Dan Petre: "S-au vazut diferente intre agentiile cu departamente de strategie si cele fara astfel de departamente"
Marti, 28 Martie 2006

Dan Petre: S-au vazut diferente intre agentiile cu departamente de strategie si cele fara astfel de departamente( AdPlayers.ro ) AdPlayers: cum apreciati nivelul campaniilor si participarea agentiilor la EFFIE 2006 ?

Dan Petre (foto), Managing Partner D&D Research si membru in juriului festivalului: Campaniile la care am jurizat (pentru ca juratii nu evalueaza integral toate campaniile) au fost, dupa mine, mai polarizate acest an prin comparatie cu anul trecut.

Nu prea au fost lucrari mediu scrise, ci lucrari foarte bine scrise si insuficient de bine scrise. Agentiile care au aplicat la precedentele editii au facut acest an proiecte si mai bune si de aceea diferentele fata de restul lucrarilor au fost mai vizibile. S-au vazut de asemenea diferente intre agentiile cu departamente de strategie si cele fara astfel de departamente.

AdPlayers: care credeti ca au fost partile pozitive ale editiei din acest an fata de cele precedente ?

Dan Petre: Un numar mai mare de lucrari, date de cercetare mai precise si mai generoase ceea ce arata imbunatatirea relatiei dintre agentie si client si cointeresarea acestora in process, un juriu mai numeros si mai exigent.

AdPlayers: Ce noutati ati vrea sa vedeti la EFFIE 2007 ?

Dan Petre: Mai multe lucrari in general si bine scrise in particular, o prezenta mai numeroasa la gala, un pre screening mai riguros astfel incat lucrarile incorect scrise sa fie refuzate inainte de a intra in competitie astfel incat sa fie evitate nemultumirile "esprit de corp" al comunitatii de marketing si advertising (in special strategic planner-ii) "

Raspunsurile lui Dan Petre,  Managing Partner D&D Research si membru in juriul EFFIE Awards Romania 2006 fac parte dintr-o serie de intrebari si raspunsuri initiata de AdPlayers si AdPlayers.ro si reprezinta punctele de vedere ale unora dintre cei mai importanti jucatori in publicitate in legatura cu festivalul eficientei campaniilor de comunicare din Romania.

Raspunsurile sunt publicate integral in editia online in saptamana 27 martie 3 aprilie, si vor contribui la realizarea unei analize ulterioare in editia tiparita.

(Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )


PUBLICITATE: