Affichage vrea sa fie No.1 in publicitatea OOH din Romania. "Detinem aproximativ 30% cota de piata"
Marti, 10 Ianuarie 2012


 (adplayers. Iulian Toma ) „In 2011 nu au avut loc schimbari majore in industria publicitatii outdoor. Prin urmare, estimarile noastre confirma ca inca detinem aproximativ 30% cota de piata, alti jucatori importanti fiind Epa Media, News Outdoor Romania, Clear Channel etc.”, a declarat pentru adplayers 
Rene Rosenberg (foto), Director General al Affichage Romania, companie de publicitate outdoor in care Affichage Holding SA a achizitionat de curand 100% din partile sociale.

Modificarea in structura societatii Affichage Romania S.R.L. a fost inregistrata la Registrul Comertului la data de 28 decembrie 2011. Prin aceasta tranzactie, Affichage Holding SA a achizitionat toate partile sociale ale societatilor afiliate din Romania, din cadrul Grupului Affichage. Tranzactia a avut loc intre Affichage Holding SA si Ventris. Cu toate acestea, potrivit reprezentantilor companiei, Affichage Romania beneficiaza, prin intermediul Affichage Holding, de know-how-ul si de produsele grupului JC Decaux.

Rene Rosenberg, in calitate de Director General al Affichage Romania, va asigura managementul operational al societatii, sub directa supervizare a Consiliului de Administratie. Doi dintre membrii conducerii executive a Affichage Holding SA, respectiv Thomas Rainer si Dr. Ulrich von Bassewitz fac parte si din Consiliul de Administratie al Affichage Romania, prezidat de Thomas Rainer.

Target: No.1

„Affichage doreste sa devina si sa ramana jucatorul numarul 1 pe piata publicitatii outdoor din Romania. Ne vom perfectiona serviciile si operatiunile atat la nivel global cat si la nivel local, intrucat beneficiem de know-how-ul unor specialisti renumiti in domeniu, precum Dl. Frank Mayr, noul Director pentru Tehnologie (CTO) al Affichage Romania”, a declarat Rene Rosenberg, noul Director General al Affichage Romania.

International? „Am intreprins demersurile necesare care ne vor permite sa ocupam un loc principal pe piata globala, extrem de competitiva, a publicitatii outdoor, sub coordonarea directa a Consiliului de Administratie al Affichage Holding”, este de parere oficialul.

2011. Previziuni 2012.

„Suntem constienti de faptul ca economia Romaniei traverseaza o perioada dificila si ca anul 2011 s-a dovedit a fi inca un an dificil pentru industria media si, in general, pentru economia Romaniei. Nu va pot oferi cifrele exacte, insa pot spune ca veniturile din publicitatea outdoor au scazut semnificativ. Rezultatele obtinute de Affichage Romania in 2011 vor fi facute publice, conform prevederilor legale, dupa aprobarea situatiilor financiare ale societatii”, a afirmat pentru adplayers Rene Rosenberg.

Pentru 2012, Affichage vorbeste despre o crestere usoara. „Estimarile pentru 2012 depind atat de climatul general European, cat si de piata locala. Per ansamblu, avand in vedere semnele aparente de crestere economica si in perspectiva alegerilor de anul viitor, ne asteptam la o usoara crestere a pietei de publicitate in 2012. Insa orice estimari pentru urmatoarele 12 luni raman simple speculatii. Nu preconizez o cresterea prea rapida. Sunt mai degraba precaut”, a mai precizat CEO-ul Affichage Romania.

Mai mult in OOH, Outdoor


PUBLICITATE: