Rezultatele cautarii dupa : "evenimentul"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 18 Decembrie 2007
“N-am crezut nicio clipa ca vom castiga”, a declarat, pentru AdPlayers, Ioana Manoiu - Managing Partner GMP PR, vorbind despre premiul castigat la European Excellence Awards 2007
Vineri, 07 Decembrie 2007
Marian Motoc (foto), Seful Brigazii de Politie Rutiera din Bucuresti a afirmat pentru AdPlayers ca dat fiind faptul ca orice buget ar fi prea mic pentru a promova lupta impotriva alcoolului la volan, Politia asteapta oricate propuneri din partea celor care vor sa sustina astfel de campanii
Joi, 06 Decembrie 2007
La evenimentul organizat Sala Omnia din Bucuresti de catre Diageo si OgilvyAction, AdPlayers a numarat si peste 100 de oameni de comunicare din mai multe agentii de pe piata romaneasca
Luni, 03 Decembrie 2007
Lansarea Bonus Card a fost conceputa de V+O Communication (consultanta in comunicare) si sustinuta de agentiile Cohn&Jansen (publicitate) si Trust Vision (BTL)
Marti, 20 Noiembrie 2007
Pentru prima data, campania legata de calendar prevede difuzarea de spoturi TV de 30 si 20 de secunde, in patru tari europene: Anglia, Polonia, Bulgaria si Romania
Marti, 06 Noiembrie 2007
Chiar daca spune un „Bravo organizatorilor pentru consecventa. Ramane singurul festival de profil”, Adrian Alexandrescu One-to-One Communications Director la OgilvyOne mai spune ca „Desi organizatorii au rugat membrii juriului sa pastreze confidentialitatea pana la gala de premiere, se pare ca atunci lumea stia dinainte ce premii o sa ia”
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Salonul International de Automobile Bucuresti a avut si o acoperire mediatica fara precedent peste 1000 de jurnalisti fiind acreditati de catre serviciul de presa
Joi, 01 Noiembrie 2007
"La pitch au participat inca 2 competitori”, a declarat, pentru AdPlayers, Hortensia Nastase, PR Director Lowe PRA
Joi, 01 Noiembrie 2007
Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum este cu siguranta o intrecere a eficientei”, a afirmat pentru AdPlayers, Cristian Badescu, Redactor Sef la Piata, revista care a organizat de curand cea de-a doua editie a evenimentului Gala Premiilor Industriei Bunurilor de Larg Consum
Marti, 30 Octombrie 2007
Conceptul creativ ales a fost „Alearga 3,7 kilometri pentru 370 de premii!” si au fost oferite premii cu valoare mare, sub forma bonurilor de combustibil (in total 6000 de litri), dar si numeroase premii cu valoare mai redusa (de la biciclete pana la corzi cu display de calorii)
Joi, 25 Octombrie 2007
Lucrarea premiata, “Minor Report”, reprezinta un proiect de Direct Mail inovativ, realizat de Proximity anul trecut pentru organizatia Salvati Copiii, in cadrul Festivalului Brazilor de Craciun
Luni, 22 Octombrie 2007
Admistrarea proiectului de comunicare fost asigurata de agentiile Luna Promotions (agentia de brand Campari) si Millenium Communications (PR)
Joi, 18 Octombrie 2007
Interesul foarte mare pentru temele abordate in cadrul seminarului de PR a facut ca din totalul de 30 de locuri disponibile pentru editia din 7 noiembrie, mai mult de jumatate sa fie deja ocupate cu aproape doua luni inainte
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Cei mai buni retaileri, cei mai buni producatori vor fi anuntati in Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum
Luni, 15 Octombrie 2007
La Fantana Grup dezvolta impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen campania “Se adapteaza oricarei afaceri” ce continua o comunicare premiata in cadrul Aqua Awards cu Trei premii European Bottled Water Association
Vineri, 12 Octombrie 2007
Gianni Catalfamo / CEO Pleo Intalia va dezbate cele doua teme la Toolbox Online, eveniment la care mai sunt invitati sa vorbeasca marti, 16 octombrie, Catalin Tolontan (GSP), Victor Ciutacu / Jurnalul National, Razvan Exarhu / Radio Clandestino, Radu Ionescu / Kinecto, Victor Kapra / Ziarul Financiar, Sorana Savu / Premium Communication
Luni, 08 Octombrie 2007
„Avem si o sesiune dedicata publicitatii, beneficiile publicitatii in print, ale creativitatii in presa scrisa, dar si tendintele in publicitatea online”, adauga Aura Iordan. „Vom discuta cat de mari sunt regulile si bugetele in publicitatea online, cat de mare este piata, cine face regulile in publicitatea online, cine sunt jucatorii, cum se vinde publicitatea online”
Joi, 04 Octombrie 2007
Printre expozantii celui mai mare „showroom” auto din Romania - Salonului International de Automobile Bucuresti 2007, se regasesc 23 de companii auto ce expun 40 de marci, 10 companii de tunning prezente cu 50 de marci si 12 companii moto si ATV care prezinta 35 de marci
Joi, 04 Octombrie 2007
Cu o medie de vanzari de 71.402 exemplare/aparitie, in prima parte a anului 2007, Gazeta Sporturilor s-a clasat pe primul loc in topul celor mai bine vandute cotidiene de sport din Romania si locul 3 pe intreaga piata, inclusiv ziarele generaliste, spun editorii GSP, citand cifrele de tiraj de la BRAT
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:

















