Cu un business de 1,1 Mil. EUR pe prima jumatate din 2011, dupa ce pe intreg anul 2010 a depasit 2 Mil. EUR, omul numarul 1 al companiei de productie Impression Group este de parere ca “Desi este greu de spus cand, in 2-3 ani am putea sa avem o industrie de productie OOH din care a ramas doar faima calitatii de altadata. Iar cel care o va distruge este doar...
AdPlayersCRITIC, PR Award: Eliza Rogalski- Managing Partner, Rogalski Grigoriu:„Cred ca putem vorbi despre vreo 10 agentii ale anului in mod constant pe tot parcursul anului, iar unele din ele nici macar nu participa la competitii de acest gen, ceea ce nu le descalifica deloc in fata propriilor...
Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM
Promo-ul „Magic Taxi” pentru emisiunea Petrecere cu Lautari a fost sanctionat cu somatie publica
 
Serviciul Elevate Multimedia investeste 100.000 EUR in noua directie de dezvoltare de reclame video in lifturile cladirilor de birouri
Dan Moraru va coordona in continuare agentia Graffiti BBDO si se va implica pe mai departe in supervizarea si dezvoltarea serviciilor pentru clientii integrati ai grupului







![ADOR: La revedere Leo Burnett [2003-2007]- Agentia Anului 2009 este Graffiti BBDO](http://www.adplayers.ro/files/article_pictures/front/m/MORETTI_600.jpg)











