Rezultatele cautarii dupa : "galeria"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Enel a pictat echivalentul a 3 terenuri de fotbal cu City of Energy
Marti, 06 Ianuarie 2015
 Enel a pictat echivalentul a 3 terenuri de fotbal cu City of Energy , proiect prin care artisti urbani au infrumusetat posturile de transformare.

 

LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Creative Strategist-ul Facebook se destainuie pe platforma The Blank Sheet Project
Miercuri, 23 Ianuarie 2013
Pe platforma creativa The Blank Sheet Project lansata de hartiile Arjowiggins, Ji Lee – Facebook Creative Strategiest si fostul Director de Creatie al Google impartaseste...
Bucharest Design Center expune functional Exista si design romanesc
Marti, 27 Noiembrie 2012
 Saptamana aceasta, pana pe 2 decembrie 2012, Bucharest Design Center ii cheama pe toti cei pasionati de design de obiect sa vada colectia din cadrul campaniei „exista si design romanesc” expusa la complexul rezidential Alia Apartments (Bd. Maresal Averescu 7A).
Buget de 17.000 EUR si profit de 2-3.000, la conferinta Marketing In Direct
Luni, 26 Octombrie 2009
 Organizatorii primei editii a conferintei de marketing direct spun ca nu castigul de 2-3 mii de euro I-a bucurat ci faptul ca la aveniment au venit in jur de 250 de oameni si ca nu au iesit in pierdere
Kerry Kennedy verniseaza la Bucuresti expozitia fotografica Spune adevarul puterii
Miercuri, 08 Aprilie 2009
 Expozitia de la Carrefour Baneasa ce are loc in perioada 8-23 aprilie, contine fotografii realizate de Eddie Adams (1933-2004), unul dintre cei mai recunoscuti fotografi din America,...
Petrecere de peste 20.000 EUR, la doi ani de Mediacafe
Vineri, 04 Iulie 2008
La eveniment au fost prezenti aproximativ 350 de oameni din media, marketing si comunicare
Ema Prisca, CD, Graffiti BBDO: „Lumea a inscris incredibil de mult si de prost (la Golden Drum)”
Marti, 30 Octombrie 2007
„70% din spoturile TV aratau mai prost decat ce vedem in pauzele de publicitate romanesti”, spune Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO, agentia de publicitate care a castigat un Silver Drum la Dosarele Istoriei si Golden Drum la categoria Nealcoolice, Print, cu Mountain Dew si Grand Prix-ul Competitiei Open Ad
Mediaedge:cia a cāstigat licitatia media Baneasa Shopping City
Marti, 02 Octombrie 2007
Ne propunem, prin strategia media la care am inceput deja sa lucram, ca in primavara anului viitor toti romanii sa paseasca pragul Baneasa Shopping City, un oras al modei, al gastronomiei si al distractiei” a declarat Bogdan Prajisteanu Managing Director al Mediaedge:cia
Peste 400 de fotografii au cautat Absolut Shape
Joi, 28 Iunie 2007
Mai mult de 150 dintre ele au fost validate pe site-ul oficial al concursului, www.absolutshape.ro, iar cele mai votate 50 de catre public au intrat in deliberarea juriului compus din Cristi Puiu (regizor), Alex Galmeanu, Cosmin Gogu, Ionut Staicu, Gicu Serban, Alexandru Molovata, Marius Baragan (fotografi)
Stentor a cāstigat PR-ul Walmark
Joi, 22 Februarie 2007
Īncepānd cu luna februarie, agentia de relatii publice Stentor Creative Relations comunica pentru Walmark Romānia, liderul pietei de suplimente nutritionale de pe piata romāneasca, potrivit agentiei de PR
Casa si gradina īn 3 luni de campanie
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst Romānia a īnceput promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din  portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
Reduceri Feeria de la QB Promotion
Miercuri, 26 Iulie 2006
QB Promtion, agentia BTL infiintata de Razvan Warinschi, Manging Partner, care inregistra anul trecut o cifra de afaceri de 1.680.000 EUR, deruleaza campania integrata de reduceri de vara pentru Galeria Comerciala Feeria
Model Imager pentru Pizza Hut
Miercuri, 19 Iulie 2006
Laura Popeanga (foto) de la Imager este copywriter  si model al campaniei Pizza Hut, executia din ciclul "Fata mea este model", facand parte din galeria creativilor eroi ai propriilor reclame, cum ar mai fi spotul cu "ala negru de respira greu" si Bogdan Naumovici, ori autopromo-ul cu "Liviu David - de 7 ani la D’Arcy"
Minim 65.000 EUR la startul Internetics
Miercuri, 28 Iunie 2006
Cu un buget de "minim 65.000 EUR, (..) fara costurile campaniei de comunicare" dupa cum a declarat pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), General Manager, Millenium Communications, festivalul comunicarii digitale Internetics 2006 a anuntat deja ca inscrierile sunt programate pentru perioada 15 iulie – 8 septembrie si ca lista sponsorilor este (inca) deschisa
Juriul AdPrint are presedinte american
Joi, 06 Octombrie 2005
Tony Granger, Chief Creative Officer, Saatchi & Saatchi, New York SUA este presedintele juriului celei de-a saptea editii a festivalului dedicat echipelor de creatie ce va avea loc intre 2 si 5 februarie 2006
Lowe construieste imaginea pentru Jolie Ville Galleria
Joi, 08 Septembrie 2005
Campania de imagine "Pentru ego-ul tau" a beneficiat de o strategie media asigurata de BrandConnection Romania si se va derula pe presa centrala si outdoor
Isoni Design a lansat revista Omagiu
Luni, 01 August 2005
Cu 208 pagini pe diferite tipuri de hartie, revista trimestriala de muzica, fashion, arta contemporana si cultura urbana are un tiraj de 3000 de exemplare si 4000 EUR tariful unei pagini de publicitate
« 1 2