Rezultatele cautarii dupa : "jc"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Companiile nu apeleaza la furnizori specializati in social media. Isi administreaza singure campaniile si nici nu masoara eficienta.
Miercuri, 24 Februarie 2016
 
Dosarul Metrorex: Notificari de prejudicii aduse marcilor de catre regie. Publicitatea isi face Legea in AGA. Sute de mii de euro incredintate direct.
Joi, 03 Decembrie 2015
 O Hotarare AGA din luna noiembrie 2014 ofera juristilor si vanzatorilor de la „directia marketing, achizitii si inchirieri” ai regiei, calea legala de derulare fara licitatii a unor contracte de sute de mii de euro pe care le incredinteaza direct, ce-i drept nu anual, ci prin contracte din bucati 3 in 3 luni.
Cine a blocat usile? Metrorex cere respectarea “formei si dimensiunilor. Spectacular - revenirea la contractul licitat in care au fost acceptate forma, dimensiunile si platile lunare 2011-2015
Luni, 13 Iulie 2015
 Contactati de catre adplayers, reprezentatii Metrorex cer Spectacular respectarea “formei si dimensiunilor” panourilor din Contract. In replica la raspunsul  trimis adplayers, Spectacular cere Metrorex revenirea in conditiile contractului licitat pentru care a acceptat forma, dimensiunile si platile in baza deconturilor lunare pe care le-a avut in perioada 2011-2015.
Exclusiv adplayers: Epamedia Romania s-ar putea vinde cu 1,8-2 Mil.EUR. In carti, investitorii lui Rene Rosenberg, Newscorp si Vlad Ruta.
Miercuri, 29 Mai 2013
 Printre cei care ar licita pentru achizitia Epamedia se afla Rene Rosenberg, actualul CEO Affichage Romania - fost manager in cadrul JC Decaux in Franta dar si reprezentant al unui grup de investitori din Germania, investitorii din spatele NewsCorp (Newsoutdoor) si Vlad Ruta care ar putea negocia in numele...
Cele mai eficiente agentii la Effie Awards Romania. Effie adplayers index. 2009-2012.
Miercuri, 17 Aprilie 2013
 Nemultumiti de cifrele filtrate pentru Romania de clasamentul international Effie Index furnizat de agentiile locale romanesti, adplayers indrazneste un clasament mai apropiat de numele agentiilor relevante prezente pe piata de publicitate romaneasca.

JC Decaux s-a intors la Budapesta. A cumparat Epamedia Ungaria.
Joi, 10 Ianuarie 2013
 Achizitia are loc la scurt timp dupa ce Raiffeissen vanduse EPAMEDIA Ungaria catre compania slovaca JOJ Media House
Cu sau fara copertina, Morgan La Dud are portierele deschise.
Vineri, 20 Aprilie 2012
De Morgan La Dud am dat cautand in ce pasiuni si afaceri mai investesc astazi bani si timp oamenii de business din industria de publicitate. Antreprenorul din spatele “pravaliei” este unul dintre cei mai cunoscuti oameni de afaceri din industria de comunicare semnalistica, insa nu vrea sa-si...
Affichage vrea sa fie No.1 in publicitatea OOH din Romania. Detinem aproximativ 30% cota de piata
Marti, 10 Ianuarie 2012
 „Detinem aproximativ 30% cota de piata, alti jucatori importanti fiind Epa Media, News Outdoor Romania, Clear Channel etc.”, au declarat pentru adplayers reprezentantii Affichage Romania, companie de publicitate outdoor in care Affichage Holding SA a achizitionat de curand 100% din partile sociale.
Publicitatea TVR in 2010: 9,6 Mil. EUR venituri, si aproape 1 Mil. EUR Rebate si Comisioane
Joi, 28 Aprilie 2011
 Din cei 9,6 Milioane EUR venituri pe 2010, televiziunea publica a platit 412,4 Mii EUR rebate-uri la agentii si 450,1 Mii EUR comision la Splendid Media. Cu toate aceste remunerari, 3 din 4 spoturi la TVR Cultural au fost difuzate gratis

Pro FM inghite Info Pro. Cu 67 de statii Reteaua Pro FM devine cea mai mare retea radio
Marti, 31 August 2010
 „Este un brand care ramine in radio, dedicat insa exclusiv segmentului de stiri radio. Vedeta toamnei este ProFM, care va fi retransmis pe frecventa ocupata acum de semnalul InfoPro”, a afirmat pentru AdPlayers, Constantin Mocanu, General Director Pro TV S.A., despre viitorul brandului Info Pro
Enoiu (McCann) tinteste o cifra de afaceri peste cea din 2007
Luni, 15 Februarie 2010
 Potrivit unui interviu acordat Business Magazin, strategia companiei ar trebui sa aduca managerului McCann Erickson o cifra de afaceri mai mare decat cea din 2007, cand agentia...
Divort la varful The Group: Ovidiu Florea paraseste Media Investment si House of Media
Joi, 21 Ianuarie 2010
Cu 19 ani de publicitate si Managing Partner al Media Investment si House of Media, Ovidiu Florea paraseste cele doua agentii de media din holdingul de marketing si comunicare The Group, prezidat de Zoltan Szigeti
Headvertising aduce la Bucuresti intalnirea europeana a retelei Worldwide Partners
Miercuri, 09 Septembrie 2009
 Evenimentul care va avea loc pe 10 si 11 septembrie, reuneste capii agentiilor membre retelei Worldwide Partners, cu afaceri cumulate de miliarde de euro si agentii indepedente...
Platesti 3 si primesti 16: oferta Gazeta Sporturilor anti-criza
Joi, 26 Martie 2009
 Cotidianul de sport a vandut ieri operatorului de telefonie mobila Cosmote un pachet special de promovare in tot ziarul (16 pagini ), in pretul a trei pagini de publicitate: 26.100 EUR tarif lista (Rate Card)
AdPlayersREPORT BOOM: 1,3 Milioane EUR pe Q3 din 2008 si 4,8 Mil. EUR pe Q1-3
Joi, 16 Octombrie 2008

Regia de vanzari condusa de Cristi Petriceanu si Valentin Oeru a inregistrat pe trimestrul al treilea din 2008 o dublare a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand avea in jur de 658 mii de euro

AdPlayersREPORT Boom: primul raport transparent din publicitatea online
Joi, 22 Mai 2008

Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online

Cristian Mucichescu, OMD: ''Mi-as dori sa existe posibilitatea ca in viitor sa lucrez din nou cu oamenii de la PEPSI''
Miercuri, 05 Martie 2008
OMD Romania confirma previziunile AdPlayers privind numirea lui Cristian Mucichescu in pozitia de Managing Director al agentiei de media, dupa despartirea acestuia de Media Direction
Audiente medii TV: Cote de Piata (Share), Octombrie
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
Mediile audientelor statiilor TV care cumpara Studiul National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV), pentru luna octombrie 2007 - Cote de Piata (%, procente )
270.000 EUR in promotia Timisoreana
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul  "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
CannesLions a cazut cu 386 inscrieri la Film Lions si 403 la Press Lions
Vineri, 01 Iunie 2007
Cu 25.700 de inscrieri la festivalul de publicitate din acest an, o crestere de 3,2 % fata de anul trecut, Cannes Lions a inregistrat cea mai mare cadere din ultimii ani la sectiunea Film Lions, in scadere cu aproape 8%, in timp ce Presa a scazut si ea cu  5,5 %
« 1 2 3 4 »