Rezultatele cautarii dupa : "dragoste"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Love Plus, la Saatchi&Saatchi. Contul de media – la Zenith
Luni, 28 Ianuarie 2008

Detinuta de organizatia non-profit PSI, Love Plus este o marca sociala iar profitul pe care il realizeaza la final de an este readus in proiecte de responsabilizare sexuala a tinerilor

GMP PR - 'Newcomer agency of the year' la European Excellence Awards
Marti, 18 Decembrie 2007
“N-am crezut nicio clipa ca vom castiga”, a declarat, pentru AdPlayers, Ioana Manoiu - Managing Partner GMP PR, vorbind despre premiul castigat la European Excellence Awards 2007
PrimaTv a luat 3 trofee TvMania
Miercuri, 12 Decembrie 2007
Postul si-a adjudecat „Cel mai bun serial romanesc”, pentru “Trasniti din N.A.T.O.”, “Cea mai buna emisiune de divertisment” – cu Croniuca Carcotasilor si “Tradati in dragoste” – pentru cel mai bun reality show
Salvamont Prahova, sponsorizat cu 30.000 lei, in echipamente Gotech
Marti, 11 Decembrie 2007
In cadrul unui eveniment organizat de Media Mall, echipele de salvamont au primit 51 de costume in valoare de aproximativ 30.000 RON
Bogdan Nitu, Webstyler: „De ce dracu’ inca mai traieste capra vecinului?”, Opinii Internetics
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
„Sunt dezamagit sa vad ca scandalurile din ultimii ani din publicitatea romaneasca se repeta acum in zona web. Am sperat aiurea ca cei din web au invatat ceva din asta, dar se pare ca frustrarile sunt mult prea mari”
Castigatorii Internetics 2007
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
GMP si SECS: un copil vine unde nu te astepti
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
GMP promoveaza Dragoste fara griji, pentru SECS
Luni, 23 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
O iubesc femeile?
Joi, 08 Martie 2007
Între dragoste si depozit, uneori pentru lucruri de aruncat, geanta doamnelor si domnisoarelor se dezbraca de secrete în studiul InsideOut facut de catre departamentului de strategie al Leo Burnett & Target, agentie care a dezvaluit o parte din rezultatele unui mai amplu proiect de cercetare calitativa dedicat exclusiv femeilor, intitulat LeoShe
Itsy Bitsy FM, la analiza consumatorului
Sambata, 24 Februarie 2007
"Eu  cred  ca snteti  o scoala defacut  copii  mai  buni si parinti mai destepti", analizeaza Iulia Toma (6 ani) postul de radio Itsy Bitsy FM, care mai adauga de la sora ei "de 3 ani si zumatate": "Sa stiti  ca  am si  o sora  care a zis  ca la itsy bitsy este  dragoste si indragire, cnd Am intrebato astazi...
Decizia CNA nr.194 din 22 februarie 2007, privind continutul audiovizual
Joi, 22 Februarie 2007
Consiliului National al Audiovizualului a votat Decizia nr. 194 din 22 februarie 2007, pentru modificarea Deciziei nr. 187 din 3 aprilie 2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual
CNA a taiat primele chitante pe 2007
Vineri, 05 Ianuarie 2007
Prima sedinta CNA a adus amenzi de 75.000 lei pentru trei posturi de televiziune: National TV – 25.000 lei, Prima TV – 25.000 lei, OTV – 25.000 si somatii publice pentru National TV si OTV
Mass-Media are 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români, peste 500 milioane USD
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vântu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români cu peste 500 milioane USD în Top300 Capital, care au investitii în Mass-Media
Noua Kandia se topeste la McCann
Luni, 13 Noiembrie 2006
Agentia McCann Erickson împreuna cu echipa Kandia Excelent au dezvoltat noua campanie de imagine din cadrul procesului de relansare al ciocolatei Kandia, început înca din luna mai a acestui an
Lungu a absolvit Ogilvy, dupa 10 ani
Marti, 17 Octombrie 2006
"Ogilvy este si va ramâne prima mea dragoste – un brand legendar, o scoala extraordinara. Pentru mine însa a venit vremea absolvirii", declara Gabriela Lungu, Managing Director al companiei de relatii publice Ogilvy Public Relations Worldwide, care va parasi grupul Ogilvy, începând cu jumatatea lunii noiembrie
Dan Chisu sedus de Margaritar
Marti, 13 Iunie 2006
Semnat de agentia The Ad Store, noul spot "Margaritar.Pentru tine!"din campania de imagine a zaharului de la Agrana i-a adus bucatarului "Mananc, deci exist!" o suma care arata pe cantarul de bucatarie, cu bataie, aproape cinci cifre
Sapte oameni noi la Y&R / Team
Marti, 13 Iunie 2006
Cu trei angajari pentru media, Nicolae Laita, Media Director, Y&R / Team Advertising a declarat: "Partea de media a afacerii noastre a cunoscut o crestere extraordinara in ultimele cateva luni, si cu siguranta tendinta va continua in urmatoarea perioada"
Talentul nu este suficient HeAdStories cu Adrian Botan, Creative Director, McCann Erickson CEE
Vineri, 09 Iunie 2006
Director de Creatie si Deputy Managing Director al agentiei McCann Erickson Romania, Adrian Botan (foto), cel care isi asuma de curand si creatia regionala McCann Erickson, Europa Centrala si de Est (CEE) povesteste pentru AdPlayers ca apreciaza scolile straine de profil, spre deosebire de cele de la noi, care scot "functionari"
TRADITII ALE INVATAMANTULUI PUBLICITAR ROMANESC
Joi, 25 Mai 2006
Editorial de Marian PETCU, conf. univ. dr., Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti
Bridge regizeaza premiera de campanie
Vineri, 28 Aprilie 2006
Bridge Communication a realizat campania de promovare a filmului Legaturi Bolnavicioase si "cea mai extinsa strategie de comunicare" din ultimii ani pentru o pelicula romaneasca
« 1 2 3 4 »