Rezultatele cautarii dupa : "licitatie publicitate"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 01 Iunie 2007
											
											Dupa o licitatie de publicitate (pitch) la care, printre participanti s-au mai numarat Lowe&Partners, Headvertising si Scala JWT din Bucuresti, agentia AD(D)VERITAS din Cluj a castigat contul producatorului de preparate din carne ardelean Elit, a declarat pentru AdPlayers, Carmen Dragan (foto) – New Business Director al companiei de publicitate
										Miercuri, 22 Iulie 2009
											
											Un proiect de comunicare Toshiba a fost castigat de McCann Erickson Romania, in urma unei invitatii la pitch primita prin intermediul Facebook
										Joi, 18 August 2005
											
											Derulata cu sprijinul Guvernului Marii Britanii,  campania contine 3 spoturi TV si se deruleaza pe posturile TV Antena 1, Antena 3, postere si brosuri
										Luni, 19 Septembrie 2005
											
											Dupa ce a castigat licitatia GimRom Holding, agentia de publicitate comunica prin Optimedia noul brand sub care va opera lantul de supermarketuri incepand de maine
										Joi, 01 Iulie 2010
											
											 Creatia pe contul de comunicare a fost castigata in urma unei licitatii, insa oficialii de comunicare URBB nu au dezvaluit agentiile participante. Producatorul lucreaza in prezent cu...
										Marti, 07 Iulie 2015
											
											 Din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, mai multe comenzi ale companiei Spectacular au fost blocate decoreze statiile de metrou incepand cu luna martie a.c . Practic, de trei luni, compania Spectacular a pierdut aproape 1 milion de euro (700.000-800.000 euro din estimarile adplayers), dupa o poveste de 4 ani de colaborare si milioane de euro aduse in conturile Metrorex.
										Luni, 30 Ianuarie 2017
											
											 Media Investment si House of Media au castigat cele doua licitatii online care au pus la bataie doua campanii oudoor digitale in valoare de cate 5.000 de euro fiecare
										Marti, 22 Noiembrie 2005
											
											Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie 
										Joi, 11 Mai 2006
											
											Conceptul campaniei "Judeca fiecare raspuns", cu care Scala JWT a castigat de la Grupul Ringier licitatia pentru contul de publicitate Evenimentul Zilei este difuzat la nivel national incepand cu data de 5 mai
										Joi, 23 Februarie 2012
											
											 In urma unui proces de selectie care a avut loc in perioada ianuarie - februarie, un renumit lant cash and carry din Romania a ales o agentie de peste...
										Luni, 13 Noiembrie 2017
											
											Recentul contract GAV – Mercedes-Benz Romania (Divizia Vans) parafeaza totodata si una dintre cele mai indelungate colaborari intre o agentie independenta si steaua industriei auto. GAV lucreaza pentru Mercedes - Benz inca de la infiintarea agentiei din 2003. De 14 ani.
										Joi, 22 Septembrie 2016
											
											In timp ce jucatori de pe piata energiei precum CEZ, Enel sau eon anunta experiente cu consumatorul de zece ani, fosta companie de stat Electrica, acum o companie cu capital majoritar privat, rupe diferentiatorul de experienta cu consumatorul cu peste un secol de „Poveste a Luminii”.
										Vineri, 05 Mai 2006
											
											Agentia de publicitate Odyssey Communication castiga contul de creatie si media Samsung al HAT Romania, prima campanie fiind promotia "Simti vibratia premiilor Samsung" care se va incheia  la 16 Iulie 2006
										Marti, 11 Octombrie 2005
											
											Campania a fost realizata dupa castigarea unei licitatii organizate in luna iunie, in urma careia Adviser\ChilliMedia a devenit agentia de creatie si productie a companiei MOL
										Vineri, 10 Aprilie 2009
											
											 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
										Miercuri, 09 Iunie 2010
											
											 Intr-un raspuns adresat tuturor participantilor de la Leo Burnett, McCann Erickson, Publicis Romania si Ogilvy organizatorii licitatiei spun ca „Ideile au fost exceptionale si indetionam sa dezvoltam o parte din ele impreuna cu voi”. Care idei? De la ce agentii / agentie? "With you".
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								














