "Stapanul Inelelor" si "King Kong"
										Miercuri, 25 Ianuarie 2006
											
											Agentia de comunicare online a fost pusa pe picioare de Dragos Dehelean - General Manager, Dragos Tuta - New Business Director si Marius Balaci  - Strategy & Panning Director
										Marti, 22 Noiembrie 2005
											
											Nou relansata editie de Duminca are 8 pagini color dedicade publicului feminin dintr-un total de 32 de pagini si un tarif de 3000 EUR pentru o pagina de publicitate color 
										Luni, 21 Noiembrie 2005
											
											Lansarea biscuitilor Merlin marcheaza intrarea  companiei Elite in segmentul categoriei de produse alimentare
										Joi, 17 Noiembrie 2005
											
											Ex Strategy Director la Scala JWTdupa ce a fost, succesiv, Creative Director si mai apoi Creative Strategy Director la agentiile  Lowe & Partners, Medic One si Draft, fost Creative Director si ulterior Chief Strategic Planner Leo Burnett, Ioana Manea a infiintat de curand  Loco, Branding & Communication
										Vineri, 04 Noiembrie 2005
											
											Cu un tiraj mediu de peste 4 milioane de exemplare si 17 milioane de cititori in intreaga lume, noua revista pentru barbati editata de PBR Publishing are un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 4,500 EUR
										Joi, 27 Octombrie 2005
											
											GMP/Ashley Bucharest va prelua campaniile din Romania pentru clientii regionali ai grupului de publicitate ce activeaza exclusiv pe piata Europei de Sud Est, primul exemplu in acest sens fiind CosmOTE
										Vineri, 14 Octombrie 2005
											
											"Practic in bucatarie, campioana nationala la audienta, doboara si recordul CPT: 12 lei si 60 de bani"  afirma reprezentantii editorului Practic in Bucatarie citand cifre de audienta din SNA
										Vineri, 30 Septembrie 2005
											
											Campania are ca miza educarea publicului pentru a proteja mediul si se difuzeaza in presa si la Televiziunea Romana, Antena1, Antena3, AcasaTV, PROCinema, PROTV , Minimax TVsi OTV
										Miercuri, 28 Septembrie 2005
											
											Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP) a dezbatut Etica in comunicare in perioada 20-23 septembrie la Poiana Brasov
										Marti, 13 Septembrie 2005
											
											Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana a declarat ca "vanzarile Timisoreana Lux au crescut cu 70% peste aceeasi perioada a anului trecut, in mare parte si datorita acestei promotii"
										Vineri, 09 Septembrie 2005
											
											Cea mai recenta campanie de imagine MTV Romania continua linia "Made in Romania" si cuprinde noul spot TV "Porcul" si o executie pentru print
										Miercuri, 24 August 2005
											
											Roxana Cristea s-a alaturat echipei de vanzari in functia de Senior Print Sales Manager dupa ce s-a ocupat de publicitatea Apropo TV la Publimedia International
										Vineri, 05 August 2005
											
											Schimbarea are loc odata cu desemnarea de catre Divizia Consumer Products L'Oreal a retelei ZenithOptimedia ca reprezentant L’Oreal pentru planificare media si achizitii la nivel “Grande Europe”, in urma unei competitii cu Universal McCann
										Joi, 14 Iulie 2005
											
											Meniul special de la Publicis Romania benefeciaza de publicitate outdoor, internet si actiuni de BTL
										Sambata, 09 Iulie 2005
											
											Din cele mai recente audiente SNA, editorul mai citeaza audienta Casa Lux - 360.000 cititori, Practic Idei cu 547.000 , Casa de Vacanta - 109.000 si Draga Mea cu o audienta de 220.000 de cititori pe editie
										Vineri, 08 Iulie 2005
											
											Ogilvy & Mather a castigat sectiunea "Banner Campaign" a festivalului Internetics 2005 pentru campania realizata cu ocazia lansarii Milka M-joy
										Luni, 27 Iunie 2005
											
											Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















