JC Decaux s-a intors la Budapesta. A cumparat Epamedia Ungaria.
Joi, 10 Ianuarie 2013

 ( adplayers, Iulian Toma) JC Decaux (Euronext Paris: DEC), numarul 1 mondial pe piata publicitatii outdoor dupa o cifra de afaceri de 2,46 Miliarde EUR in 2010, a achizitonat integral Epamedia Ungaria de la JOJ Media House.

Tranzactia 
a avut loc la sfarsitul lunii decembrie 2012 si marcheaza reintrarea JC Decaux in Ungaria, dupa ce gigantul outdoor international iesise de pe piata maghiara la sfarsitul anului 2009, incheind un joint venture cu Affichage Holding.

Achizitia are loc la scurt timp dupa ce Raiffeisen vanduse EPAMEDIA Ungaria catre compania slovaca JOJ Media House.

”Achizitia Epamedia Ungaria este un nou pas pentru consolidarea pietei outdoor locale, care era o piata foarte fragmentata”, a declarat Jean-François Decaux, co-CEO al JCDecaux. Printre punctele tari ale achizitiei, oficialul enumera contractul de suport bus shelter pe 25 de ani la Budapestea, al optulea mare oras din Europa cu o populatie de 1,7 Milioane locuitori.

Citeste si:
Raiffeisen a vandut Epamedia. Exclusiv adplayers.

Mai mult in OOH


PUBLICITATE: