Rezultatele cautarii dupa : "echipe"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 23 Mai 2006
											
											22 de romani au vazut in direct finala Ligii Campionilor UEFA, promotia „Welcome to Champions Planet", desfasurata pe site-ul www.championsplanet.ro inregistrand un numar de peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
										Joi, 11 Mai 2006
											
											Selenis si JTI au lansat primul portal romanesc de Corporate Social Responsibility (CSR)
										Miercuri, 19 Aprilie 2006
											
											Operatorul de comunicatii a decis continuarea colaborarii cu agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, inceputa in mai 2004
										Miercuri, 12 Aprilie 2006
											
											121 din cele 190 de echipe (950 de comunicatori) au "aplicat" proiecte la Olimpiadele Comunicarii, in aceste zile hotarandu-se si cine va fi "nominalizat" pentru "gala de premiere"
										Miercuri, 05 Aprilie 2006
											
											Brau Union si agentia lanseaza spotul Ciuc pentru noua sticla de Ciuc PET la 1 L, iar noua campanie TV, declinata si pe materiale POS isi propune sa intareasca pozitionarea Ciuc ca marca premium
										Miercuri, 05 Aprilie 2006
											
											La Olimpiadele Comunicarii, nu mai putin de 20 de companii vor da unul sau doua brief-uri la probele de PR si de Advertising, printre ele: Unilever, BRD, JTI, ABN AMRO,  PRO Tv,  Business Magazin, Leo Burnett
										Joi, 23 Martie 2006
											
											DHL International Romania a ales sa continue inca un an parteneriatul cu agentia Prospero in organizarea "Maratonului DHL Stafeta Carpatilor", componenta de relatii publice fiind asigurata de Ogilvy Public Relations Worldwide/ Bucuresti
										Marti, 21 Martie 2006
											
											Laura Tampa (foto) este noul Director Executiv Adjunct, Grey Worldwide Romania dupa ce a fost Client Service Director al agentiei de publicitate din 2003
										Luni, 20 Martie 2006
											
											Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
										Marti, 07 Martie 2006
											
											Cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 milioane EUR in 2005, potrivit Lindei Willy (Foto) Executive Director, agentia de publicitate a implementat si deruleaza pe media din Romania campania ce se desfasoara la nivel national, in presa scrisa, TV, radio si outdoor, precum si campanii locale
										Luni, 20 Februarie 2006
											
											Loredana Caradimu (foto)- Account Director de la OgilvyOne Romania, Dinu Gojan- Senior Art Director de la Ogilvy & Mather si Anamaria Porupca- Senior Art Director de la OgilvyOne si 141 Romania se alatura grupului de comunicare condus de Manuela Necula
										Luni, 13 Februarie 2006
											
											Compania este rezultatul unei actiuni prin care GCS ISSUE Management si RSLB Partners intra pe piata relatii publice din Romania printr-un parteneriat cu One Communication 
										Joi, 09 Februarie 2006
											
											"Am concurat cu foarte putine lucrari la AdPrint si regretam ca nu am reusit un rezultat mai bun", a declarat managing directorul Gav | Scholz & Friends, care mai spune ca ii bucura succesul colegilor prusaci la Kronstadt
										Joi, 09 Februarie 2006
											
											Executivul de creatie de la GMP spune ca se bucura ca agentia si-a gasit loc printre finalistii AdPrint si ca "a reusit sa fie cea mai consistenta agentie din Romania"
										Miercuri, 08 Februarie 2006
											
											Echipe de creatie de la TBWA\ Paris si Scholz & Friends Germania au aratat la AdPrint 2006 ca publicitarii occidentali ar putea ingropa in Cimitirul Negru victoriile romanesti in  festivalurile de publicitate regionale
										Miercuri, 08 Februarie 2006
											
											Singurii creativi romani premiati provin de la McCann Erickson, in clasamentul agentiilor romanesti fiind GMP – 8 puncte, Saatchi & Saatchi - 6 puncte, McCann Erickson , adviser | chillimedia si Cohn&Jansen (cate 5 puncte fiecare), Lowe&Partners si DDB cu cate 1punct
										Joi, 26 Ianuarie 2006
											
											In ciuda unor prezente internationale importante precum Publicis Conseil Paris sau TBWA Paris , Scholz & Friends Germania, echipe de creatie din agentii romanesti cu pretentii au ramas acasa
										Luni, 23 Ianuarie 2006
											
											Miscarea ar putea da de gandit unor oficiali de la cateva agentii membre IAA, care nu au onorat editia precedenta a festivalului cu prezenta publicitatii lor
										Marti, 17 Ianuarie 2006
											
											Cu rolul de spori know how-ul creativilor si oamenilor de marketing, organizatorii spun ca seminariile AdPrint 2006 "vor fi cele mai bune seminarii de advertising sustinute pe parcursul unui an in Romania"
										Luni, 05 Decembrie 2005
											
											American Restaurant System si US Food Network deruleaza cu agentia doua campanii noi pentru cele doua lanturi de restaurante
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















